اخبار داغ اخبار و حواشي ورزشي

گل محمدي: همسرم استقلالي است …

یحیی گل‌محمدی سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به دربی حساس پایتخت که قرار است اواخر این ماه برگزار شود، گفت...
تقویم فارسی اندروید

یحیی گل‌محمدی سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به دربی حساس پایتخت که قرار است اواخر این ماه برگزار شود، گفت…

گل محمدي

یحیی گل‌محمدی سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به دربی حساس پایتخت که قرار است اواخر این ماه برگزار شود، گفت: امیدوارم این بازی برنده داشته باشد و تماشاگران از دیدن یک بازی هیجان‌انگیز لذت ببرند. گل‌محمدی که سابقه گل زدن در دربی را هم دارد، در مورد این بازی و مسائل مختلف دیگر به سؤالات خبر‌ورزشی پاسخ می‌دهد. او در مورد وضعیت ذوب‌آهن هم حرف می‌زند.

فكر مي‌كني دربي اين بار چطور از آب دربيايد؟
من هم مثل همه طرفداران فوتبال اميدوار هستم كه اين بازي با مساوي تمام نشود و برنده داشته باشد. اميدوارم آنهايي كه به ورزشگاه مي‌روند و همچنين بيننده‌هاي تلويزيون يك بازي زيبا را شاهد باشند و از تماشاي اين مسابقه لذت ببرند. به‌ هر ‌حال من پرسپوليسي هستم و دوست دارم تيم محبوبم برنده شود.

ولي خيلي‌ها معتقدند دربي مساوي مي‌شود؟
اين به خاطر تساوي‌هاي زياد در سال‌هاي اخير است. واقعاً مردم از مساوي خسته شده‌اند و اميدوارم ديگر اين اتفاقات رخ ندهد و دربي برنده داشته باشد.

به‌ عنوان يك پرسپوليسي براي استقلالي‌ها كري نمي‌خواني؟
من زياد اهل كري ‌خواندن نيستم البته همسرم كمي استقلالي است و براي همديگر كري مي‌خوانيم. جدا از اين بحث‌ها اميدوارم كه بازي خوبي را شاهد باشيم و همه از تماشاي دربي لذت ببرند.

شيرين‌ترين خاطره‌ات از دربي تهران در زمان بازيگري‌ات چيست؟
من صدمين گل دربي را زدم كه آن مسابقه را با گل‌هاي من و بهنام ابوالقاسمپور برديم. گل زدن در دربي افتخار بزرگي است و فكر مي‌كنم زدن صدمين گل دربي شيرين‌ترين خاطره من از اين مسابقه بود.

نتيجه دربي را چطور پيش‌بيني مي‌كني؟
نتيجه اين بازي ربطي به شرايط تيم‌ها يا بازيكنان ندارد. هر تيمي كه بتواند از لحاظ روحي و تمركزي، شرايط بهتري داشته باشد، شانس بيشتري براي برد خواهد داشت.

در مورد ديدار با ملوان و اينكه توسط داور مسابقه اخراج شدي بگو؟
من معتقدم پنالتي ملوان صحيح نبود، به همين دليل واكنش نشان دادم و داور هم اخراجم كرد. تيم ما امسال از داوري خيلي ضربه ديد و تحمل اين اشتباهات حدي دارد. من اميدوارم عملكرد داوران به ‌صورت دقيق مورد بررسي قرار بگيرد تا اشتباهات كمتر شود.

برد به موقعي بود، درست است؟
بله، برد به موقعي بود و بچه‌ها خوب بازي كردند، خصوصاً در نيمه دوم البته در نيمه اول شاهد بازي خوبي از هر دو تيم نبوديم ولي ذوب‌آهن در نيمه دوم با وجود شرايط نامناسب زمين و همچنين جو ورزشگاه كه به ضررمان بود، بازي خوبي را انجام داده و بايد از تلاش بازيكنانم تشكر كنم. اين ۳ امتياز براي ما با ارزش بود و اميدوارم در هفته‌هاي آينده نتايج خوبي بگيريم.

گردآوري:گروه 7 گنج

www.7ganj.ir

منبع: خبر ورزشي

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی