تبلیغ رپورتاژ

یادگیری یک زبان و رویارویی با دنیایی از فرصت های شغلی بینظیر

تقویم فارسی اندروید

اگر همین حال درباره یادگیری یک زبان جدید با دیگران صحبت کنید، احتمالا تعداد اندکی از آن ها به فرصت های شغلی پس از یادگیری آن اشاره می کنند. همیشه یادگیری زبان خارجی به دلیل کمک به تحصیل، نوشتن مقاله یا مهاجرت نیست، بیایید برای یکبار هم که شده نگاه تان را عوض کنید.

این بار به یادگیری یک زبان خارجی از دید کسب یک موقعیت شغلی بهتر و درآمد بیشتر نگاه کنید. همیشه این طور نیست که یادگیری زبان خارجی برای تحصیل یا نوشتن و ترجمه مقاله ای باشد، گاهی هم می توان زبانی را آموخت و به کمک آن در شغلی خوب و جدید استخدام شد یا درآمدی بسیار بالا داشت. زبان ترکی استانبولی هم دقیقا این طور است. احتمالا در دورو اطرافیان تان کم تر کسی به این زبان علاقه داشته و به طور جدی آموزش زبان ترکی را در کلاس ها یا سایت های مختلف دنبال می کند. این خود دلیلی است که به شما نشان می دهد هنوز زبان ترکی اشباع نشده و می توانید از این فرصت استفاده کنید و این زبان زیبا را بیاموزید. فراموش نکنید که با یادگیری زبان ترکی استانبولی، درهای زیادی به روی تان باز خواهد شد.

حتی درصورتی که جزو آن دسته از افرادی قرار دارید که گاهی اوقات به مهاجرت و کار در کشوری دیگر و نزدیک به ایران فکر می کنید، ترکیه همان گزینه ای است که می توانید به آن بیشتر فکر کنید. اما ترکیه نیز مانند دیگر کشورهای خارجی بوده و برای این که بتوانید به راحتی در این کشور زندگی کنید و شغلی خوب و با درآمد بالا داشته باشید بهتر است به زبان ترکی مسلط باشید. ما این خبر خوش را به شما می دهیم که دیگر برای فراگیری این زبان نیازی نیست وقت خود را در ترافیک و مسیر رفتن به کلاس های زبان بگذرانید، شما می توانید در خانه بنشینید و این زبان زیبا را بیاموزید؛ چطور؟ با ما همراه باشید.

زبان ترکی

اگر می خواهید شغلی بهتر با درآمد بالاتر داشته باشید زبان ترکی را بیاموزید!

کمی قبل تر از مهاجرت به ترکیه گفتیم، کشوری در همسایگی ایران که این روزها افراد زیادی برای کار و تحصیل وارد آن می شوند؛ برای این که بتوانند با کسب درآمد بیشتر زندگی ایده آل برای خود بسازند. اما همیشه نیازی نیست برای داشتن زندگی بهتر یا شغل و حقوق بیشتر به مهاجرت فکر کنید. شما می توانید در منزل، محل کار، دانشگاه یا هرجای دیگر به صورت آنلاین و با وب سایت من و زبان، زبان ترکی استانبولی را بیاموزید و به آسانی در کشور خودتان ارتقای شغلی داشته باشید یا کار با حقوق بهتر پیدا کنید.

بگذارید با یک مثال ساده توضیح دهیم؛ فرض کنید که در خانه نشستید و از این سایت استخدامی به آن سایت، به دنبال کار هستید. ناگهان به آگهی برمی خورید که در آن شرایط مختلفی برای استخدام نیروی کار درج شده و یکی از آن ها به این مورد اشاره می کند که فرد باید به زبان ترکی مسلط باشد. اگر تمام شرایط درج شده را داشته باشید، احتمالا افسوس می خورید که چرا زبان ترکی را نمی دانید! یا حتی ممکن است در شرکتی فعالیت می کنید که کارفرما به نیرویی نیاز دارد که بتواند به راحتی ترکی صحبت کند و با شرکت های بین المللی و ساکن ترکیه ارتباط برقرار کنید. اگر در این شرایط هم شما آن فردی بودید که به این زبان تسلط داشتید، می توانستید خودتان را به مدیرتان معرفی کنید و جور دیگری خودتان را به او نشان دهید. شاید هم با ارتقای شغلی یا افزایش درآمد مواجه شوید.

پس برای کسب درآمد بیشتر یا داشتن پست و مقامی بالاتر نیازی نیست دست به کاری عجیب و غریب بزنید؛ شانس خود را با یادگیری زبان ترکی امتحان کنید. برای این کار می توانید وارد وب سایت من و زبان شوید و با پرداخت مبلغی اندک آموزش زبان ترکی استانبولی را به صورت کاملا آنلاین آغاز کنید.

دیگر نیازی به پرداخت هزینه های سرسام آور نیست!

شاید از دوستان تان شنیده باشید که برای ثبت نام در کلاس های زبان خصوصا زبان هایی مثل زبان ترکی که طرفداران کم تری دارد، مبالغ بسیاری را پرداخت کرده اند اما گاهی اوقات پرداخت چنین مبالغ گزافی بی نتیجه بوده و پس از گذشت مدتی بازهم نمی توانند خیلی خوب به این زبان صحبت کنند. شاید هم برای خودتان چنین اتفاق مشابهی افتاده. با انگیزه و هزاران امید در کلاسی ثبت نام کردید اما پس از گذشت زمان زیاد هم نتوانستید خیلی روان به زبان ترکی استانبولی صحبت کنید.

آموزش زبان ترکی استانبولی

یکی از دلایل عدم موفقیت شما یا دیگر افراد در این راه، تمرین و تکرار نکردن مباحثی است که آموزش دیدید. خوشبختانه وب سایت من و زبان این مشکل را هم برای تان حل کرده. اگر به دنبال این هستید که مباحث آموزشی هر روزتان را بارها تکرار کنید به تمرین آن ها بپردازید، من و زبان دقیقا مناسب شماست. طراحی این وب سایت به گونه ای انجام شده که افراد پس از ثبت نام و شروع آموزش هر زبان می توانند بارها هر بخش را تکرار کنند و به تمرین بپردازند.

از دیگر مزایای وب سایت من و زبان می توان به داشتن بخش فلش کارت و امکان ذخیره هر نکته، لغت یا اصطلاح که در طول آموزش ترکی استانبولی فرامی گیرید، اشاره نمود. یکی از مهم ترین مسائلی که زبان شناسان هم در طول یادگیری زبان بسیار به آن اشاره می کنند، اهمیت تمرین و تکرار مطالبی است که در طول همان روز آموختید؛ آن هم به وسیله فلش کارت. چرا که اغلب استادان و معلمان زبان به زبان آموزان توصیه می کنند که حتما نکاتی که در طول روزهای مختلف می آموزند را در دفترچه یادداشت کرده و آن ها را در پایان هرشب مرور کنند. فلش کارت های من و زبان این کار را برای تان راحت کرده، شما می توانید وارد پنل کاربری تان شود و به تمرین و تکرار آن ها بپردازید.

آموزش زبان ترکی بصورت آنلاین

روش های یادگیری سنتی را کنار بگذارید

فراگیری هر زبان ترکی، چه ترکی، و چه انگلیسی و آلمانی و … کمی زمان بر است. پس باید در انتخاب روش آموزش و راهنمای آموزش بسیار دقت کنید، چرا که با هر گونه آموزش اشتباه، مهم ترین چیزی که از دست می دهید، زمان است. حتی ممکن است انگیزه تان برای ادامه یادگیری را با روش آموزش اشتباه از دست بدهید، پس دقت کنید و به هر روشی اطمینان نکنید.

ما، کارشناسان من و زبان با استفاده از متدهای روز دنیا اقدام به طراحی و راه اندازی وب سایت من و زبان کردیم. ما به عنوان متخصصین زبان های خارجی سعی داریم تا با بکارگیری روش های روز آموزش مانند تمرین و تکرار، به شما عزیزان کمک کنیم تا در زبان ترکی استانبولی حرف اول را بزنید.

همچنین با من و زبان دگیر نیازی نیست نگران زمان فراگیری زبان باشید. چه در منزل باشید یا در شرکت و دانشگاه، یا حتی در طول سفر، تنها با داشتن یک سیستم و اینترنت، و با چند کلیک ساده می توانید در محیطی جدید و درعین حال ساده و با زبان کاملا فارسی به یادگیری زبان ترکی بپردازید. این سادگی و در دسترس بودن مخصوصا برای افرادی که شاغل یا محصل هستند و فرصتی برای رفتن به کلاس ها حضوری را ندارند، بسیار مناسب است.

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی