آرايش صورت و مو مد و زيبايي

آموزش آرایش ملایم برای محل کار

تقویم فارسی اندروید
آرایش ملایم
آرایش و زیبایی

یکی از چالش هایی که بسیاری از خانم ها با آن مواجه هستند، انتخاب یک آرایش ملایم برای محیط کار است. این که هر روز صبح پس از اینکه از خواب بیدار می شوید، هم دوست دارید چهره ای مرتب و آراسته داشته باشید و هم نمی خواهید در محیط کار آرایشی اغراق شده داشته باشید از طرفی وقت و حوصله زیادی هم می طلبد درحالیکه شما می توانید با یک آرایش ملایم و ساده، زیبایی تان را حفظ کنید. مهم نیست که شما در آرایش کردن حرفه ای یا مبتدی باشید، ما اینجا به شما چند ترفند و روش ساده برای داشتن آرایش ملایم آموزش خواهیم داد. کلید طلایی یک آرایش ملایم این است که شما زیبایی طبیعی تان را افزایش دهید و جوری وانمود کنید که گویی آرایشی روی صورت تان ندارید اما عیوب و بی حالی را از چهره تان بزدایید.

با ما همراه باشید تا به شما بگوییم چگونه یک آرایش ملایم و زیبا برای محل کار داشته باشید:

آرایش ملایم

1. شروع با شستشوی صورت

پیش از آرایش، صورت تان را با شوینده مخصوص پوست صورت شستشو دهید تا صورت تان مانند بوم نقاشی آماده شود. برای این کار باید نوع پوست تان را بشناسید و شوینده ای مخصوص پوست تان تهیه نمایید. برای شستشوی صورت از آب ولرم استفاده کرده و از استعمال آب گرم برای شستن صورت اجتناب کنید. بدین شکل پوست های مرده را از روی صورت تان حذف خواهید کرد.

آرایش ملایم

2. BB کرم

BB کرم در واقع کرم ضد آفتاب، کرم مرطوب کننده و کرم پودر را در یک محصول جا داده است. می توانید بدون کمک هر گونه اسفنج یا برس آرایشی آن را روی صورت بزنید تا لک های پوست را بپوشانید و بدین شکل پوستی شاداب و روشن داشته باشید. BB کرم از کرم پودر سبک تر است و می تواند به صورت روزانه مورد استفاده قرار گیرد. در واقع به خاطر سبکی بیش از حدش، پایه ای مناسب برای یک آرایش ملایم روزانه محسوب می شود. کرم را با نوک انگشتان تان به صورت بزنید. به همراه داشتن یک BB کرم همیشه به نفع تان است. علاوه بر آنکه می توانید از پوست تان در برابر نور محافظت کنید، یک مرطوب کننده رنگی هم به همراه دارید.

آرایش ملایم

3. کانسیلر در صورت نیاز

اگر پوستی صاف و بی عیب و نقص دارید که نیازی به استفاده از کانسیلر نخواهید داشت اما اگر زیر چشمان تان تیره و چروک است و یا صورت تان لک دارد می توانید برای پنهان کردن شان از کانسیلر مناسب استفاده کنید. کانسیلر را با انگشت تان بزنید زیرا گرمای انگشت به شما کمک می کند تا نتیجه ای طبیعی تر روی صورت تان داشته باشید. کانسیلر زیر چشمتان را کمی روشن تر از رنگ کرم پودرتان انتخاب کنید. برای پوشاندن لک های قرمز و قهوه ای از کانسیلر سبز و برای پوشاندن کبودی از کانسیلر هلویی و نارنجی استفاده نمایید.

آرایش ملایم

4. رژ گونه برای زیبایی گونه

اکنون که پوست تان را صاف و یکدست کرده اید وقتش رسیده که بر گونه هایتان تمرکز کنید. این کار باعث می شود که صورتی شاداب و سرحال داشته باشید و بی حالی و کم خوابی از چهره تان رخت بربندد. گاهی اوقات می توانید به جای استفاده از رژ گونه، از رژ لب محبوب تان نیز برای رنگ بخشیدن به گونه استفاده کنید.

آرایش ملایم

5. خط چشم ساده

با کشیدن یک مداد روی پلک بالا یا پایین، زیبایی نگاه تان را دو چندان کنید. مدل خط چشم کاملا به فرم چشم تان بستگی دارد و نمی توان یک مدل را برای همه تجویز کرد. برای پلک بالا می توانید از خط چشم مایع و مداد ژلی هم استفاده کنید. در آخر سعی کنید کمی ریمل بزنید. این کار مژه هایتان را مرتب کرده و چشمان تان را بازتر و بزرگ تر نشان می دهد. بدین شکل چهره شما از خواب آلودگی نجات خواهد یافت.

آرایش ملایم

6. رنگ دادن به لب

ابتدا با یک نرم کننده لب به لب هایتان رطوبت دهید و سپس با یک رژ براق و روشن لب هایی جوان و با طراوت داشته باشید. با این حال اگر باز هم احساس می کنید چهره تان کمی بی رنگ است می توانید از رنگ های تیره تر هم به عنوان رژلب استفاده کنید. به همراه داشتن یک رژلب مناسب در کیف تان می تواند ایده ای هوشمندانه باشد. هرگاه که احساس کردید رنگ گونه و لب تان از بین رفته می توانید با آن رژ به هر دو قسمت صورت تان رنگ دهید.

قوانین طلایی برای داشتن یک آرایش ملایم

  • اولین چیزی که برای آرایش باید بدانید این است که رنگ های مناسبی برای خود انتخاب کنید. آرایشی که در محل کار می کنید باید با آرایش تان در دورهمی های دوستانه و مهمانی متفاوت باشد.
  • از مواد آرایشی ماندگار استفاده کنید زیرا شما فرصت آن را ندارید که در محل کار، آرایش تان را تمدید یا اصلاح نمایید.
  • سعی کنید برای روزهای بارانی از ضد آب بودن لوازم آرایش تان مطمئن شوید زیرا ممکن است هنگام رفت و آمد به محل کار در خیابان خیس شوید.
  • لوازم آرایشی خود را از برندهای معتبر و اصل خریداری کنید تا واکنش های آلرژیک به آنها نشان ندهید.
  • سعی کنید آرایشی مصنوعی و سنگین در محل کار نداشته باشید تا هم پوست سالم تری داشته باشید و هم زیبایی تان را چند برابر کنید.
  • پوست تان را آب رسانی کنید تا پس از آرایش کردن، پوست تان دچار خشکی و ترک نشود.
  • نوشیدن آب زیاد به شما کمک می کند تا پوستی سالم تر و درخشان تر داشته باشید.
  • همیشه در کیف تان دستمال مرطوب به همراه داشته باشید.
  • لوازم آرایش تان را از شب قبل در دسترس قرار دهید تا صبح دچار سردرگمی نشوید.
  • قبل از استفاده از ریمل، فرمژه بزنید.
  • قبل از استفاده از برق لب، یک قطعه یخ روی لب هایتان قرار دهید تا گردش خون باعث شود تا پایان روز لب هایتان رنگ زیبایشان را حفظ کنند.

تبریک می گوییم اکنون شما آماده اید تا با زیبایی هر چه تمام تر و یک آرایش ملایم به محل کارتان بروید.

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی