دنياي فيلم و سينما فرهنگ و هنر

بدترین فیلم های سینمایی که تصویر بدی از خانواده را به نمایش گذاشته اند

تقویم فارسی اندروید

ما خانواده های زیادی را در فیلم های سینمایی می بینیم اما کدام یک از آنها هستند که نمی خواهیم بخشی از آن باشیم؟ ما در این مقاله نگاهی به بدترین خانواده ها در فیلم های سینمایی می اندازیم!

خانواده

خانواده در مرکز داستان بسیاری از فیلم ها در میان برخی از به یاد ماندنی ترین و غیر اخلاقی ترین فیلم ها دیده شده است. در مورد خانواده های ناکارآمد چیز بسیار جذابی که وجود دارد این است که به نظر می رسد با در ارتباط بودن با هم، یکدیگر را بدتر می کنند. اگرچه ما اغلب از رفتار آنها شوکه می شویم اما هنوز هم تماشای آنها هیجان انگیز است. در اینجا بدترین خانواده هایی که در فیلم ها به تصویر کشیده شده اند را به شما معرفی خواهیم کرد.

از حیوانات، انسان ها و اشیاء گرفته گرفته تا درس های عملی در مراقبت در فیلم های هالیوودی این روزها درمانگران و روانشناسان را بسیار نگران کرده است. آنها اعتقاد دارند روابط بدی که بین خانواده ها و رفتار والدین با فرزندانشان نشان داده می شود می تواند تاثیر بد و نادرستی روی تک تک اعضای خانواده حتی بزرگسالان بگذارد.

برخی از این فیلم ها کمدی یا فانتزی هستند و بنابراین باید انتظار دیدن هر چیزی را در آنها داشته باشیم. کافیست شما هم خیلی جدی به این فهرست نگاه نکنید. ما در این فهرست انیمیشن ها را در نظر نگرفته ایم و فقط به فیلم ها پرداخته ایم. کارتون های مضر هم به نوبه خود می توانند تاثیر گذار باشند. در انتهای این فهرست، شما هم فیلم انتخابی خود را در قسمت نظرات برای ما بنویسید. همچنین بنویسید اگر این فیلم ها را دیده اید، آیا تصور می کنید می تواند تاثیرات منفی بگذارد و آیا واقعا تصویر بدی از یک خانواده را ارائه داده اند یا خیر؟

فهرست فیلم هایی که تصویر بدی از خانواده را نشان می دهند

خانواده

بزرگ کردن آریزونا (Raising Arizona)

های مک دانا با همسرش اد در حالی که به عنوان افسر پلیس مشغول به کار است ملاقات می کند و او به عنوان مجرم دستگیر می شود. شاید این یک نشانه اولیه باشد که آنها یک خانواده غیر متعارف را تشکیل می دهند.

این زوج بی ربط به هم، کاملاً عاشق هم هستند اما متأسفانه آنها قادر به بچه دار شدن نیستند. آنها برای تشکیل خانواده رویایی خود تصمیم می گیرند یکی از فرزندان خانواده ای ثروتمندی را که دارای پنج فرزند است را بربایند. آنها والدینی دوست داشتنی هستند اما باز هم پذیرفتن آنها به عنوان والدین سخت است زیرا به نظر می رسد آدم ربایی جرمی غیر قابل بخشش است.

خانواده

تنها در خانه (Home Alone)

تعطیلات می تواند به خصوص با تعداد زیادی از اعضای خانواده بسیار شلوغ  و پر دردسر باشد اما برای فراموش کردن یکی از بچه های خود، باید کاملاً بی روح و بی رحم باشید. مک کالیسترها قبل از بدبختی ناخوشایند تعطیلات شان هم خانواده ای ایده آل نبودند. برادر بزرگتر با شوخی های بی رحمانه و عمو فرانک زیادی بی احساس بود. اما این آقا و خانم مک کالیستر هستند که مستحق بیشترین سرزنش ها می باشند.

آنها نه تنها پسر كوچك خود را هنگام سفر به پاریس فراموش کردند و تنها در خانه جا گذاشتند، بلكه آنها سال بعد نیز این كار را تکرار كردند.

فیلم خانوادگی

میس سان شاین کوچولو (Little Miss Sunshine)

سفرهای جاده ای خانوادگی می تواند بسیار سرگرم کننده باشد اما با توجه به خانواده ای که با آنها سفر می کنید، می تواند بسیار آزار دهنده هم باشد. آنها به یک دلیل در یک سفر جاده ای با هم هم مسیر می شوند تا دختر کوچک خود را به یک مسابقه رقص زیبایی برسانند. با این حال، مجموعه عجیب و غریب افرادی که با هم به در یک ون منتقل سفر می کنند، ایده خوبی است.

پدر یک سخنران انگیزشی متکبر و ناموفق است، پدربزرگ یک معتاد به هروئین است، پسر جوان روزه سکوت گرفته است و دایی اخیراً سعی کرده است خود را بکشد. آنها در کنار هم عصبی می شوند و اعصاب یکدیگر را خرد می کنند و این  ماجرا را از یک جهنم به یک سفر جاده ای تبدیل می کنند.

بدترین فیلم خانوادگی

خانواده اشرافی تننبام (The Royal Tenenbaums)

باید گفت که تننبام ها خانواده ای نابغه هستند که همه در چیزهایی مانند ورزش، هنرهای خلاقانه و تجارت سرآمد هستند. با این حال، این در زمان کودکی شان بود و متأسفانه، آنها بزرگ شدند و به شدت دچار مشکل هستند.

در بسیاری از مشکلات خانواده اشرافی تننبام می توان پدر خانواده را مقصر دانست. او از بچه های خود دزدی کرد، به کار و حرفه آنها اهانت کرد و به بیماری تمارض کرد. اعضای خانواده هر کدام درگیر مشکلاتی شده اند و هر یک به نوعی به خاطر آزاری که در گذشته دیده اند نمی توانند انسانی کامل باشند.

بدترین فیلم ها

پیش از آنکه شیطان بفهمد مرده ای (Before The Devil Knows You’re Dead)

مسائل مالی می تواند فشار زیادی بر خانواده به وجود آورد اما در مورد هانسون ها در فیلم پیش از آنکه شیطان بفهمد مرده ای، به نظر می رسد که مسائل آنها بسیار عمیق تر از این است. این دو پسر (ایتان هاوک و فیلیپ سیمور هوفمن) در گرفتاری مالی هستند و تصمیم به دزدی از فروشگاه جواهرات والدین خود دارند که به نظر کشنده می رسد.

گذشته از این جنایات فجیع، شخصیت هاوک با همسر برادرش رابطه برقرار می کند در حالی که هافمن معتاد به مواد مخدر است که از شرکت خود پول اختلاس می کند.

بدترین فیلم

چاقو کشی (Knives Out)

خانواده ترومبی مانند خانواده تننبام، خانواده ایست که موفقیت بزرگی را تجربه کرده است اما این بیشتر به دلیل حرفه هارلان ترومبی به عنوان یک رمان نویس پر رمز و راز است. وقتی هارلان به قتل رسید، اکثر اعضای خانواده می خواهند از مرگ او بهره ببرند و همه مظنون محسوب می شوند.

با این حال، حتی اگر تنها یک شخص بتواند مقصر این جنایت باشد، روشن است که ترومبی ها به اندازه ای که وانمود می کنند خانواده ای جذاب نیستند. آنها وانمود می کنند تا زمانی که قدرت خودشان را تهدید نکند، از دیگران مراقبت می کنند سپس ماهیت واقعی آنها بیرون می زند.

فیلم خانوادگی

سه گانه پدر خوانده (The Godfather Trilogy)

مشاغل خانوادگی می توانند کاملاً جذاب باشند اما وقتی این تجارت جرم سازمان یافته باشد، جذابیتش به سرعت از بین می رود. با وجود چیزهای غیرقانونی که کورلئونه ها در آن دخیل هستند، به نظر می رسد عشق بسیاری در آن وجود دارد، به خصوص از طرف پدر خانواده یعنی دون ویتو کورلئونه.

با این حال، هنگامی که به ویتو شلیک شد و دیگر قادر به نظارت بر خانواده نیست، خانواده تغییر می کند. مایکل کورلئونه ثابت می کند که حتی بی رحم تر از او است. آنچه در پی می آید بی اعتماد ، خیانت و قتل است که نشانه های خوبی برای یک خانواده دوست داشتنی نیست.

خانواده

انگل (Parasite)

همیشه خوب است که اعضای خانواده با هم همکاری کنند تا به یک گروه موفق تبدیل شوند اما بعضی اوقات می تواند خیلی فراتر از آنچه که ما در این خانواده می بینیم، پیش رود. آنها یک خانواده در کره هستند که در تلاشند تا اهداف خود را برآورده سازند. وقتی فرصتی برای یکی از افراد خانواده به وجود می آید، به کل خانواده این فرصت داده می شود که زندگی خود را برای بهتر شدن تغییر دهند.

اگرچه ما در ابتدا می بینیم كه آنها تلاش می کنند زندگی خود را بهبود بخشند اما به مرور می بینیم كه آنها حاضرند از هر چیزی فراتر بروند تا جایی بالاتر در طبقات اجتماعی پیدا کنند و از هیچ کاری فروگذار نمی کنند. در حالی که آنها افرادی شرور نیستند اما تصمیمات غیراخلاقی شان عواقب وحشتناکی به دنبال دارد.

فیلم بد

کشتار با اره برقی در تگزاس (Texas Chainsaw Massacre)

هر خانواده دارای رفتاری خاص خود هستند که ممکن است برای افراد خارجی عجیب به نظر برسد اما برای آنها عادی است. برای این خانواده، این حوادث غیر متعادف قتل و آدمخواری است. این خانواده وقت خود را صرف فریب دادن رهگذران و کشاندن آنها به املاک خود می کنند.

به نظر می رسد خانواده فکر می کنند هیچ مشکلی در رفتار آنها وجود ندارد که یکی از آنها ماسکی را که از پوست انسان ساخته شده است، می پوشد. خوشبختانه، بقیه ما می دانیم که این رفتار غیرقابل قبول است.

منبع:

screenrant

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی