آرايش صورت و مو مد و زيبايي

آرایشگران برای درشت کردن چشم ها چه می کنند؟

تقویم فارسی اندروید

بیشتر آرایشگران با مشتریانی مواجه می شوند که برای درشت کردن چشم شان به آنها مراجعه می کنند. آنها نیز تمام تلاش شان را به کار می بندند تا با روش های آرایشی مناسب چشم ها را درشت تر، بازتر و درخشان تر جلوه دهند. درشت کردن چشم خواسته اکثر زنانی است که دوست دارند با اصلاحاتی ساده و ظریف، به نتیجه دلخواه برسند. برای درشت کردن چشم راهکارها و اسراری وجود دارد. اگر شما نیز تمام مراحل زیر را انجام دهید می توانید به سادگی به نتیجه برسید.

درشت کردن چشم
آرایش و زیبایی

ترفندهایی برای آرایش روزانه و مهمانی، چگونه کشیدن خط چشم و … راه هاییست که در این مقاله مطالعه خواهید کرد. با خواندن این مطلب به راحتی اصول درشت کردن چشم ها با آرایش را فرا خواهید گرفت.

نکات آرایشی برای درشت کردن چشم :

معمولا چشم ها را دریچه روح انسان می دانند و در گذشته اعتقاد داشتند کسانی که چشمانی درشت دارند از معنویت بیشتری برخوردار هستند. اگر می خواهید چشمانی درشت داشته باشید ابتدا اطمینان حاصل کنید که ابروهایتان شکلی مرتب و زیبا دارند. ابروها باید با توجه به فرم صورت شما شکل داده شوند.

شکل دادن به ابرو برای درشت کردن چشم

اگر چشمهای درشتی ندارید مهم است که ابروهایتان نه زیادی ضخیم و نه بیش از حد نازک باشد. همچنین انتهای ابروهایتان را کوتاه نکنید. اگر به طور طبیعی ابروهای کوتاهی دارید بهتر است به کمک ژل ابرو یا مداد ابرو دم ابرو را بلند کنید. در این صورت وقتی با خط چشم، چشم هایتان را می کشید چشم تان بزرگ تر نشان داده می شود. همچنین مطمئن باشید که اطراف ابروهایتان موی اضافی نباشد زیرا وقتی روی استخوان پلک تان سایه چشم می زنید، این موها توجه را از چشمانتان دور می کنند.

تصحیح رنگ

چیزی که همیشه باید حواستان به آن باشد، سیاهی یا پف دور چشم است. اگر دور چشم تان متورم است، چشمتان ریزتر نشان می دهد. رنگ های تیره اطراف چشم نیز اثری مشابه دارند. بنابراین شما باید با استفاده از کانسیلرها آن ها را مخفی کنید تا چشم تان از محاصره تورم و سیاهی خارج شود.

درشت کردن چشم

صاف کردن خط و چین پلک ها

وقتی استخوان پلک تان بیش از حد بیرون زده است و پلک تان کوچک است، سایه چشم همواره پشت چین های پلک جمع می شود و این یکی از شایع ترین مشکلات چشمان ریز است. این یکی از دلایلی است که شاید شما فکر کنید هیچوقت قادر نیستید خط چشم بزنید. راهی که می توانید از آن برای حل این مشکل استفاده کنید، استفاده از یک پرایمر چشم است. وقتی پیش از آرایش از پرایمر چشم استفاده می کنید باعث می شود که چین و چروک های استخوان پلک صاف شود تا بتوانید به راحتی روی آن سایه و خط چشم بزنید. اگر کانسیلر در دسترس تان نیست و می خواهید از کیت سایه تان استفاده کنید، یک رنگ خنثی را به عنوان پایه انتخاب کنید و آن را به تمام پشت پلک بزنید.

آرایش چشم برای درشت کردن چشم

اگر مراحل بالا را رعایت کنید بلافاصله متوجه تفاوت آن خواهید شد. با این حال بدون ایجاد کنتراست و سایه زدن صحیح نمی توانید به نتیجه دلخواه برسید.

راهکارهای آرایشی زیر را امتحان کنید:

از سایه چشم روشن استفاده کنید.

درشت کردن چشم

برای درشت کردن چشم همیشه از سایه های تیره دوری کنید و به جای آن از سایه های روشن استفاده نمایید. سعی کنید رنگ روشن تر را روی 3/1 داخلی چشم و رنگ کمی تیره تر را بر 3/2 گوشه خارجی چشم اعمال کنید. برای چشمان کوچک رنگهای براق، صدفی روشن و رنگ های خنثی بسیار موثر است. انتخاب رنگ سایه بستگی به رنگ پوست و رنگ چشم تان دارد تا چشمان تان را به مرکز توجه تبدیل کند.

سایه های براق

درشت کردن چشم

اگرچه سایه های مات برای درشت کردن چشم بی نظیر هستند اما گاهی کمی اکلیل می تواند به زیبایی هر چه بیشتر کمک کند. سایه های صدفی و متالیک چشم ها را درشت تر و روشن تر نشان می دهند. اگر استفاده از سایه اکلیلی را بلد نیستید، کمی از آن را گوشه چشم، کمی روی مرکز پلک فقط بالای مردمک و روی استخوان ابرو فقط زیر قوس ابرو بزنید. این کار نور را به چشمتان جذب می کند و آن را برجسته می سازد.

درشت کردن چشم کوچک

درشت کردن چشم

یکی از بهترین راهکارهای آرایشی استفاده از مداد بژ یا سفید است که شما می توانید آن را داخل چشم بکشید و چشم را درشت تر کنید. استفاده از مداد به رنگ بژ طبیعی تر از مداد سفید رنگ است اما به هر حال می توانید از هر کدام که می خواهید استفاده کنید. انتخاب با شماست.

از رنگ تیره تر در گوشه خارجی چشم استفاده کنید.

برای چشمان درشت و روشن باید از یک خط خوب در گوشه خارجی چشم کمک بگیرید. می توانید برای این منظور از مداد چشم مشکی استفاده کنید. اگر از مداد استفاده می کنید زیاد دستتان را عقب و جلو نبرید. یک خط در گوشه خارجی چشم بکشید و آن را پر کنید تا یک خط صاف و یکدست داشته باشید. این کار چشم ها را کشیده و زیباتر می کند.

ریمل برای درشت کردن چشم

درشت کردن چشم

هیچ آرایش چشمی بدون ریمل زدن کامل نمی شود. پیش از آن از یک فرمژه استفاده کرده و بعد کارتان را با ریمل پایان دهید. هنگامی که فرمژه زدید، با ریمل مژه هایتان را آهسته به سمت بالا بکشید. ترفندی که برای جلوگیری از مژه های به هم چسبیده وجود دارد این است که وقتی یک بار ریمل زدید پیش از آنکه خشک شود یک بار دیگر ریمل بزنید. این کار باعث می شود مژه ها از هم باز شده و به هم نچسبند. برای چشم های ریز بهتر است ریمل را بیشتر در قسمت مرکزی و بیرونی چشم بزنید تا بزرگتر به نظر برسند. شما باید از دو لایه ریمل استفاده کنید. بهتر است ابتدا ریمل بلند کننده بزنید و سپس ریمل حجم دهنده را روی آن اعمال کنید.

از مژه مصنوعی استفاده کنید.

مژه مصنوعی چشم ها را بزرگتر و عروسکی تر نشان می دهد همچنین می تواند ظاهر متفاوتی برای تان ایجاد نماید بنابراین مدلی را انتخاب کنید که برای شما مناسب تر است. بهتر است از مژه مصنوعی تکی آن هم فقط در گوشه خارجی چشم استفاده کنید تا آرایشی طبیعی تر داشته باشید.

خط چشم برای درشت کردن چشم :

تا اینجا از مراحلی که آرایشی بی نظیر برای شما ایجاد می کنند سخن گفتیم و از حالا به بعد وقتش رسیده تا نکات پیشرفته تری را بدانید.

خط چشم آبی برای روشن کردن چشم

درشت کردن چشم

یکی از ترفندهای آرایشی که چشمانتان را حسابی زیبا می کند استفاده از مداد چشم آبیست. این کار هم قرمزی چشم ها را تصحیح می کند و هم چشمانتان را بیدار می کند. این کار حتی برای زنانی که چشمان قهوه ای دارند نیز توصیه می شود.

به یاد داشته باشید اگر راه حلی برای سیاهی دور چشم تان پیدا نکردید از این روش استفاده نکنید زیرا این کار سیاهی را دو چندان نشان می دهد.

از سرمه چشم استفاده نکنید.

حتما می دانید که کشیدن خط مشکی و تیره داخل چشم می تواند چشمان شما را بی اندازه کوچک نشان دهد پس اگر چشمان کوچکی دارید از انجام این کار خودداری کنید و خط چشم را فقط روی پلک فوقانی بکشید.

اجتناب از خط چشم ضخیم

اگر پشت پلک تان کوتاه است، بدترین اشتباهی که می توانید انجام دهید این است که خط چشمی ضخیم بکشید. خط چشم تمیز کشیدن کار سختیست اما نگران نباشید زیرا با تمرین کردن در آن ماهر می شوید. سعی کنید خط چشم را تا جای ممکن نزدیک به مژه بکشید و تقارن را در هر دو چشم حفظ نمایید. همچنین انتهای خط چشم را بر خلاف شکل طبیعی چشم و کمی به سمت بالا بکشید.

آرایش چشم گربه ای

درشت کردن چشم

آرایش گربه ای هم جذاب است و هم به خاطر عمق و توجهی که ایجاد می کند می تواند چشم ها را درشت نشان دهد. کافیست دم خط چشم تان را بیشتر ادامه دهید و یک سایه قهوه ای بالای آن بکشید سپس با سایه ای روشن تر که پشت پلک زده اید آن را کمی محو نمایید. در این مدل آرایش حتی اگر از سایه های تیره مثل مشکی و سرمه ای استفاده کنید باز هم چشمانتان درشت نشان می دهد.

منبع : tinytouchups

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی