آرايش صورت و مو مد و زيبايي

همه چیز درباره اسفنج آرایشی

تقویم فارسی اندروید

حتما این روزها از اسفنج آرایشی زیاد شنیده اید و می دانید که برای پخش کردن کرم پودر یک وسیله ضروری محسوب می شود. در بررسی های آرایشی و زیبایی، آرایشگران اسفنج آرایشی را محصولی شگفت انگیز و قابل ستایش شمرده اند. این یک وسیله ترجیحی است که امکان دارد هر کسی در لوازم آرایشش آن را نداشته باشد اما اگر بدانید برای پوشاندن جوش و محو کردن کرم پودر چه قدر مفید است حتما عاشق آن می شوید. ما در این مقاله به شما می گوییم که چگونه از یک اسفنج آرایشی استفاده کنید و چطور اسفنج خود را تمیز نگه دارید تا بتوانید به دفعات از آن استفاده نمایید.

اسفنج آرایشی
آرایش و زیبایی

اسفنج آرایشی امروزه یک محصول فوق العاده و رایج برای زدن کرم پودر و گرفتن مقدار اضافی آن از صورت محسوب می شود. برای آنکه زخم، جوش و جای جوش را محو کنید و پوستی بی عیب و نقص داشته باشید استفاده از اسفنج آرایشی را به شما پیشنهاد می کنیم.

اسفنج آرایشی مناسب چه کسانی است:

اسفنج آرایشی

کسانی که مستعد جوش و لک هستند و دوست ندارند از پد پنکک استفاده کنند، از آنجا که استفاده از انگشت هم برای کرم پودر زدن توصیه نمی شود، این دسته از افراد می توانند از اسفنج آرایشی بهره ببرند تا آرایشی طبیعی و یک دست داشته باشند.

اسفنج آرایشی منحنی شکل و تخم مرغی متناسب با خطوط و زوایای صورت طراحی شده است و به شما کمک می کند تا آرایشی بی نظیر داشته باشید. شما به کمک این نوع اسفنج آرایشی می توانید پرایمر، مرطوب کننده، کرم بی بی و سی سی، کرم پودر و انواع کانسیلر را که برای پوشش دادن جوش و لک و سیاهی دور چشم استفاده می شود، بر روی صورت خود اعمال کنید. شکل بیضی مانند آن به شما کمک می کند تا دسترسی آسان تری به مناطقی مانند زیر چشم، بینی، بین لب و چانه داشته باشید.

اسفنج آرایشی

برخی از شرکت های معروف سازنده این اسفنج ها از مواد بسیار مرغوب در تهیه محصول شان استفاده می کنند و برای مبارزه با باکتری چاره ای اندیشیده اند. این نوع اسفنج آرایشی از فوم ضد باکتری بدون لاتکس ساخته شده است که می تواند به درستی از پوست مراقبت کند و برای مدت چهار تا پنج ماه قابل استفاده باشد. این محصول برای کسانی که پوست حساسی دارند و مبتلا به آلرژی هستند بسیار مناسب است و برای جوش و پوست چرب بسیار ایده آل به نظر می رسد.

فواید اسفنج آرایشی

هنگامی که از اسفنج آرایشی برای زدن انواع کرم ها استفاده می کنید باید بدانید که اسفنج ها نه تنها کمترین میزان مواد را به خود جذب می کنند و این می تواند برای شما به صرفه باشد بلکه خوب محو کردن کرم باعث می شود که مواد زیادی روی صورت تان باقی نماند و غیر طبیعی به نظر نرسید.

اسفنج آرایشی

موارد استفاده از اسفنج آرایشی

از اسفنج آرایشی نه تنها برای زدن کرم های مایع مثل ضد آفتاب و کرم پودر می توان استفاده کرد بلکه می توانید برای پودرها و سایه های پودری نیز از آن بهره ببرید. اسفنج آرایشی به خوبی می تواند پودرها را روی صورت و پشت چشم پخش کند تا خطوط غیر طبیعی و آزاردهنده محو شوند.

برای اینکه کمترین میزان کرم پودر جذب اسفنج آرایشی شده و هدر برود باید اسفنج را مرطوب کنید. کرم پودر را پشت دست خود بریزید و اسفنج را به کرم پودر آغشته نمایید. برای گوشه چشم و اطراف بینی، اسفنج را کمی فشار دهید و از نوک آن برای ضربه زدن استفاده کنید.

اگر قصد دارید جوش یا جای جوش را بپوشانید، کانسیلر را روی جوش زده و با انتهای اسفنج روی آن ضربه بزنید.

اسفنج آرایشی

اگر از رژ گونه کرمی استفاده می کنید هم می توانید آن را با اسفنج به صورت تان بزنید. پخش کردن رژ گونه با اسفنج آرایشی موجب می شود که گونه هایتان زیاد از حد سرخ نباشد.

برای سایه چشم هم می توانید گوشه نوک تیز اسفنج را به سایه اکلیلی خود آغشته کنید و آن را به گوشه داخلی چشم بزنید.

حتی کرم های مراقبتی و ضد چروک را هم می توانید با اسفنج به صورت بزنید. این روش کار شما را راحت می کند و باعث می شود باکتری از دستانتان به پوست صورت منتقل نشود.

طرز صحیح تمیز کردن اسفنج آرایشی

اسفنج آرایشی

ابتدا اسفنج را حسابی خیس کنید و سپس محکم آن را فشار دهید. بعد آن را با یک شامپوی ملایم مثل شامپو بچه بشویید تا تمام مواد آرایشی آن پاک شود. برای خشک کردن، آن را روی حوله ای بگذارید و اجازه دهید به طور طبیعی خشک شود. توصیه می شود اسفنج آرایشی خود را مرتب شستشو دهید تا از ایجاد باکتری بر آن جلوگیری کنید و در نتیجه آسیبی به پوست تان وارد نشود.

اسفنج آرایشی اصل

همانند بسیاری از دیگر محصولات آرایشی، اسفنج آرایشی هم اصلی و فرعی دارد. برای اینکه نتیجه بهتری بگیرید سعی کنید محصول اصل را انتخاب کنید. اسفنج های آرایشی در گذشته به خاطر شکلی که داشتند قادر نبودند به راحتی به تمام نقاط صورت دسترسی داشته باشند. همچنین به خاطر پوشش لاتکسی که داشتند، بسیاری از افراد به آنها واکنش آلرژیک نشان می دادند. اما اسفنج های آرایشی امروزه به شکل سنتی ارائه نمی شوند. مشکلات سابق آنها رفع شده و بسیار مفید هستند. شکل آن به شما کمک می کند تا آرایشی با کیفیت داشته باشید.

اسفنج آرایشی

در هزینه کردن برای اسفنج آرایشی دست و دلباز باشید زیرا غیر از فوایدی که در پخش کردن کرم ها دارد می تواند از بابت مصرف کرم و جذب کمتر بی اندازه برای تان به صرفه باشد.

منبع : tinytouchups

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی