فرهنگ و هنر هنر و هنرمند

پا در مياني براي آشتي فرزاد حسنی و آزاده نامداري …

اعلام خبر جدایی آزاده نامداری و فرزاد حسنی، واکنش های رسانه ای مختلفی را به دنبال داشت و موجی از تاسف و ناراحتی را در میان طرفداران این دو مجری شناخته شده پدید آورد اما حالا پادرمیانی هایی در حال انجام است تا دوباره میان این زوج جوان وصلت برقرار شود...
تقویم فارسی اندروید

            اعلام خبر جدایی آزاده نامداری و فرزاد حسنی، واکنش های رسانه ای مختلفی را به دنبال داشت و موجی از تاسف و ناراحتی را در میان طرفداران این دو مجری شناخته شده پدید آورد اما حالا پادرمیانی هایی در حال انجام است تا دوباره میان این زوج جوان وصلت برقرار شود.

فرزاد حسني و آزاده نامداري

مجله پُرمخاطب و قدیمی خانواده سبز که شانزده سال سابقه انتشار دارد و بارها با این دو مجری جوان گفت و گو کرده، در شماره جدید خود که ساعاتی قبل روی دکه های روزنامه فروشی قرار گرفت، صفحاتی را به طور ویژه به این موضوع اختصاص داد.

در شماره 132 مجله، گزارشی از «پژمان کرد محله» سردبیر خانواده سبز می خوانیم که طی آن با اشاره به انعکاس رسانه ای گسترده خبر جدایی این زوج، به آمار ثبت احوال اشاره می کند و می نویسد: «آمار و ارقام ثبت احوال نشان می دهد در سال های اخیر رشد طلاق افزایش یافته و متاسفانه حدود 50 درصد زوجین در 5 سال اول زندگی مشترک شان از یکدیگر جدا می شود و متاسفانه‌تر این که 14 درصد جدایی ها طی سال های اخیر، مربوط به زوج هایی بود که کمتر از یکسال از ازدواج شان گذشته است».

نویسنده سپس با طرح این سوال که «حال فرزاد مقصر است یا آزاده خانم؟» می نویسد:‌« این سوالی است که بهتر است «جواب» آن را ندانیم!!چرا که نباید حرمت های این دو هنرمند که هر کدام از ما، در قاب جادویی تلویزیون خاطرات زیادی از آنها به یاد داریم شکسته شود».

سردبیر مجله خانواده سبز سپس به برقراری تماس تلفنی با فرزاد حسنی اشاره می کند. فرزاد حسنی هم که به این رسانه اعتماد دارد، لب به سخن می گشاید و درخصوص دلایل خود برای سکوت در مقابل اظهار نظرهای همسرش این استدلال را به کار می گیرد: «هیس! آبرودارها فریاد نمی زنند. زندگی مشترک من و رابطه زناشویی آنقدر محترم است که کلمات هم اجازه ورود به این حریم را ندارند. ما قبل از اینکه همسر،پدر و برادر باشیم، انسانیم و انسانیت یعنی حفظ حرمت و حرمت یعنی حفظ اسرار زندگی، حفظ آبرو، حفظ خلوتی که خدا دوست دارد بین دو بنده اش، فقط بین دو بنده اش باقی بماند».

سکوت به خاطر گرگ ها

بخش جالب این یادداشت، اظهار نظر نویسنده است که درباره زندگی این زوج جوان می گوید: «حدود یازده ماه با هم زندگی کردند،با هم برنامه اجرا کردند،با هم مسافرت رفتند حال بیایند چه بگویند؟بیایند از دلایل جدایی شان بگوید تا گرگ ها به آنها حمله کنند، سرشان به کار خودشان بود گرگ ها حمله می کردند، حالا این دو بیایند بهانه دست این و آن و رسانه ها بدهند؟ آنها با هم خاطرات شیرینی دارند و دوست دارند با آن خاطرات زندگی کنند. خاطرات آنها مال خودشان است هرچه راز و اسرار دارند، باید زندانی قلب شان باشد و با کسی تقسیم نکنند».

نویسنده در پایان خطاب به این زوج می گوید:‌«این اتفاق نباید می افتاد و اگر دو نفر در دنیا باشند و بلد باشند که ویرانه ای را آباد کند، با توجه به روحیاتی که از شما سراغ داریم شما دو نفرید و با شجاعتی که در شما دو نفر سراغ داریم تبدیل این همه تیترهای تلخ و رنگارنگ به یک تیتر شیرین برای شما کاری ندارد. لطفا برای ما تیتر دونفره شیرین بسازید آیا واقعا دیگر راه بازگشتی نمانده»؟

در ماههای اخیر تلاش های فراوانی برای برقراری آشتی و دوستی میان این زوج جوان شکل گرفته و با این واکنش رسمی و نیز سکوت حسنی، این گمانه زنی تقویت می شود که ممکن است در آینده ای نزدیک، این زوج راه آشتی و دوستی را در پیش بگیرند.

گردآوری : گروه 7 گنج

منبع:مجله خانواده سبز

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی