مد و زيبايي مد و مد گرايي

چطور ظاهري جذاب تر داشته باشم ؟

در این مقاله از هفت گنج ، شما را با نکاتی هوشمندانه در موضوع فشن آشنا می‌کنیم، که هیچوقت قدیمی‌نشده، و رعایت آنها به شما کمک می‌کنند تا بتوانید دیگران را تحت تاثیر ظاهر خودتان قرار دهید...
تقویم فارسی اندروید

در این مقاله از هفت گنج ، شما را با نکاتی هوشمندانه در موضوع فشن آشنا می‌کنیم، که هیچوقت قدیمی‌نشده، و رعایت آنها به شما کمک می‌کنند تا بتوانید دیگران را تحت تاثیر ظاهر خودتان قرار دهید.

چطور ظاهري جذاب تر داشته باشم ؟

رازهاي جذابيت
رازهاي جذابيت

۱. مطمئن باشید لباس زیرتان دقیقا کاری را که باید انجام دهد انجام می‌دهد، یعنی شما را طوری بالا بکشد که نوک سینه‌ها دقیقا بین شانه و آرنجتان باشند.

۲. طرح‌های پارچه را دقیقا با توجه به سایزتان انتخاب کنید. هرچه سایزتان بزرگتر است، الگوهای طرح پارچه نیز باید بزرگتر باشند و برعکس.

۳. اگر باسن پری دارید و می‌خواهید آنرا کوچک‌تر نشان دهید، جین‌هایی با جیب‌های بزرگ، راسته، و با فاصله‌ی نزدیک بهم انتخاب کنید.

۴. از سر تا پا یک رنگ بپوشید تا بلندتر و کشیده‌تر بنظر برسید. بله، حتی با رنگ سفید هم به همین نتیجه می‌رسید.

۵. پیراهنی را انتخاب کنید که لبه‌ی انتهایی‌اش دقیقا بالا و یا دقیقا پایین زانویتان باشد تا باعث شود پاها بهترین حالتشان را نمایش دهند.

۶. طرح‌های قطری را در آغوش بگیرید! مثل پیراهن‌های تنگ، دستکش‌های طرح نظامی، و پیراهن‌هایی با انتهای نامتقارن. هرلباسی که شیب و دوخت نامنقارن داشته باشد، بصورتی جادویی شما را باریک‌تر نشان می‌دهد.

۷. با یک لباس یقه باز، بگذارید استخوان ترقوه‌تان جولان دهد. استخوان ترقوه بسیار جذاب و تقریبا برای هر زنی بسیار ظریف است.

۸. از این دستورالعمل برای انتخاب رنگ‌ها پیروی کنید تا در ظاهرتان جلب توجه (و یا سلب توجه) کنید: برای قسمت‌هایی که می‌خواهید برجسته بنظر برسند از رنگ روشن، و برای قسمت‌هایی که می‌خواهید کوچکتر بنظر برسند و کمتر در دید باشند از رنگ‌های تیره استفاده کنید.

۹. از سایه‌های مناسب در ساختار پارچه‌ها به عنوان یک زره برای بدن استفاده کنید، مثل یک کت پشمی یا یک پیراهن دخترانه‌ی نخی، تا قسمت‌هایی که نم‌یخواهید را بپوشانند.

۱۰. برای ایجاد خطای چشم و نشان دادن پاهایی بسیار کشیده، کفش‌های پاشنه بلندی انتخاب کنید که با رنگ پوستتان هماهنگ باشند.

گردآوري و تنظيم: گروه هفت گنج

www.7ganj.ir

منبع: سرخاب سفيداب

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی