اخبار داغ اخبار و حواشي ورزشي

گزارش جالب و خواندنی برزیلی ها از کریم انصاری فرد

یکی از مهمترین مهره های تیم ملی ایران کریم انصاری فرد مهاجم شماره 10 تیم ملی ایران است...
تقویم فارسی اندروید

یکی از مهمترین مهره های تیم ملی ایران کریم انصاری فرد مهاجم شماره 10 تیم ملی ایران است. کریم از سال 2009 مهاجم تیم ملی ایران است این بازیکن 24 ساله پنج سال پیش اولین دیدار ملی خود را برای کشور مقابل ایسلند انجام داد

انصاري فرد - 7ganj.ir

انصاری فرد امسال در پی تجربه اولین حضورش در جام جهانی با تیم ملی کشورش به برزیل سفر کرده است.با او درباره الگویش در فوتبال و رویاروییش با تیم ملی برزیل صحبت کردیم.او در باره الگویش در فوتبال می گوید، الگوی من در فوتبال کسی نیست جز ال فنومنو! رونالدوی برزیلی که با سلسائو قهرمان جهان در دو جام جهانی 94 و 2002 شده است بازیکنی که در تاریخ برزیل و شاید فوتبال به خاطر توانایی های منحصر به فردش غیرقابل تکرار است.

روز 7 اکتبر سال 2010 انصاری فرد توسط افشین قطبی در دیدار دوستانه مقابل برزیل به زمین فرستاده شد تا 35 دقیقه فرصت برای حضور مقابل شاگردان مانو منزس داشته باشد آن مسابقه با گل های دنی آلوز، پاتو و نیلمار 3-0 به نفع سلسائو به پایان رسید.اما از تیمی که 3 سال و 8 ماه پیش توسط مانو منزس مقابل ایران قرار گرفتند تنها 5 نفر در ترکیب سلسائو برای جام جهانی قرار دارند که عبارتند از ویکتور دروازه بان آن تیم، دنی آلوز، تیاگو سیلوا و داوید لوییز در خط دفاع و رامیرز در خط هافبک که در آن بازی حضور داشتند.

انصاری فرد درباره این بازی گقت:

ما یک بازی دوستانه مقابل برزیل در ابوظبی داشتیم، برزیل تیمی است که همیشه بازیکنان بزرگی داشته که همه در سطح دنیا شناخته شده اند من مهاجم هستم و بزرگترین بازیکنی که تا به حال در پستم دیده ام رونالدو لوییز نازاریو ده لیما بود.

جالب ترین نکته در سخنان او اما استفاده شماره 10 تیم ملی ایران از اسم کامل رونالدو یعنی لوییز نازاریو ده لیما بود!

مردم ایران اغلب برزیل را بیشتر با فوتبالش می شناسند تا دیگر ویژگی های این کشور، ورزش و به طور خاص فوتبال یکی از مهمترین علایق ایرانی هاست، استادیوم آزادی که میزبان بازی های ملی ایران است اغلب پذیرای بیش از صد هزار تماشاگر است.

ایران 9 دیدار در جام جهانی در 3 دوره حضورش انجام داده که در سالهای 1978، 1998 ، 2006 بوده است و در این سه دوره یک پیروزی مقابل آمریکا در سال 98 دو تساوی و شش شکست حاصل حضور ایرانی ها در این رقابت ها بوده است.

گردآوري: گروه هفت گنج
منبع: فيفادي

2 دیدگاه

  • کریم جون بدون هر جایی که باشی همیشه هوادارتم بدون توزندگی برام معنایی نداره وبازم همون جمله معروفه ی تو باور کن

  • کریم جون من همیشه قبولت دارم عشقممممممممممممممممممممممممممممممم

2 دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی