اخبار داغ اخبار و حواشي ورزشي

مهمترين رويدادهاي فوتبال ايران در هفته اي كه گذشت

این هفته رو به پایان بیشتر از آن هر رویدادی با جابه‌جایی و نقل و انتقال مواجه بود...
تقویم فارسی اندروید

این هفته رو به پایان بیشتر از آن هر رویدادی با جابه‌جایی و نقل و انتقال مواجه بود…

این هفته رو به پایان بیشتر از آن هر رویدادی با جابه‌جایی و نقل و انتقال مواجه بود مانند پیوستن بیت آشور و قوچان نژاد به تیم‌های آمریکایی و انگلیسی و البته رفتن تیموریان به قطر برای حضور در یکی از تیم‌های باشگاهی این کشور. معرفی سرمربی جدید تراکتورسازی هم از دیگر جابه جایی‌های فوتبالی در این هفته بود.

footbal

مهمترین رویدادهای این هفت روز ورزش عبارت است از:

پرسپولیس از جام حذفی کنار رفت

در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی تیم پرسپولیس یکشنبه گذشته در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف تیم فولاد این شهر رفت اما با وجود برتری در پایان نیمه نخست این بازی، در پایان نتیجه را واگذار کرد و از دور مسابقات کنار رفت. شاگردان علی دایی که نیمه نخست دیدار با فولاد را یک بر صفر به سود خود تمام کرده بود، در پایان وقت قانونی به تساوی یک بر یک بسنده کردند. دو تیم در وقت اضافه موفق به گلزنی نشدند تا ضربات پنالتی تعیین کننده تیم برنده باشد. در این مرحله تیم فولاد هر سه ضربه ابتدایی خود را وارد دروازه پرسپولیس کرد در حالی که سرخپوشان در هیچ یک از ضربات موفق عمل نکردند. بدین ترتیب پرسپولیس در مجموع با حساب 4 بر یک برابر فولاد تن به شکست داد و از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماند.

دردسر برای دژاگه و قوچان‌نژاد

سرهنگ رحمان علیدوست، معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی یکشنبه گذشته با اشاره به وضعیت سربازی بازیکنان مهاجری که در تیم ملی فوتبال ایران بازی می‌کنند، تاکید کرد در صورتیکه این بازیکنان در کشورهای محل بازی خود دوران سربازی را نگذرانده باشند باید در ایران دو سال خدمت خود را سپری کنند. وی عنوان کرد این بازیکنان باید تکلیف خود را برای ورود و خروج به ایران مشخص کنند. این موضوع شامل حال اشکان دژاگه و رضا قوچان نژاد می‌شود.

پروین مدیرعامل نیست

محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان دوشنبه گذشته تاکید کرد که در صورتجلسه اعضای هیات مدیره عنوان شده بود پروین سرپرست باشگاه است که بنده هم با سرپرستی ایشان تا پایان فصل موافقت کردم.

رویانیان میزان بدهی پرسپولیس را اعلام کرد

محمد رویانیان، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که بیش از دو سال و سه ماه در این باشگاه فعالیت کرده بود دوشنبه گذشته و به دنبال کناره‌گیری‌اش از جمع سرخپوشان فهرستی از مسائل مالی این باشگاه را منتشر کرد. بر اساس فهرست منتشر شده میزبان بدهی باشگاه پرسپولیس در دوره مدیریت رویانیان 5 میلیارد تومان است در حالیکه پیش از این و به دنبال استعفای محمد رویانیان عنوان شده بود باشگاه پرسپولیس بیش از 40 میلیارد تومان بدهی دارد.

اوليويرا سرمربی تراکتورسازی شد

به دنبال توافق “تونی اوليويرا” با مسئولان باشگاه تراکتورسازی، این مربی پرتغالی یکبار دیگر هدایت سرخپوشان تبریزی را بر عهده گرفت. اولیویرا سال گذشته هم هدایت تراکتورسازی را بر عهده داشت اما در اواخر لیگ از سمت خود برکنار شد. پیش از این مجید جلالی سرمربی تیم تراکتور سازی بود اما پس از استعفای وی، باغ آبادی طی دو دیدار هدایت این تیم را بر عهده داشت.

مدافع تیم ملی فوتبال ایران به آمریکا رفت

“استیون (مهرداد) بیت آشور” که قراردادش تا پایان سال 2013 با سن خوزه ارث کوئیک اعتبار داشت، پیش از این عنوان کرده بود علاقمند است تا فوتبال خود را در اروپا دنبال کند اما در نهایت به تیم ونکوور وایت‎کپس در لیگ فوتبال آمریکا پیوست. رقم این قرارداد فاش نشده است. این خبر سه شنبه اعلام شد.

قوچان‌نژاد در چارلتون انگليس

رضا قوچان‌نژاد، مهاجم تیم ملی فوتبال پس از ماه‌ها سکونشینی در تیم استانداردلیژ تصمیم به جدایی از این تیم گرفت. در همین زمینه وی روز چهاشنبه از قطعی شدن قرارداد 2.5 ساله خود با باشگاه چارلتون انگليس خبر داد. حضور در جام جهانی برزیل به عنوان بازیکن ثابت هدف قوچان‌نژاد 26 ساله از این انتقال است.

تیموریان به قطر رفت

با وجود اعلام مسئولان تیم استقلال مبنی بر مخالفت فتح الله‌زاده و قلعه نویی با جدایی آندرانیک تیموریان از جمع آبی‌پوشان، این بازیکن بامداد چهارشنبه به قطر سفر کرد تا پس از انجام مذاکرات نهایی قراردادی یک سال و نیمه با الاهلی امضا کند. این تیم که در رده دوم جدول لیگ ستارگان قطر است در حال حاضر مجتبی جباری را هم در اختیار دارد. به گفته فتح الله زاده، قرارداد تیموریان با الاهلی 6 میلیارد تومان ارزش دارد. پیش از این پژمان منتظری و جواد نکونام در میانه‌های فصل از استقلالجدا شده و به لیگ‌های قطر و کویت پیوستند.

لغو اردوی تیم ملی فوتبال در آفریقا

قرار بود تیم ملی فوتبال 22 فروردین اردویی را در آفریقای جنوبی برگزار کند و طی آن به مصاف تیم ملی و سه تیم باشگاهی آفریقای جنوبی برود اما چهارشنبه بنا به پیشنهاد کارلوس کی‌روش و موافقت کفاشیان این اردو لغو شد. کی روش با در نظرگفتن قطعی شدن حضور تیموریان در لیگ قطر و اینکه پیش از این منتظری و جباری به این کشور رفته بودند، این پیشنهاد را داد.

گردآوري: گروه هفت گنج

منبع:مهر

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی