تناسب اندام سلامت

بدترین اشتباهات رژیم فستینگ یا روزه متناوب

بیایید صادق باشیم: روزه متناوب یا رژیم فستینگ برای افراد ضعیف مناسب نیست. این نیاز به استراتژی، تعهد و مقدار زیادی اراده دارد اما اکنون، یک متخصص رژیم غذایی ثبت شده، راه جدیدی را برای فکر کردن به آنچه بدن شما نیاز دارد، به همراه چهار نکته برای سالم تر کردن رژیم فستینگ و موفقیت آمیزتر کردن کاهش وزن به اشتراک می گذارد.

رژیم فستینگ

رژیم فستینگ به این صورت است که فرد رژیم گیرنده مجاز است فقط در 8 ساعت از شبانه روز غذا بخورد و در 16 ساعت باقی مانده روز اجازه ندارد لب به غذا بزند و باید روزه داری کند.

مندی انرایت، به دلیل توصیه های عملی که در رسانه های اجتماعی خود به اشتراک می گذارد شناخته شده است تا کاهش وزن و تغذیه سالم را کمتر محدود کننده و بیشتر معقول کند. این هفته در پروفایل لینکدین خود، انرایت پیشنهاد کرد: “بیایید در مورد اشتباه شماره 1 مردم در مورد روزه متناوب صحبت کنیم.”

1. بیشتر مردم به بیش از یک پنجره 8 ساعته نیاز دارند

انرایت این کار را با گفتن بدترین اشتباهی که مردم در مورد روزه‌ داری متناوب مرتکب می‌ شوند، شروع کرد: غذا خوردن در ضیافتی که بازه زمانی بسیار باریکی دارد.

او گفت که دوره شانزده ساعته “روزه داری” همراه با دوره “ضیافت” هشت ساعته ممکن است برای برخی از رژیم گیرندگان بسیار سخت باشد. در واقع، او پیشنهاد کرد، زمانی که بدن شما به شما می گوید که نیاز به غذا خوردن دارد، مبارزه با این احساس به سادگی شکنجه دادن خود است.

وقتی به این شکل فکر می کنید، ممکن است موافق باشید که گوش دادن به بدنتان مهم است، درست است؟ این راه حل انرایت برای انجام این موضوع با ملایمت بود. او گفت: “در نهایت، آیا به خود اجازه می دهید فقط بین ساعت 12 تا 8 شب به سراغ غذا بروید؟

روزه متناوب

دوره خوردن را طولانی تر کنید

این متخصص تغذیه گفت: “اگر می خواهید روزه متناوب را امتحان کنید، اینقدر محدود نباشید وگرنه خود را برای شکست آماده خواهید کرد.”

درعوض، او این را به اشتراک گذاشت: “من همیشه توصیه می کنم برای شروع با یک دوره 12 ساعته در روز شروع کنید و همیشه می توانید از آنجا بر اساس گرسنگی و سطح انرژی تصمیم بگیرید و برنامه خود را در آن روز تنظیم کنید.

یکی دیگر از مشکلات بزرگ رژیم فستینگ

انرایت اضافه کرد که راه دیگری که او می‌ بیند مردم از تلاش‌ هایشان بیشترین بهره را نمی‌ برند این است که با انجام این کار به دوره‌ های طولانی محرومیت روزانه دست می زنند: «اگر فقط 1 یا 2 وعده غذایی بسیار زیاد در روز می‌ خورید، این چگونه به شما کمک می‌ کند. کاهش وزن یا اهداف مدیریت وزن؟ اغلب مردم را می بینم که این وعده های غذایی بزرگ را در اواخر روز می خورند.”

مشکل این رویکرد چیست؟ انرایت گفت: “این نه تنها برای انرژی و متابولیسم شما ایده آل نیست، بلکه مسیر سریعی برای خواب وحشتناک شبانه نیز هست.”

این سه نکته را امتحان کنید تا در طول زمان آزاد خوردن خود به درستی غذا بخورید

انرایت درعوض می‌گوید رژیم‌داران باید از این سه قانون پیروی کنند:

  • زودتر بخورید
  • اغلب غذا بخورید
  • وعده های متعادل بخورید

منبع:

eatthis

تقویم فارسی اندروید

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی