تبلیغ رپورتاژ

معرفی کلینیک کاشت مو و زیبایی نورا در ونک

تقویم فارسی اندروید

کلینیک های زیبایی مراکزی هستند که خدمات درمانی زیبایی مربوط به پوست، مو، صورت و بدن را توسط پزشکان متخصص در هر رشته ارائه می دهند و مهمترین نکته تمایز کلینیک های زیبایی از برخی مراکز دیگر، داشتن مجوزهای لازم از وزارت بهداشت می باشد. در سال های اخیر توجه بسیاری از افراد به ویژه خانم ها به زیبایی و جوانسازی پوستشان بیشتر شده، به همین دلیل تعداد مراکز و کلینیک های زیبایی روز به روز در حال افزایش می باشد و همین امر انتخاب بهترین کلینیک را برای انجام خدمات زیبایی سخت تر کرده است.

کلینیک زیبایی نورا

کلینیک تخصصی پوست و مو نورا با دریافت مجوزهای لازم از وزارت بهداشت در سال 1398 تاسیس شد؛ این مجموعه با به کارگیری پزشکان متخصص و حاذق کشور در حوزه های مختلف زیبایی و استفاده از روش ها و تجهیزات استاندارد مورد تایید وزارت بهداشت ایران و FDA به فعالیت می پردازد. در این کلینیک تخصصی متخصصان هر بخش در زمان انجام امور زیبایی مربوطه حضور دارند و دغدغه ی مراجعین در این خصوص را برطرف خواهند کرد. علاوه بر اعتبار این مجموعه، وجود کلینیک زیبایی نورا در ونک با توجه به دسترسی راحت از تمام نقاط شهر به این منطقه باعث شده تا بسیاری از متقاضیان خدمات زیبایی این کلینیک را انتخاب کنند.

در کلینیک تخصصی پوست و مو نورا مانند تمامی کلینیک های زیبایی تعداد زیادی از خدمات مربوط به پوست و مو مانند کاشت مو، کاشت ابرو و کاشت ریش، پی آرپی، مزوتراپی، هایفوتراپی، بلفاروپلاستی، لیزر موهای زائد و تزریق انواع پرکننده ها انجام می شود.

کلینیک زیبایی نورا

کاشت مو

یکی از پرطرفدارترین خدمات زیبایی که در بسیاری از کلینیک های زیبایی چه برای خانم ها و چه برای آقایان انجام میشود، کاشت مو می باشد. بیشتر افراد به نوعی با ریزش مو درگیر هستند و برای رفع این مشکل و پرپشتی مجدد موهایشان کاشت مو که یک روش کاملا طبیعی و دائمی می باشد را انتخاب می کنند. پیوند مو به روش های مختلفی انجام میشود که جدیدترین آن روش SUT می باشد؛ بطوری که در این روش تمامی عوارض و خطرات روش های قبلی رفع شده است. در روش های جدید کاشت مو از بی حسی موضعی استفاده می شود و با استفاده از دستگاه های اتوماتیک امکان کاشت تعداد بالای فولیکول مو در یک جلسه و بدون نیاز به دوران نقاهت وجود دارد.

کاشت ابرو

روش کاشت ابرو نیز مانند کاشت مو می باشد با این تفاوت که موهای مورد نیاز از قسمت های ظریف تری برداشته می شوند که معمولا قسمت پشتی گوش هستند. در ابتدا مدل مورد نظرمتقاضی پیوند ابرو مشخص شده و سپس فولیکول های مو با دقت بسیار به آن مناطق انتقال می یابند. کاشت ابرو نیاز به مراقبت های ظریفی دارد، به عنوان مثال تا چند روز پس از پیوند نباید به محل کاشت دست بزنید یا در معرض مستقیم آفتاب قرار بگیرید.

کاشت ریش و سبیل

کاشت ریش و سبیل نسبت به کاشت مو و ابرو روش های جدید تری هستند، اما به دلیل تاثیر بسیاری که در چهره آقایان دارند طرفداران فراوانی پیدا کرده اند. در کاشت ریش و سبیل نیز از روش های مشابه کاشت مو اما با دقت بیشتر و فولیکول های مشابه تری استفاده می شود و در نهایت نتیجه ای که حاصل می شود مانند سایر موهای بدن به طور طبیعی رشد میکند و امکان اصلاح آن نیز وجود دارد. هزینه کاشت ریش و سبیل به عوامل مختلفی بستگی دارد که مهمترین آنها وسعت ناحیه پیوند، کلینیک محل پیوند و روش و تجهیزات مورد استفاده می باشند.

کاشت ریش و سبیل

پی آر پی و مزوتراپی

پی آرپی به معنای پلاسمای غنی شده از پلاکت است که روشی برای درمان ریزش مو و افزایش رشد مو می باشد. در این روش پلاکت های خون هر شخص به پوست سر او تزریق می شود و کلاژن های آن ناحیه را تحریک می کند و با خون رسانی بهتر به فولیکول های مو سبب بهبود عملکرد رشد مو می شود.

مزوتراپی نیز روش دیگری برای درمان ریزش مو است و شباهت بسیاری به پی آر پی دارد؛ با این تفاوت که موادی مانند ویتامین ها، آمینو اسیدها، مواد معدنی و اسیدهای هسته ای در عمق یک میلیمتری سطح پوست سر تزریق می شوند. تزریق این مواد به پوست سر باید طی یک دوره معمولا ده جلسه ای باشد تا نتیجه نهایی را به خوبی نشان دهد. مزوتراپی برای درمان کم پشتی مو و انواع طاسی سکه ای در افراد استفاده می شود، زیرا در طول دو تا سه ماه مواد مغذی مورد نیاز را به موها میرساند و ریزش مو را قطع می کند.

تزریق انواع فیلرها

یکی از محبوب ترین روش های جوانسازی تزریق انواع پرکننده ها به صورت یا برخی نواحی بدن مانند گردن می باشد؛ نتیجه انواع فیلرها از بین بردن چین و چروک و کشیدگی پوست می باشد اما هرکدام به یک طریق. تزریق بوتاکس با از کار انداختن عصب های منطقه مورد تزریق سبب باز شدن چروک ها و بالا کشیدن پوست صورت می شود. تزریق ژل اسید هیالورونیک باعث جمع آوری آب در پوست و شادابی و از بین رفتن تمامی خطوط اضافی بر روی پوست می شود. تزریق چربی به قسمت هایی که با بالا رفتن سن حجم خود را از دست داده اند، باعث پرحجم کردن و رفع چین و چروک خواهد شد.

با توجه به بررسی های انجام شده در خصوص کلینیک های زیبایی، به این نتیجه رسیدیم که کلینیک زیبایی نورا در ونک یکی از بهترین کلینیک ها در زمینه های مختلف خدمات درمانی و زیبایی بوده، چرا که تمامی امور انجام شده در این مجموعه زیر نظر پزشکان متخصص و با رعایت کامل نکات بهداشتی می باشد. همچنین در جلسات مشاوره اولیه علاوه بر نتیجه نهایی قابل کسب، مراقبت های قبل و بعد از هر درمان زیبایی به متقاضی ذکر شده و اطلاعات کلی در خصوص روش انجام نیز به وی داده می شود که این موارد تاثیر بسیار خوبی در روند بهبودی و کسب نتیجه مثبت برای متقاضیان داشته است.

 

شماره تماس کلینیک زیبایی نورا : 02188877513 – 02188196127

وب سایت کلینیک نورا : www.nora-clinic.com

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی