اخبار داغ اخبار و حواشي ورزشي

واکنش درخشان به حواشي اخير پرسپوليس

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت که دلیلی نداشته در تمرین روز گذشته با هافبک متخلف تیمش صحبت کند...
تقویم فارسی اندروید

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت که دلیلی نداشته در تمرین روز گذشته با هافبک متخلف تیمش صحبت کند.

 حميد درخشان

حمید درخشان در مورد اینکه حمید استیلی اعلام کرده در صورتی که پرسپولیس به صادقیان نیاز نداشته باشد راه‌آهن این بازیکن را می‌خواهد اظهار داشت: همانطور که اعلام شده استیلی گفته اگر پرسپولیس صادقیان را نخواهد پس استیلی حرفی نزده که من جوابش را بدهم.

وی در خصوص اینکه قرار است مهاجم مونته‌نگرویی از چند روز آینده در تمرینات پرسپولیس شرکت کند، عنوان کرد: باید این بازیکن به تمرین بیاید تا ببینیم در چه سطحی است، پس از این در موردش صحبت می‌کنیم.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به شایعه مذاکره این باشگاه با ایوب کلانتری، سید مهدی رحمتی و چند بازیکن ایرانی دیگر خاطرنشان کرد: هر روز از این شایعات وجود دارد اما ما تا امروز با هیچ بازیکنی ایرانی مذاکره نداشتیم چون این کار قانوناً، شرعاً و عرفاً درست نیست. از قول من بنویسید با کسی مذاکره نکرده‌ایم.

درخشان درباره خمیازه‌های پیام صادقیان در تمرین روز گذشته (شنبه) پرسپولیس گفت: من نباید پاسخگوی خمیازه‌های صادقیان باشم.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا در تمرین روز شنبه با صادقیان حرف نزده، اظهار داشت: دلیلی نداشت که این کار را انجام بدهم، ما در مورد این بازیکن منتظر تصمیم باشگاه هستیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اعتراض این باشگاه نسبت به تعویق تاریخ دربی از 30 آبان به 7 آذر عنوان کرد: درباره این مسئله به باشگاه نامه نوشتم و مسئولان باشگاه باید در این مورد تصمیم‌گیری کنند.

درخشان درباره وجود جادو و جادوگری در فوتبال ایران تأکید کرد: هیچ اعتقادی به این مسائل ندارم و بهتر است آنهایی در مورد جادوگری حرف بزنند که به آن اعتقاد دارند.

گردآوري: گروه 7 گنج

www.7ganj.ir

منبع: تسنيم

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی