اخبار داغ اخبار و حواشي ورزشي

کفاشیان: مقامات فیفا هم پیروزی را حق ایران می‌دانستند

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در جایگاه که بودم برخی مقامات فیفا و آرژانتین معتقد بودند که حق ایران برد بوده است...
تقویم فارسی اندروید

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در جایگاه که بودم برخی مقامات فیفا و آرژانتین معتقد بودند که حق ایران برد بوده است.

كفاشيان - 7ganj.ir

علی کفاشیان در گفت‌وگوی کوتاه اظهار داشت: تیم ملی فوتبال ایران در حالی همچنان در رقابت‌های جام جهانی باقی مانده که بسیاری از این تیم‌های مطرح از این رقابت‌ها حذف شدند و ما امیدواریم بتوانیم این موفقیت‌ها را در آینده در تمام رده‌ها ادامه دهیم.وی ادامه داد: مقابل آرژانتین بازی خوبی را پشت سر گذاشتیم و امیدوارم در بازی بعدی مقابل بوسنی نیز ملی‌پوشان ایران عملکرد موفقی داشته باشند.
کفاشیان در پاسخ به این سوال که آیا پس از دیدار مقابل آرژانتین، از این مسابقه بازخوردی به دست ‌آورده است یا خیر،‌ گفت: این دیدار برایم ۲ بازخورد داشت. اول اینکه مقاماتی که از فیفا و کشور آرژانتین در جایگاه حضور داشتند در صحبت‌هایی که با هم داشتیم اظهار داشتند که هیچ گاه باور نمی‌کردیم تیم ملی ایران تا این اندازه خوب و به این شکل مقابل آرژانتین بازی کرده و جالب اینکه آنها حتی حق ایران را پیروزی در این دیدار می‌دانستند.

دومین بازخورد نیز گزارش‌های رسانه‌های مختلف خارجی در خصوص ناداوری‌ این دیدار بود که خیلی از آنها اعتقاد داشتند یک پنالتی به سود ایران گرفته نشد و با اعتقاد اعلام می‌کردند پیروزی حق ایران بود.رئیس فدراسیون فوتبال در مورد دیدار بعدی تیم ملی مقابل بوسنی گفت: بازیکنان ما برای این دیدار انگیزه بالایی دارند ضمن اینکه بوسنی نیز انگیزه‌هایش برای ادامه حضور در جام جهانی از بین رفته است. درست است که ما همیشه در میدان‌های سخت کارهای بزرگ می‌کنیم اما فکر می‌کنم در دیدار مقابل بوسنی نیز با یک احتیاط خاص به میدان رفته و امیدوارم با یک برد خوب بتوانیم به مرحله بعدی صعود کنیم.

کفاشیان در مورد تمدید قرارداد کی‌روش گفت: با نتایج خوب تیم ملی در جام جهانی خواسته مردم تمدید قرارداد کی‌روش است. از اول هم اعلام کرده بودیم که او گزینه اول و آخر و بهترین گزینه برای تیم ملی است. خود او نیز گفته بود می‌‌خواهد تا 4 سال دیگر مربیگری کرده و از علاقه‌اش برای سرمربیگری تیم ملی در این مدت خبر داده بود اما همچنان مباحث مالی برای تمدید قرارداد با این مربی پرتغالی وجود دارد که در همین راستا از وزارت ورزش و دولت تقاضای کمک کرده تا حداقل دستمزد کی‌روش را تأمین کنند. در سایر موارد ما خودمان می‌توانیم تأمین اعتبار کرده و از پس کارهای تیم ملی بربیاییم.

 

گردآوري: گروه هفت گنج

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی