تناسب اندام خواص مواد غذايي سلامت

با نوشيدني هاي لاغر كننده آشنا شويد

اگر به دنبال تناسب اندام هستيد با ما همراه شويد و با نوشیدنی هايي که نقش زیادی در کاهش وزن شما دارند آشنا شويد...
تقویم فارسی اندروید

اگر به دنبال تناسب اندام هستيد با ما همراه شويد  و با نوشیدنی هايي که نقش زیادی در کاهش وزن شما دارند آشنا شويد…

 نوشیدنی های پرطرفداری مثل آب میوه ها و نوشابه های انرژی زا که سرشار از شکر و کربوهیدرات هستند، می توانند روند کاهش وزن را مختل کنند.

این پنج نوشیدنی نقش زیادی در کاهش وزن دارند:

1 – آب
همه می دانند آب بهترین نوشیدنی برای کاهش وزن است. اما نوشیدن آن در طول پروسه کاهش وزن می تواند کسل کننده باشد. برای این که آب را طعم دار کنید و از نوشیدن اش لذت ببرید می توانید در آن لیمو ترش، خیار و گوجه فرنگی بیندازید تا مزه دار شود.

82362_635259949944972813_s

2 – آب سبزیجات
آب سبزیجات خانگی یا صنعتی تفاوتی ندارند. هر دو منبع عالی برای تامین فیبر و مواد غذایی برای کاهش وزن بدن هستند، چون پس از نوشیدن آن ساعت ها گرسنه نمی شوید. پزشکان توصیه می کنند از سبزیجاتی استفاده کنید که سدیم کمتری دارند.

3 – چای تلخ
نوشیدن چای سبز علاوه بر این که متابولیسم بدن را بهبود می دهد، سرعت کاهش وزن را نیز افزایش می دهد. سعی کنید چای سبز را – گرم یا سرد – همراه عسل بدون شکر بخورید. راستی چای سیاه را فراموش نکنید چون سرشار از آنتی اکسیدان است و سموم را از بدن خارج می کند.

4 – قهوه خالص
نوشیدن یک فنجان قهوه در صبحانه و عصرانه به دلیل وجود کافئین در آن گرسنگی را سرکوب و به کاهش وزن کمک می کند. این نوشیدنی همچنین بدن را گرم می کند و متابولیسم را بهبود می بخشد. فقط مراقب باشید شکر و خامه کمی به ان اضافه کنید.

5 – شیر بدون خامه
شیر سرشار از کلسیم، ویتامین د و پروتئین است که استخوان ها را محکم تر و ماهیچه ها را قوی تر می سازد. شیر بدون خامه و چربی منبعی سرشار از ویتامین است که به کاهش وزن کمک می کند. اگر می خواهید طعم شیر را تغییر دهید می توانید از شکلات بدون چربی استفده کنید.

گردآوري شده توسط گروه هفت گنج

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی