اخبار داغ اخبار و حواشي ورزشي

کی‌روش:باید توجه کرد که شرایط فوتبال ایران چیست‬

کارلوس کی‌روش پس از تساوی بدون گل برابر نیجریه در نشست خبری گفت: بعد از این بازی خسته هستم. در مسابقه علیه نیجریه خودم هم دویدم.‬..
تقویم فارسی اندروید
کارلوس کی‌روش پس از تساوی بدون گل برابر نیجریه در نشست خبری گفت: بعد از این بازی خسته هستم. در مسابقه علیه نیجریه خودم هم دویدم.‬ انتظارم بود بازی سختی باشد اما دیروز گفتم که می خواهیم شروع خوبی داشته باشیم‬. ما با روحیه و تمرکز خوب بازی کردیم‬ ‫و توانستیم تیم جمعی نیجریه را به طور کلی مهار کنیم‬.
كي روش - 7ganj.ir

‫وی ادامه داد: بعد از مهار حرکت بازیکنان نیجریه ستارگان این تیم به خودشان گفتند راه حل بازی چیست. بعد نوبت ما بود که جدی تر بازی کنیم‬. ‫بازیکنانی مثل موزس به خودشان می گفتند باید با قدرت بیشتری بازی کنند‬. ‫ایران گام به گام دفاع و نظم های تاکتیکی را رعایت کرد‬.

‫سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: با ذهن خودمان بازی و به سمت دروازه نیجریه حرکت کردیم. آنها بازیکنان خوبی بودند و گاهی جلوی ما را می گرفتند. از بازیکنانم ممنون هستم که بهترین بازی را انجام دادند و به گلزنی فکر می کردند‬. ‫به نظر من هیچ تیمی شایسته برد نبود و هر دو تیم به یک امتیاز رسید‬ند.

کی‌روش در پاسخ به این سوال که استراتژی ایران برای بازی بعد چه خواهد بود، اظهار داشت: ترجیح می دهم این سوال را در بازی بعد پاسخ بدهم. الان می خواهم از این امتیاز لذت ببرم. برای آرژانتین فرصت داریم. باید بازیکنان ایران و البته نیجریه را تحسین کنیم‬. ‫بازیکنان نیجریه خوب بودند اما فوتبال با تعهد و علاقه گاهی تنش‌هایی به وجود می‌‌آورد اما این بازی جذاب بود‬. انتظار داشتید 4-5 گل ببینید اما ما ترجیح می دادیم با یک امتیاز از زمین بیرون برویم تا اینکه گل بخوریم‬.

‫وی در خصوص اینکه بازیکنان ایران خوشحال و نیجریه‌‌ای‌ها ناراحت هستند گفت: این یک بازی است. قبل از بازی هم گفتم ما از محیطی آمدیم و تسهیلاتی که بقیه دارند را نداریم. شاید ستاره های دنیا در تیم ما نباشند. بازیکنان ما به خاطر تمرکز روحی و تلاش جشن می گیرند. آنها 90 دقیقه صادقانه بازی کردند. ملتی که اینجا آمدند مانند دیگران نیستند چراکه ایران تحریم است و برای همین گفتم افراد صادقی را در زمین خواهید دید‬.

کی‌روش در مورد انتخاب علیرضا حقیقی به عنوان دروازه‌بان اصلی ایران عنوان کرد: در شش ماه گذشته مشکلاتی داشتیم و برخی بازیکنان جایگاهشان را در باشگاهشان از دست داده بودند. ما واقع بینانه دروازه بانان را بررسی کردیم‬. ‫او دروازه بانی است که حضور خوبی در دروازه دارد. حقیقی از یک تیم دسته دومی آمده و دو سه بازی بین المللی داشته و به همین دلیل به او تبریک می گویم‬.

وی در مورد عملکرد مربیان پرتغالی خاطرنشان کرد: پرتغالی ها راه خود را پیدا می کنند. من در اینجا راجع به اسپانیا صحبت نمی کنم بلکه به ایران و نیجریه احترام می گذارم و درباره این بازی حرف می‌زنم.

‫سرمربی تیم ملی در پاسخ به اعتراض برخی تماشاگران به تیم ملی ایران گفت: این طبیعی است و اگر همه تماشاگران ایرانی بودند کسی اعتراض نمی کرد اما اینجا یک عده نیجریه را هو می کردند و یک عده ایران را. من ترجیح می دهم با یک امتیاز به خانه بروم‬ ‫تا اینکه تماشاگران راضی باشند. ما اینجا نقش یک تیم بازنده خوشحال را بازی نمی کنیم‬. ‫ما با افتخار بازی کردیم و به دنبال گلزنی بودیم. بازیکنانی در لیورپول یا رئال هستند که شاید طور دیگری بازی کنند اما ما با جان بازی کردیم تا یک امتیاز کسب کنیم.

کی‌روش در پاسخ به این سوال که مردم ایران اکنون خوشحال هستند و قبل از بازی گفته بودید سورپرایز دارید، حالا فکر می کنید مربی نیجریه چه به شما می تواند بگوید؟ اظهار داشت: من فکر نمی کنم سوال را دقیق فهمیده باشم. بازی سختی برای هر دو تیم بود. یک بازی عالی را جشن نمی گیریم و فقط کار خودمان را جشن می گیریم‬.

‫وی در خصوص اینکه قبل بازی گفته بعد از این بازی تیم ایران به احترام می رسد و آیا به این احترام دست پیدا کرده اید؟ گفت: ما همیشه بیشتر می خواهیم و
دوست داریم فوتبال بهتری بازی کنیم و برنده شویم. ما کنترل توپ و بازی را از دست دادیم‬. ‫

کی‌روش گفت: هدف ما رسیدن به گل بود اما باید توجه کرد که شرایط فوتبال ایران چیست‬. ما ‫3 سال تلاش کردیم تا به این مرحله برسیم. ‫عملکرد بازیکنان ما را با لیورپول و رئال مقایسه نکنید. ‫بیشتر این بازیکنان حتی حقوق بازیکنان حرفه ای را نمی‌گیرند. با این شرایط ما چنین عملکردی داشتیم‬. قضاوت شما باید مبتنی بر دستاورد این بازیکنان باشد. آنها در آسیا اول شدند در حالی که سه سال قبل پنجم بودند‬ ‫اما اکنون از ژاپن و کره هم جلوتر هستند‬. ‫آنها شایسته احترام و همدردی هستند‬. ‫ما برای بازی های دوستانه مشکل داریم و می خواهم هواداران فوتبال درک کنند محیط فوتبال ما چگونه است.

گردآوري: گروه هفت گنج

منبع: تسنيم

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی