تبلیغ رپورتاژ

گرانترین و ارزانترین عطر و ادکلن‌های زنانه معروف

تقویم فارسی اندروید

خانم‌ها همیشه به دنبال بهترین گزینه‌ها می‌گردند و این قضیه در مورد عطر و ادکلن نیز صدق می‌کند. از نظر آن‌ها عطر و ادکلنی خوب است که رایحه دل انگیزی داشته باشد و حس جذابیت و ظرافت را انتقال دهد. هر خانمی متناسب با بودجه‌ای که دارد به سراغ گزینه‌های ارزان و گران عطر زنانه می‌رود، اما همانطور که میدانید برندهای زیادی در این زمینه فعالیت می‌کنند که انتخاب بهترین‌ها را دشوار کرده‌اند. اگر قصد خرید عطر و ادکلن را دارید، اما نمی‌دانید به سراغ چه برندهایی بروید تا انتهای این مطلب از موتن رو همراه ما بمانید.

گرانترین عطر و ادکلن‌های زنانه معروف

برخی از پرفروش‌ترین و البته گرانترین عطرهای زنانه شامل موارد زیر می‌شوند:

1-ادو پرفیوم زنانه کرید مدل Acqua Fiorentina

ادو پرفیوم زنانه کرید مدل Acqua Fiorentina ترکیبی از رایحه‌های محبوب بین خانم‌هاست. این محصول با طبع شیرین و خنکی که دارد، بهترین انتخاب برای خانم‌هایی است که به دنبال حفظ آرامش و شادابی خود هستند. بعد از اولین اسپری از این عطر زنانه متوجه بوی آلوی سیاه و سیب سبز خواهید شد که حس تازگی و سرزندگی را به شما القا می‌کند. کمی بعد رایحه‌های گل رز، گلابی، نارنج و لیمو جایگزین نت آغازین می‌شوند و احساس آرامش شما را بیشتر می‌کنند. در انتها نیز رایحه‌های چوب سدر ویرجینیا، چوب صندل و گریپ فروت به عنوان نت غالب شناخته می‌شوند و هیجان و انرژی را در شما افزایش میدهند.

2- ادو پرفیوم زنانه زرژوف مدل Dama Bianca

ادو پرفیوم زنانه زرژوف مدل Dama Bianca به دلیل رایحه معتدلی که دارد، قابل استفاده برای تمام فصول سال است. در نت آغازین این محصول متوجه بوی کام کوات و لیمو ترش می‌شوید که شادی و نشاط شما را افزایش می‌دهد. کمی بعد ترکیب زنبق ایتالیایی، یاس بنفش، گل برف و یاسمن مصری جایگزین می‌شود و انرژی مثبت زیادی را به شما القا می‌کند. در آخر نیز ترکیب جادویی سدر، چوب صندل، عنبر، مشک و جو سبز، موجب ایجاد آرامش در درون شما می‌شوند.

ادو پرفیوم زنانه

3- ادو پرفیوم تام فورد مدل Oud Wood

ادو پرفیوم تام فورد مدل Oud Wood محصول فوق‌العاده‌ای است که ساختاری بر پایه شرقی، چوبی دارد و رایحه معتدل آن سبب شده است قابل استفاده برای تمام فصول سال باشد. از اصلی‌ترین رایحه‌های این محصول می‌توان به بوی وانیل، دانه تونکا، رایحه‌های چوبی، عود، دارچین، خس خس، چوب صندل سفید، فلفل سیچوان و کهربا اشاره کرد.

ارزانترین عطر و ادکلن‌های زنانه معروف

از ارزانترین عطر و ادکلن‌های زنانه معروف می‌توان موارد زیر را نام برد:

4- ادوتویلت زنانه شی مدل LOVE

ادوتویلت زنانه شی مدل LOVE یکی از مدل‌های ارزان قیمت اما پرفروش عطر و ادکلن زنانه است که رایحه اصلی به کار رفته در آن، گل یاس است. در نت آغازین این محصول ترکیبی از میوه‌های قرمز مشام شما را پر می‌کند. کمی بعد عطر گل یاس و گل فرزیا از راه می‌رسند و در انتها نیز نت‌های چوبی، مشک و بادام سوخته به عنوان نت ماندگار شناخته می‌شوند. این محصول یکی از بهترین ادوتویلت‌های زنانه برای سر کار است و حسی از شرم را با خود به همراه دارد.

ادوتویلت زنانه شی مدل LOVE

5- ادو پرفیوم زنانه اجمل مدل Sacrifice

ادو پرفیوم زنانه اجمل مدل Sacrifice یک عطر هارمونیک و آروماتیک است که تمام زیبایی‌های زنانه را در یک شیشه خاص جای داده است. این محصول دارای رایحه گرم و شیرین بوده و مناسب برای فصول سرد سال است. نت آغازین این عطر با رایحه گل یاسمن و نت‌های آبی، حس هیجان و تازگی را در شما القا می‌کند. نت میانی با ترکیب شکوفه‌های پرتقال و وانیل، باعث ایجاد انرژی مثبت شده و اعتماد به نفس را افزایش می‌دهد. در نت پایانی نیز ترکیب عنبر و مشک منجر به ایجاد تمرکز می‌شود.

6- ادو پرفیوم زنانه فراگرنس ورد مدل Zan

ادو پرفیوم زنانه فراگرنس ورد مدل Zan با ترکیبات مرکبات و میوه‌های با بوی شیرین، شادی و انرژی را به شما هدیه می‌دهد. به محض اسپری این ادوپرفیوم متوجه بوی پرتقال، نارنج، گریپ فروت، آناناس و گل رز خواهید شد. پس از آن نت میانی با ترکیب گل فریزیا، گاردنیا، بنفشه، زنبق دره، نیلوفر و سیب قرمز، انرژی شما را افزایش می‌دهد. در انتها نیز نت پایانی با رایحه‌های گیاه پاتچولی، چوب سدر، بخار معطر، عنبر و مشک، هیجان و تمرکز شما را افزایش می‌دهد.

ادو پرفیوم زنانه فراگرنس ورد مدل Zan

چرا خرید عطر و ادکلن زنانه از موتن رو؟

اگر به دنبال عطر و ادکلن‌های اورجینال و باکیفیت می‌گردید، می‌توانید به وبسایت موتن رو مراجعه کنید. موتن رو فروشگاهی است که تنوع بسیار بالایی از انواع عطر و ادکلن را در خود جای داده است؛ بنابراین می‌توانید با خیال راحت و با توجه به بودجه‌ای که دارید، نسبت به خرید اینترنتی عطر و ادکلن‌های زنانه و مردانه از این فروشگاه اقدام کنید.

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی