دنياي بازيگران فرهنگ و هنر

تازه ترین اخبار از ازدواج چهارم تام کروز

نشریه «استار» با گذاشتن خبر ازدواج مجدد تام کروز روی جلد خود، بار دیگر تام کروز را در مرکز شایعات قرار داد...
تقویم فارسی اندروید

نشریه «استار» با گذاشتن خبر ازدواج مجدد تام کروز روی جلد خود، بار دیگر تام کروز را در مرکز شایعات قرار داد. در حالی خبر ازدواج تام کروز ۵۳ ساله برای چهارمین بار به سوژه داغ مطبوعات بدل شده که این بار از امیلی توماس دستیار ۲۲ ساله وی به عنوان همسر جدیدش یاد می‌شود.

ازدواج چهارم تام کروز
ازدواج چهارم تام کروز

مجله «استار» از قول منابع خود در مراکش این خبر را نقل کرده است. این در حالی است که کروز برای فیلمبرداری فیلم بعدی «مامور غیرممکن» در این کشور به سر می‌برد.

در پاسخ به این شایعه برخی از منابع نیز آن را نادرست خوانده‌اند و می‌گویند گزارش این مجله متکی بر مستندات ارایه نشده است.

تام کروز که سه سالی از جدایی‌اش از کیتی هولمز می‌گذرد، بر طبق خبرهای متعدد به دلیل باورش به ساینتولوژی و بنا به دستور رهبر این فرقه از همسرش جدا شد. او به همین دلایل اجازه ندارد تا با دخترش چندان ارتباط داشته باشد.

ازدواج چهارم تام کروز
ازدواج چهارم تام کروز

تام کروز در سال ۱۹۸۷ با میمی راجرز هنرپیشه آمریکایی ازدواج کرد. میمی باعث آشنایی او با آئین مذهبی ساینتولوژی شد. این زوج در سال ۱۹۹۰ از هم جدا شدند.

در همین سال به هنگام بازی در فیلم «روزهای تندر» با نیکول کیدمن بازیگر استرالیایی آشنا شد و مدتی بعد با وی ازدواج کرد. این ازدواج یازده سال دوام یافت. این زوج سرشناس، جذاب و محبوب، تا سالها از سرشناسترین زوجهای هالیوود به شمار می‌آمدند. آنها دو کودک را به فرزندی پذیرفتند. در سال ۲۰۰۱ در حالی که نیکول سه ماهه باردار بود از یکدیگر جدا شدند که موجب شد نیکول کودک مذکور را سقط کند. برخی نیز معتقدند دلیل جدایی وی از نیکول ناتوانی نیکول کیدمن در بچه دار شدن بوده است.

وی تا سال ۲۰۰۴ با پنه لوپه کروز بازیگر اسپانیایی ارتباط داشت. در سال ۲۰۰۵ با کیتی هولمز بازیگر آمریکایی آشنا شد و مدتی بعد بر فراز برج ایفل به وی پیشنهاد ازدواج داد. مراسم عروسی آنها در دسامبر ۲۰۰۶ در ایتالیا برگزار شد. این زوج هنری به اختصار با عنوان تام کت نیز شناخته می‌شوند. پیش از آن در ماه آوریل همان سال نخستین فرزند آنها به دنیا آمد که نامسوری را برای وی برگزیدند. سوری نخستین فرزند تنی تام و کیتی است و سومین فرزند تام کروز به حساب می‌آید.

گردآوری و تنظیم:گروه هفت گنج

www.7ganj.ir

 منابع:خبرفارسی/ویکیپدیا

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی