تبلیغ رپورتاژ

همه چیز درباره سری انیمیشن های جذاب پونی کوچولو

تقویم فارسی اندروید

در سال 2020 و 2021 که ویروس کرونا تمام جهان را فراگرفت، تولیدکنندگان انیمیشن با وجود شرایط خاصی که در پیش رو داشتند، دست از کار برنداشته و انیمیشن ها و کارتون هایی را منتشر کردند که موجب استقبال بی نظیر مخاطبان شد. این افراد با وجود محدودیت هایی که بر سر راهشان بود، کیفیت کار های تولید شده را نه تنها پایین نیاورند، بلکه آن را افزایش دادند. وجود این بیماری موجب شد که در مدت زمان محدود، اعضای خانواده ساعت های بیشتری را کنار هم بگذرانند و با دیدن انیمیشن های جدید با کیفیت، برای ساعتی گرفتاری هایشان را فراموش نمایند.

یکی از سریال های جذاب و دیدنی که مخاطبان منحصر به خود را داراست و هر سال به محبوبیت آن افزوده می شود، انیمیشن پونی کوچولو است. این انیمیشن به صورت فیلم سینمایی در چند سال اخیر تولید و اکران شده است. این انیمیشن به کارگردانی مشترک رابرت کولن، مارک فاتیبن، خوزه لوئیس اوچا می باشد که محصول مشترک کشور های آمریکا، ایرلند و کانادا است. کمپانی های تولید کننده این انیمیشن نت فلیکس، بولدر مدیا و انترتینمنت می باشند. این کارتون جذاب و دوست داشتنی با ژانر های کمدی، ماجراجویی، فانتزی و خانوادگی در سال 2021 اکران شده است.

محبوبیت این سریال در بین کودکان و نوجوانان بسیار است. انیمیشن پونی کوچولو توسط گیلیان برو و تیم سالیوان، فیلمنامه نویسان اثر کودکان نوشته شده است. در نسخه اصلی این انیمیشن جذاب و تماشایی هنرمندانی چون جیمز مارسدن، ونسا هاجنز، الیزابت پرکینز، کیمیکو گلن ،مایکل مک کین، کن جیونگ، سوفیا کارسون، جین کراکوسکی، فیل لامار، لیزا کوشی و… به صداپیشگی شخصیت های این انیمیشن پرداخته اند و تماشای آن را چندین برابر کرده اند. این کارتون را وجود چندین شخصیت دختر و پسر  پونی که ماجراجویی های بسیار بامزه ای را رقم زده  اند، بسیار جذاب کرده است.

فیلم سینمایی پونی کوچولو

در تاریخ اکتبر سال 2017 یک فیلم سینمایی با نام پونی کوچولو در سینما های ایالت متحده آمریکا به اکران در آمد. این فیلم سینمایی اولین داستان انیمیشن پونی کوچولو من نسل جدید بود که با استقبال بی نظیر مخاطبان روبرو شد. همین امر نیز موجب شد که تولیدکنندگان این انیمیشن به تولید این داستان زیبا ادامه دهند. داستان این فیلم جذاب و دوست داشتنی به اسب های Mane Six مربوط می شود که نام آنها توایلایت، فلاتر شای ،پینکی پای، رینبو دش و رریتی می باشد. این شخصیت های داستان با رنگ های متنوع و شاد در این انیمیشن نقش آفرینی کرده اند و لحظه های جذابی را برای مخاطبین رقم زده اند.

داستان فیلم درباره پونی هایی می باشد که در مسیر رفتن شان از اکوستریا متوجه می شوند، خطری زادگاه شان را تهدید می کند. آنها برای رویارویی با این خطر با یک دیگر همکاری کرده و تمام تلاش شان را برای نجات دیگر دوستان خود می کنند. در ادامه اکوستریا جادوی خود را از دست داده و پونی ها دیگر با یک دیگر دوست نیستند و از هم جدا شده اند. در این میان، پونی را به اسم سانی خواهید دید که همچنان مصمم است که جادوی شهر را باز گرداند، و بار دیگر پونی ها را با یک دیگر متحد سازد.

پونی کوچولو

در ادامه این کارتون رنگی و دوست داشتنی خواهید دید که سانی با کمک دوستانش به سرزمین های دور و ناشناخته سفر می کند و در ماجراجویی های خطرناکی که دارد موفق به بازگرداندن جادوی شهر می شود. این انیمیشن جذاب، صحنه های زیبا و هیجان انگیزی را در خود جای داده است که مخاطب هنگام مشاهده آن پلک نمی زند. مخصوصا کودکان که عاشق این پونی های کوچک می شوند.

از دیگر شخصیت های این داستان می توان به ملکه شهر اکوستریا اشاره کرد که نام آن کوآلایت است. این پرنسس زیبا برای برگزاری جشن می خواهد تمامی شهروندان  را دعوت نماید. او برای برگزاری این جشن تدارکات زیادی دیده اما از وجود پادشاه طوفان آگاهی ندارد. این پادشاه به جشن پونی ها حمله کرده و پرنسس این شهر را طلسم می نماید. پرنسس برای اینکه بتواند این طلسم را بشکند باید به شهر اسب آبی ها برود و جواهری را از آنها بگیرد که می تواند طلسم را خنثی کند. پرنسس به همراه دیگر دوستانش برای پیدا کردن اسب آبی ها به شهر های مختلفی سفر می کند و ماجراجویی های تماشایی را رقم می زند.

انیمیشن پونی کوچولو به علت محبوبیت زیادی که دارد، هم به صورت دوبله فارسی و هم به صورت زیرنویس فارسی در سایت های مختلف قابل تماشا است. این کارتون دیدنی از سایت رسمی IMDB توانست امتیاز بالایی را کسب کند. امتیاز انیمیشن پونی کوچولوی من نسل جدید از این سایت رسمی 7.3 از 10 می باشد.

معمولا والدین با حساسیت های زیادی که روی کودکان شان دارند، دوست دارند که برای سرگرم کردن آنها از انیمیشن های آموزنده و مناسب استفاده نمایند تا آنها علاوه بر آموزش از دیدن این انیمیشن نیز لذت ببرند. انیمیشن پونی کوچولو یکی از انیمیشن های آموزنده و بسیار زیبا است که می تواند علاوه بر تاثیرات مثبتی که بر روی کودکان می گذارد، آنها را ساعت ها سرگرم نماید. معمولا این دسته از انیمیشن های تخیلی با شخصیت های بامزه و جذابی که دارند، مخاطبان زیادی را به خود جذب می کنند و با محتوای خوب خود محبوبیت زیادی را به دست می آورند. علاوه بر این، در صورتی که انیمیشن منتشر شده فاکتور های مشخصی را دارا باشند، امتیاز آنها از سایت رسمی IMDB هم بالا خواهد بود.

والدین و یا نوجوانانی که می خواهند انیمیشن پونی کوچولو نسل جدید که انیمیشنی تماشایی و زیبا است را هم به صورت دوبله فارسی و هم به صورت زیرنویس مشاهده کنند، می توانند بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

https://www.aparatkids.com/tag/mylittlepony/%D8%B3%D8%B1%DB%8C%20%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%85%DB%8C%D8%B4%D9%86%20%D9%BE%D9%88%D9%86%DB%8C%20%DA%A9%D9%88%DA%86%D9%88%D9%84%D9%88

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی