اخبار داغ اخبار و حواشي ورزشي

واكنش پیام صادقیان به حواشي اخيرش

پیام صادقیان هرچند سعی می‌کند تا با حضور در شبکه‌های اجتماعی رابطه دوستانه‌ای با هواداران برقرار کند اما ظاهرا در برقراری ارتباط با تمرینات چندان موفق نبوده است...
تقویم فارسی اندروید

پیام صادقیان هرچند سعی می‌کند تا با حضور در شبکه‌های اجتماعی رابطه دوستانه‌ای با هواداران برقرار کند اما ظاهرا در برقراری ارتباط با تمرینات چندان موفق نبوده است.

پيام صادقيان

روز گذشته پیام صادقیان که چندان سرحال نبوده با کسب اجازه از کادرفنی در تمرینات شرکت نمی‌کند و به استراحت می‌پردازد. امروز وقتی پیام سر بازی دوستانه سرخپوشان حاضر می‌شود، درخشان از او می‌خواهد که دور زمین بدود که بازیکن جنجالی پرسپولیس از دستور سرمربی امتناع می‌کند و به رختکن می‌رود. درخشان نیز در همین فاصله به کادر باشگاه می‌گوید برای او بلیط تهیه کنند تا او به تهران برگردد.

در حال حاضر برخی از بزرگان باشگاه در تلاش هستند تا با راضی کردن پیام به عذرخواهی این ماجرا را ختم به خیر کنند اما درخشان هنوز واکنشی نسبت به این درخواست نشان نداده است.

واکنش صادقیان به این اتفاق ها هم جالب است او در صفحه اجتماعی خود نوشت: روزنامه ها چیزهای بیخود نوشتند! حمیدخان خودش به من گفت استراحت کن چون مریض بودم اما وقتی  روزنامه پیروزی که از خودمونه علیه من مطلب می نویسه دیگه چه توقعی باید داشته باشیم. بی خیال بازم تحمل می کنم به عشق خودتون!

گردآوري: گروه 7 گنج

www.7ganj.ir

منبع: راه دانا

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی