تبلیغ رپورتاژ

۳ رشته پولساز آرایشگری مناسب بانوان

تقویم فارسی اندروید
آرایشگری

آرایشگری یکی از مشاغل محبوب و پولساز برای بانوان است که این روزها طرفدارهای بسیار زیادی پیدا کرده است. این حرفه درواقع نوعی هنر است که می تواند زیبایی بیشتری به چهره شما بدهد. از همین رو، خانم های بسیاری برای زندگی روزمره و همچنین جشن ها و مناسبت های خاص نیازمند خدمات آرایشگری هستند. خدمات مختلفی مانند پوست، مو، ناخن و … که همگی در دوره های آموزشی جداگانه و تخصصی به علاقه مندان آموزش داده می شوند.

تمام رشته های آرایشگری مشتری های خود را دارند و می توانند باعث کسب درآمد و موفقیت حرفه ای شما شوند، اما برخی از رشته ها محبوبیت بیشتری دارند و انتخاب آن ها می تواند سود بسیار زیادی برای شما داشته باشد. اگر به دنبال یک رشته آرایشگری پولساز هستید، در این مقاله با ما همراه باشید. ما شما را با ۳ رشته پولساز آرایشگری مناسب بانوان آشنا می کنیم.

رشته های پردرآمد آرایشگری زنانه

۱. پاکسازی پوست

رشته پاکسازی پوست در دسته خدمات پوست قرار دارد و جزو پردرآمدترین رشته های آرایشگری محسوب می شود. برای یادگیری این حرفه نیاز است که ابتدا در دوره آموزش پاکسازی تخصصی پوست شرکت کنید و مدرک فنی و حرفه ای مربوط به آن را دریافت کنید.

نکاتی که در این دوره آموزشی یاد می گیرید عبارتند از:

  • آنالیز ساختمان پوست و مو
  • شناخت انواع پوست
  • آشنایی با انواع بیماری های پوست
  • لایه برداری پوست
  • آبرسانی
  • انواع روش های پاکسازی پوست
  • فیشیال صورت
  • ماساژ صورت
  • کار با دستگاه بخور
  • کار با دستگاه اولتراسوند (اتوی صورت)
  • انواع ماسک صورت

پس از پایان دوره، شما به تمام مهارت های مورد نیاز این حرفه مسلط می شوید و می توانید وارد بازار کار شوید. موقعیت شغلی شما در آرایشگاه ها، سالن های اسپا و کلینیک های زیبایی پوست خواهد بود. این رشته همیشه مشتریان خود را دارد. زیرا رسیدگی به پوست امروزه اهمیت زیادی دارد و به یکی از دغدغه های بزرگ برای خانم ها تبدیل شده است. بنابراین، هرچه میزان مهارت شما در این کار بیشتر باشد، می توانید مشتریان بیشتری را جذب کنید و به درآمدهای بالاتری برسید.

آرایش دائم صورت

۲. آرایش دائم صورت

آرایش دائم صورت شامل تاتوی ابرو، خط چشم، بن مژه، رژلب، خط لب و شیدینگ لب می باشد. این روش زیبایی می تواند اجزای صورت شما مانند ابروها، چشم ها و لب هایتان را زیباتر کرده و شما را از نیاز به آرایش مداوم روزانه خلاص کند. علاوه بر این، می تواند عدم قرینگی اعضای صورت شما را برطرف کرده و به زیبایی بیشتر چهره شما کمک کند. این تکنیک زیبایی در دوره آموزش میکروپیگمنتیشن، میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو آموزش داده می شود.

هرکدام از این روش ها ویژگی منحصر به فرد خود را دارند اما تکنیکی که بیشتر از همه برای اجزای مختلف صورت کاربرد دارد، میکروپیگمنتیشن است. این رشته می تواند درآمد بسیار بالایی برای شما داشته باشد، زیرا آرایش دائم ماندگاری بالایی دارد، عوارض آن کم است،‌ و می تواند ایرادات چهره را برطرف کند. به همین دلیل طرفدارهای بسیار زیادی دارد و می توانید همیشه روی مشتریان آن حساب کنید.

۳. لیزر موهای زائد

حتما تا کنون با این روش از بین بردن موهای زائد آشنا شده اید. لیزر موهای زائد به ویژه برای خانم های ایرانی که موهای تیره و زیادی دارند بسیار محبوب است. این روش به سادگی و در کمترین زمان انجام می شود، ماندگاری بالایی دارد و می تواند به مرور موهای زائد شما را از بین ببرد. بسته به تعداد جلساتی که این روش را انجام می دهید،‌ موهای شما به مرور نازک، کمرنگ و سست شده و بعد از مدتی تنها به صورت پرزهای نازک رشد می کنند.

هنرجویان در دوره آموزش لیزر موهای زائد با ساحتمان پوست و مو آشنا می شوند. طرز کار انواع دستگاه لیزر را می آموزند و برای ورود به بازار کار حرفه ای آماده می شوند. شما عزیزان پس از پایان دوره و اخذ مدرک فنی و حرفه ای، می توانید در کلینیک های پوست و مو یا کلینیک های تخصصی لیزر موهای زائد مشغول به کار شوید و درآمد قابل توجهی را بدست بیاورید.

لیزر موهای زائد

بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه

اکنون که با رشته های پولساز آرایشگری آشنا شدید، باید رشته مورد نظر خود را انتخاب کرده و در یک آموزشگاه آرایشگری معتبر ثبت نام کنید. انتخاب آموزشگاه پس از انتخاب رشته، از مهم ترین قدم هایی است که باید برای موفقیت خود بردارید. زیرا می تواند تاثیر بسیار زیادی بر آینده و موفقیت شغلی شما داشته باشد.

به همین منظور، ما آموزشگاه رز سرخ را به شما پیشنهاد می کنیم. رز سرخ یکی از مراکز آموزش آرایشگری معتبر است که تحت نظر سازمان فنی و حرفه ای کشور فعالیت می کند. این آموزشگاه در طی سال ها فعالیت خود توانسته هنرجویان زیادی را آموزش داده و آن ها را به دنیای آرایشگری معرفی کند.

رز سرخ تمام ویژگی های یک آموزشگاه حرفه ای را دارد و بسیاری از دوره های مهم و پرطرفدار آرایشگری را با بهترین کیفیت برگزار می کند. از جمله مهم ترین رشته هایی که در این آموزشگاه برگزار می شود می توان به دوره آموزش اصلاح ابرو حرفه ای، فیبروز ابرو، طراحی ناخن، اکستنشن مژه، لیفت و لمینت مژه و ابرو و … اشاره کرد.

از دیگر مواردی که رز سرخ را از سایر آموزشگاه های آرایشگری متمایز می کند، کیفیت بالای آموزش ها با استفاده از به روزترین متدهای آموزشی است. همچنین، تمام مربیان و اساتیدی که در این مرکز فعالیت می کنند، کاملا در کار خود مهارت دارند و از باسابقه ترین مربیان در رشته خود به شمار می روند.

بعلاوه، خدمات مهم دیگری که آموزشگاه رز سرخ با افتخار به هنرجویان خود ارائه می دهد، پشتیبانی طولانی مدت پس از پایان دوره آموزشی است. با این کار، هنرجویان پس از پایان کلاس خود می توانند برای آمادگی آزمون فنی و حرفه ای و راه اندازی کسب و کار خود از اساتید خود مشورت بگیرند و اشکالات خود را برطرف کنند.

شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آنلاین در سایت رزسرخ به آدرس rosesorkh.com  اقدام نمایید و یا در ساعات کاری آموزشگاه با شماره تلفن  ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲ برای مشاوره و ثبت نام تماس بگیرید.

یک دیدگاه

  • مطلب خوبی بود. میکرونیدلینگ هم جدیدا مورد علاقه خیلی از خانم ها قرار گرفته.

یک دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی