دنياي بازيگران دنياي خوانندگان فرهنگ و هنر

پدرخوانده بازیگر هالیوودی در سن 65 سالگی زن شد !

«بروس جنر» که پس از قهرمانی در المپیک، به بازی در فیلم‌های هالیوودی روی آورد- در سن 65سالگی تصمیم گرفت با عمل تغییر جنسیت زن شود!
تقویم فارسی اندروید

 «بروس جنر» که پس از قهرمانی در المپیک، به بازی در فیلم‌های هالیوودی روی آورد- در سن 65سالگی تصمیم گرفت با عمل تغییر جنسیت زن شود!

بروس جنر پدر كيم كارداشيان
بروس جنر پدر كيم كارداشيان

خانواده کارداشیان که به خاطر اجرای شوی تلوزیونی «کارداشیان ها» شهرت زیادی برای خود دست و پا کرده اند، یکی از پرحاشیه ترین سلبریتی های آمریکا به شمار می روند. رسوایی های اخلاقی، طلاق های متعدد، انتشار فیلم های هرزه نگاری شخصی، ولخرجی های غیر منطقی و … همه از حواشی زندگی پر ماجرای کارداشیان ها به شمار می رود. اما اتفاق اخیری که در این خانواده رخ داده است در حال حاضر به مهمترین حاشیه ی زندگی این خاندان تبدیل شده است.

«بروس جنر» پدر خوانده «کیم»، «کلوئه» و «کورتنی» کارداشیان که چندی پیش از مادر آنها «کریس جنر» جدا شده بود به تازگی جنسیت خود را تغییر داده است! بروس که علاوه بر دختر خوانده هایش، صاحب 6 فرزند دیگر نیز از ازدواجش با کریس جنر و دو ازدواج  قبل از آن است ، اواخر سال 2013 برای انجام عمل جراحی تراش حنجره در بیمارستان بستری شد. اما اینطور که پیداست این عمل جراحی تنها به حنجره بروس مرتبط نبوده است و به گفته ی منبعی ناشناس، بروس جنر در این عمل جراحی جنسیت خود را تغییر داده و به زندگی اش به عنوان یک مرد پایان بخشیده است. این منبع مدعی شده است فیلم هایی برای اثبات این خبر در اختیار دارد.

احتمالاً مدل موی زنانه بروس، مواد آرایشی عجیبی که بر روی صورتش استفاده می کند و طلاقش از مادر کیم کارداشیان، همه مقدماتی برای انجام این عمل جراحی بوده است.

بروس جنر
بروس جنر

جالب اینجاست که اواخر هفته گذشته هم یکی دیگر از رقاصان آمریکایی روسی‌الاصل هم در یک برنامه تلویزیونی حاضر شد و از تغییر جنسیت خود با کمک مادرش خبر داد.
آرتور گلکارف، فرزند ملک قلندروا، رقصنده مشهور تاجیکستانی است که اکنون سمیرا نامیده می‌شود اعلام کرد دو عمل جراحیش مبلغ 37 هزار دلار خرج برداشته است که این مبلغ را از مادرش کمک گرفته است.

آرتور گلکارف ( سميرا)
آرتور گلکارف ( سميرا)

ظاهراً آفت بحران جنسیت مدتی است دامنگیر هالیوودی‌ها شده است.

گردآوری و تنظيم: گروه ۷ گنج

www.7ganj.ir

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی