اخبار داغ اخبار و حواشي ورزشي

هافبک تیم پرسپولیس دوپینگی از آب در آمد !

هافبک تیم پرسپولیس که پاسخ تست دوپینگش مثبت اعلام شده، برای دفاع از خود راهی فدراسیون فوتبال خواهد شد...
تقویم فارسی اندروید
هافبک تیم پرسپولیس که پاسخ تست دوپینگش مثبت اعلام شده، برای دفاع از خود راهی فدراسیون فوتبال خواهد شد…
پرسپوليس
پاسخ تست دوپینگ یک بازیکن پرسپولیس مثبت در آمده و این بازیکن، دوپینگی اعلام شده است.

گفته می شود این بازیکن که سهمیه امید تلقی می‌شود و البته برای تیم بزرگسالان نیز چند بازی به میدان رفته است، “ش.ز” نام دارد و فعلا حق بازی ندارد.

بر اساس خبرهای رسیده، تست دوپینگ از این بازیکن در یکی از مسابقات جام حذفی صورت گرفته است.

هنوز مشخص نیست این بازیکن از چه ماده ای استفاده کرده اما قرار است وی برای دفاع از خود روز چهارشنبه راهی فدارسیون فوتبال شود.

سرخپوشی كه متهم به دوپینگ است و فعلاً نمونه A او مثبت از آب درآمده، از روزی كه فهمید جواب آزمایش اولیه‌اش مثبت بوده، ترجیح داد با پرسپولیس تمرین نكند چون خجالت می‌كشید با همبازیان خود روبه‌رو شود!

البته آقای “ز” دانسته و از روی آگاهی مرتكب تخلف نشده و گفته می شود برای تقویت بدن خود به یكی از باشگاه‌های بدنسازی مراجعه كرده و علاوه بر تمرینات بدنی، پودرهای پروتئین و مكمل غذایی خورده است. همین اشتباه حالا این جوان را به دردسر انداخته است.

“ز” قرار است همین هفته برای نمونه‌گیری B به فدراسیون مراجعه كند و معرفی كردن او به عنوان بازیكن دوپینگی تا رسیدن جواب نمونهB، قانونی نیست و درست به همین دلیل مسئولان تا این لحظه نام او را منتشر نكرده‌اند.

پرسپولیسی‌ها امیدوارند جواب نمونه دوم این جوان منفی باشد و ز دچار محرومیت سنگین نشود. ما هم برای این جوان كه می‌گویند ناآگاهانه و به خاطر استفاده از پودر پروتئین به دردسر افتاده، آرزویی جز این نداریم كه نمونه دوم او منفی از آب دربیاید.

پیش از این گمانه‌زنی‌ها در خصوص بازیکن دوپینگی پرسپولیس، به یکی از بازیکنان جذب شده توسط حمید درخشان ختم می‌شد، که با اخبار جدید سرمربی سرخپوشان می‌تواند نفسی به راحتی بکشد.

گردآوري شده توسط گروه 7 گنج

www.7ganj.ir

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی