سبك زندگي شستشو، نظافت و لكه گيري

چگونه کمد لباسمان را در چند دقیقه مرتب کنیم؟

در دسترس بودن لباس ها، لوازم شخصی، کیف و کفش در اتاق خواب و نوع چیدمان آنها یکی از بزرگ ترین دغدغه خانم های خانه دار است.
تقویم فارسی اندروید

در دسترس بودن لباس ها، لوازم شخصی، کیف و کفش در اتاق خواب و نوع چیدمان آنها یکی از بزرگ ترین دغدغه خانم های خانه دار است. آنچه می خوانید ساده ترین و کاربردی ترین نکاتی است که با کمک آن می توانید به اتاق خواب و کمد لباس هایتان سامان ببخشید.

از هر فضای خالی باید به نحو احسن استفاده کرد. بنابراین در اتاق خواب فضای خالی زیر تخت بهترین محیط برای نگهداری برخی از وسایل، لباس ها و ملحفه هاست. تنها کافی است با کمک سبدها، کشوها یا جعبه های چوبی کوچک فضایی مناسب و امن برای این وسایل زیر تخت در نظر گرفت.

برای جمع آوری لباس ها و ملحفه هـــای کثیف و استفاده شده، بهترین کار آویزان کردن کیسه ای پارچه ای پشت در اتاق خواب است تا لباس های پوشیده شده را درون آن گذاشته و هر هفته آنها را برای شست وشو جمع آوری کنیم. پشت در اتاق خواب از گیره های S مانند برای آویزان کردن کلاه و چترهای مردانه، زنانه و کودکانه ای که در خانه دارید، استفاده کنید.

presotto2

اگر همسرتان علاقــه زیادی به دستمال گـردن، و کمربند داشته و انواع و اقسام آنها را در کمد لباس دارد، بهترین راه برای نظم بخشیدن به آن استفاده از یک جعبه مشبک است که هر یک از دستمال ها یا کمربندها را تا کرده و مرتب درون یکی از شبکه های آن قرار دهید.

به این ترتیب دستمال ها یا کراوات ها چروک نشده و دسترسی به آنها نیز آسان تر می شود.

اگر در خانه پارچه های قدیمی و بدون استفاده دارید از آنها برای دوختن کیف های پارچه ای استفاده کنید و از این کیف ها برای تمیز نگاه داشتن کفش ها و کیف های دستی خود استفاده کنید.

اگر در اتاقتان آرشیوی از روزنامه یا مجله های مختلف دارید، توصیه می کنم برای هر یک از آنها فولدر یا پوشه ای تهیه کنید و آنها را با سلیقه در قفسه ها قرار دهید.

 

منبع: آسمونی

 

یک دیدگاه

یک دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی