آرايش صورت و مو سلامت سلامت پوست، مو و ناخن مد و زيبايي

پر پشت كننده مژه چيست؟ / آيا واقعا تاثير دارد ؟

بلند بودن مژه ها از مهمترين معیارهای زیبایی محسوب می شود و شرکت های تولید لوازم آرایشی شروع کرده اند به تولید محصولاتی که به شما وعده داشتن مژه های بلندتر، پرپشت تر و مشکی تر را می دهند ...
تقویم فارسی اندروید

بلند بودن مژه ها از مهمترين معیارهای زیبایی محسوب می شود و شرکت های تولید لوازم آرایشی شروع کرده اند به تولید محصولاتی که به شما وعده داشتن مژه های بلندتر، پرپشت تر و مشکی تر را می دهند که بدون استفاده از ریمل و مژه مصنوعی هم زیبا باشد.  اما با تمام این حرف ها خیلی سخت است بفهمیم این وعده ها واقعا درست است یا خیر.

07

پرپشت کننده مژه چیست؟

اگر شما هنوز با روش جدید دست یابی به مژه های بلند و پرپشت آشنا نشده اید، باید بگوییم پرپشت کننده مژه ماده ای است که به ریشه مژه های بالا و پایین زده می شود. حتی می تواند برای ابروهای باریک و کم پشت نیز استفاده شود.

آیا آنها مطمئن هستند؟

درحالیکه پرپشت کننده مژه دارویی اغلب دارای ماه prostaglandin می باشد، هورمونی که می تواند اثرات جانبی نظیر تیره شدن عنبیه ( به صورت برگشت ناپذیر) و تاری دید داشته باشند و بیشتر شرکت ها در تلاشند آنها را هرچه مطمئن تر درست کنند. تقویت کننده های مژه خانگی و غیردارویی تاثیرات بهتری می گذارند.
اکثر روش های خانگی عاری از هورمون و paraben هستند. درعوض انها حاوی آمینو اسید، polypeptide و ترکیباتی هستند که کمک می کند مژه ها جوان تر و مقاوم شده و در برابر شکستگی محافظت شوند.  پس شما هنوز می توانید مژه های پرپشت تر، بلندتر، مشکی تر و ابروهای زیباتری داشته باشید بدون اینکه اثرات جانبی منفی رویتان تاثیر بگذارد.

بعد از چند وقت نتیجه می دهد؟

در چند مورد حتی گزارش شده استفاده کننده ها ظرف 7 روز نتیجه موثری را تجربه کرده اید، درحالیکه دیگران در 4 هفته نتیجه استفاده از آن محصول را دیده اند.
برای مثال مارک SmartLash  نتایج کلینیکی خود را منتشر کرده که نشان می دهد 46 درصد از شرکت کنندگان فقط در 7 روز اول تفاوت را در مژه و ابروی خود احساس کرده اند، درحالیکه 100 درصد آنها بعد از 14 روز این تفاوت را مشاهده کرده اند. آنها همچنین ادعا کردند 68 درصد به درازای مژه شان اضافه شده است.
شما می توانید به سایت DermStore.com سر زده و ببینید مشتریان واقعی در مورد این مارک چه نظری داده اند.

01

گردآوري: گروه هفت گنج

 

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی