اخبار داغ اخبار و حواشي ورزشي

همسر کفاشیان: دوست ندارم با همسرم بیرون بروم!!!

علی کفاشیان مدام درباره فوتبال حرف می‌زند اما مصاحبه اخیر همسرش درباره زندگی شخصی‌شان باعث شد این بار سؤالات متفاوتی از رئیس فدراسیون فوتبال بپرسیم...
تقویم فارسی اندروید
كفاشيان
حاج‌آقا همسرتان گفته زياد دوست ندارد با شما بيرون برود!

نه بابا اين‌طور نيست. ايشان منظورشان اين بود كه براي خريد دوست ندارد با من بيرون برود.

چرا؟

راستش ما كه بيرون مي‌رويم، مردم مدام سؤال مي‌پرسند. آنها خيلي پيگير اخبار روز فوتبال هستند و تا من را مي‌بينند، سؤال يادشان مي‌‌آيد. من هم كه خوش‌اخلاقم و عادت دارم با مردم گرم برخورد كنم. به خاطر همين مي‌ايستم و به سؤالات آنها پاسخ مي‌دهم. به همين خاطر از خريد مي‌افتيم و بنده خدا همسرم منتظر مي‌ماند. به اين دليل دوست ندارد با من به خريد برود ولي براي رفت و آمدهاي ديگر مشكلي نداريم. البته من خودم سعي مي‌كنم خريدهاي خانه را تنهايي انجام بدهم تا همسرم اذيت نشود وگرنه در مراسم‌ و رفت و آمدهاي فاميلي راحت مي‌رويم و مشكلي نيست.

پسرتان كه قبلاً گفته بودند همسرتان موافق حضورتان در فوتبال نيست. در مصاحبه هم تلويحاً اين را گفتند.

بله، خب مي‌بيند روي من چقدر فشار است، به خاطر همين يك‌وقت‌هايي مي‌گويند چرا خودت را اذيت مي‌كني و در فوتبال نمان. بالاخره من الان تمام زندگي‌ام را روي فوتبال گذاشته‌ام.

يعني همسرتان از اين بابت ناراحت است؟

بله، وقتي تمام فكر و ذكرم فوتبال شود، ديگر كمتر به خانه و خانواده مي‌رسم. الان شرايطم اينطوري است. شب و روز درگير فوتبال هستم، با اين حال همسرم از من كاملاً راضي است!

مي‌گويند پدر دست و دلبازي هستيد.

ببينيد من در خانه فوق‌‌العاده مهربان و منطقي هستم.

همسرتان گفته بود كه يك شوهر نمونه و پدر خوب هستيد.

به من لطف دارند ولي خودم سعي مي‌كنم برخوردم با اعضاي خانواده خوب باشد. هميشه در خانه، خوش‌اخلاق‌ترين آدم من هستم. با كسي رفتار بد نمي‌كنم، به‌هر‌حال ما بايد الگو باشيم. از طرفي سعي مي‌كنم همه خواسته‌هاي اعضاي خانواده را تأمين كنم. تا جايي كه بتوانم از بچه‌ها و همسرم حمايت مي‌كنم.

هم‌محلي‌ها و همسايه‌ها چطور؟

والا آنها كه به من خيلي لطف دارند. وقتي فوتبال مي‌بازد انتقاد مي‌كنند، وقتي مي‌بريم خوش‌اخلاق هستند اما در كل برخوردشان با من خيلي خوب است چون خودشان با همه چيز آشنا هستند و مي‌دانند ما در فوتبال چقدر كارمان سخت است. هر وقت من را مي‌بينند، كلي سؤال از فوتبال دارند و من هم هميشه جواب‌شان را مي‌دهم.

به خنده‌هاي‌تان ايراد نمي‌گيرند؟

چرا، بعضي‌ها مي‌گويند چرا اينقدر مي‌خنديد؟ يكسري‌ها هم از آن طرف مي‌گويند بيشتر بخند! مانده‌ام اين وسط كه بخندم يا نخندم. نظرات متفاوت است ولي من كار خودم را مي‌كنم!

گردآوري: گروه 7 گنج

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی