آرايش صورت و مو مد و زيبايي

نكات مهم آرايشي براي اينكه جوان تر و زيباتر جلوه كنيد

برای زیبایی و جوانی چند قانون ساده وجود دارد که باعث ميشود بسيار زيباتر و جوان تر از سن خود به نظر برسيد. رعايت اين نكات ساده باعث ميشود در مجالس ومهماني ها جلب توجه كنيد . عروس خانم ها هم با رعايت اين نكات ساده همچون مرواريدي خواهند درخشيد .با ما همراه شويد...
تقویم فارسی اندروید

برای زیبایی و جوانی چند قانون ساده وجود دارد که باعث ميشود بسيار زيباتر و جوان تر از سن خود به نظر برسيد. رعايت اين نكات ساده باعث ميشود در مجالس ومهماني ها جلب توجه كنيد . عروس خانم ها هم با رعايت اين نكات ساده همچون مرواريدي خواهند درخشيد .با ما همراه شويد…

زيبايي عروس - 7ganj.ir

1-رنگ موی شما باید ساده اما مطابق مد روز باشد.

2اگر می‌خواهید جوان به نظر برسید هیچ‌وقت اجازه ندهید خط رویش موهای‌تان تیره باشد. شما نیاز به کمی لطافت در اطراف صورت خود دارید.

3-بلوند نکنید. اگر تصمیم دارید جوان و زیبا به نظر برسید بهتر است به بلوند کردن موهای‌تان فکر نکنید و در عوض به هایلات یا لولایت فکر کنید. یک هایلایت خوب می‌تواند چهره شما را روشن کند.

4-از شامپوهای تثبیت کننده رنگ مو استفاده کنید.

5-اضافه کردن موی چتری می‌تواند خطوط پیشانی را بپوشاند.

6-در مورد بافت موهای‌تان واقع‌بین باشید. اگر موهای‌تان نازک است بهتر است آنها را کوتاه نگه دارید. بلندی مو بستگی به ضخامت آن دارد ولی اگر موهای ضخیم دارید آن را بلند کنید و به رخ بکشید.
موها را از صورت‌تان بکشید. وقتی موهای‌تان را عقب می‌دهید، چشم‌ها کشیده‌تر به نظر می‌رسد و در نتیجه جوان‌تر جلوه می‌کنید. لازم نیست موهای‌تان را کوتاه کنید فقط کافی است حجم آن را در قسمت جلو کم کنید.

7- پوست براق، پوست جوان است. می‌توانید از کرم پودر یا پنکیک خشک استفاده کنید. هر چه سن بالاتر می‌رود، پوست سفیدتر می‌شود بنابراین باید حواس‌تان باشد که کرم پودرتان زیادی کمرنگ نباشد. روشن‌تر شدن شما اصلا طبیعی نیست. تنها برای جاهایی از پوست‌تان پنکیک استفاده کنید که چرب است.

8-کانسیلرها دوست شما هستند فقط حواس‌تان باشد استفاده زیاد از آن می‌تواند پیرتر نشان‌تان دهد.

9-برای چشم‌های‌تان وقت کافی بگذارید. چشم‌ها تنها جایی از صورت هستند که سن را سریع بروز می‌دهند. استفاده از سایه درخشان در مرکز و گوشه چشم می‌تواند چشمان شما را شفاف‌تر نشان دهد اما از سایه روشن پرهیز کنید. اگر می‌خواهید چشم‌های‌تان رو به بالا باشد با یک مداد قهوه‌ای بالای چشم را بکشید تا هاله زیبایی در اطراف چشم بروز کند.

10-برای ابروهای‌تان همیشه از یک مداد کمی روشن‌تر از رنگ موهای‌تان استفاده کنید و سعی کنید با یک قلم‌مو خوب پرش کنید. ابروهای خوب و مرتب شکل صورت شما را کامل و تعریف جاذبی از صورت‌تان ارائه می‌کند. وقتی ابروهای‌تان را برمی‌دارید با استفاده از قیچی در زاویه 45درجه موهای بلند را بگیرید. بهتر است این کار را شب‌ها انجام دهید به این ترتیب سوزشی احساس نخواهید کرد و چشم‌های‌تان زیبا به نظر خواهد آمد.

11-برای مژه‌های‌تان از ریمل‌هایی استفاده نکنید که مژه‌ها را سنگین می‌کند چون باعث جمع شدن مژه‌ها در کنار هم می‌شود. بهتر است ریمل از الیاف کوتاه پنبه باشد.

12-رژگونه را با برس بزرگ روی صورت بکشید تا بدانید دقیقا می‌خواهید کجا استفاده کنید. اگر پوست‌تان چرب یا ناهموار است از انواع پودری استفاده کنید.

13خط لب مانند معجزه عمل می‌کند. در 40سالگی اطراف لب بالایی شما از سفتی می‌افتد بنابراین باید از یک مداد لب برای مشخص کردن اطراف لب استفاده کنید. به این ترتیب از بیرون زدن رژ پیشگیری می‌کنید. می‌توانید از برق لب هم برای ایجاد رطوبت و پوشش مناسب استفاده کنید.

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی