تبلیغ رپورتاژ

معروف‌ترین و شناخته شده‌ترین پیتزا فروشی های پایتخت

تقویم فارسی اندروید
پیتزا فروشی

پیتزا، غذایی غیر ایرانی با طعمی متفاوت، هنوز هم در بین ایرانیان به عنوان وعده‌ای خوشمزه و دلچسب محسوب می شود. محبوبیت این غذا به حدی است که به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی در سفارش غذا به شمار می‌آید. تعداد پیتزا فروشی‌های تهران و تنوع طعم‌های متفاوت آنها، در حدی است که اگر مشتری مکانی خاص با طعم دلخواه خود نباشیم، بدون شک برای یک انتخاب خوب، سردرگم می‌شوید.

در پیتزا فروشی‌هایی چون پیتزا سیب و پرپروک و چندین فست فود دیگر، می‌توانید لذت طعم واقعی پیتزا را تجربه کنید. در هر نقطه از پایتخت که باشید، با اپلیکیشن اسنپ فود به راحتی و در کمترین زمان می‌توانید این غذای لذیذ را در کنار دوستانتان میل کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا برخی از بهترین پیتزا فروشی‌های پایتخت را به شما معرفی کنیم.

پیتزا پرپروک، یک شکم گردی خوشمزه به سبک ایتالیایی

اگر می‌خواهید طعم‌های جدید و شکلی متفاوت از این غذای ایتالیایی را تجربه کنید، حتماً به پرپروک سر بزنید. در منوی این پیتزافروشی، شکل مربعی یا پنجره ای را هم مشاهده خواهید کرد. بدون شک می‌توان گفت که پیتزای پنجره‌ای، برای اولین بار در ایران در این پیتزا فروشی ارائه شد. تنوع بالای پیتزای پنجره ای، یکی از ویژگی‌های خاص تمامی شعبه‌های این پیتزا فروشی است.

پیتزای سیسیلی، آروستو، آروستو پینو و پیتزای پاغ مرغ از جمله گزینه‌های اصلی مشتریان پروپا قرص این پیتزا فروشی است. این پیتزا فروشی در تهران بیش از ۱۰ شعبه دارد. شلوغ بودن تمامی این شعبه‌ها، نشان از کیفیت بالا و طعم دلچسب آن برای مشتری است.

پیتزای سیسیلی

استریت آرت، یک طعم اصیل ایتالیایی در پیتزا

از ویژگی‌های منحصر به فرد این پیتزا فروشی، استفاده از پنیرها و خمیرهای پیتزای واقعاً ایتالیایی است. خلاقیت و هنر آشپزی استریت آرت در ایجاد طعم‌های مطلوب و سازگار با ذائقه ایرانی، از دیگر ویژگی‌های برجسته آن است; طعم‌هایی بی‌نظیر که بدون شک در کمتر جایی می‌توانید تجربه کنید. اگر خواهان خوردن پیتزا در ایتالیایی ترین سبک ممکن آن هستید، استریت آرت را هرگز از دست ندهید.

خاتون، یک پیتزا فروشی با اسم و رسم در شریعتی

یکی دیگر از پیتزا فروشی‌های معروف تهران، خاتون است که در خیابان شریعتی قرار گرفته است. تنوع زیاد، کیفیت خوب و تعداد بالای سفارشات روزانه این پیتزا فروشی، همواره آن را در بین اهالی این خیابان محبوب نگه داشته است. پیتزا استیک و سیب زمینی تنوری خاتون از جمله آیتم‌هایی است که در منوی آن پرطرفدار است.

پیتزا استیک

سورن، پیتزایی به سبک آمریکایی

سورن با بیش از ۵۰ سال سابقه، از معدود مکان‌هایی است که پیتزا را به همان سبک قدیم آن ارائه می‌دهد. ارائه پیتزاهایی به سبک آمریکایی، با استفاده از بشقاب و کاغذ روغنی که زیر آن قرار دارد، برای عاشقان این سبک پیتزا، نوستالژی خاصی را ایجاد می‌کند.

سوسیس و کالباس استفاده شده در سورن، به طور اختصاصی تهیه شده و به صورت تازه در انواع پیتزاهای آن مصرف می‌شود. پیتزا مخصوص سورن و پیتزا استیک از محبوب‌ترین گزینه‌ها در بین طرفداران این پیتزافروشی است. علاوه بر آن، انواع ساندویچ سرد و گرم با کیفیتی بالا را هم به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

شیلا، رستوران‌های زنجیره‌ای پرطرفدار در پایتخت

شیلا با ۲۰ سال سابقه و شعب متعدد در پایتخت، یکی دیگر از گزینه‌هایی است که در لیست بهترین پیتزا فروشی‌های تهران قرار گرفته است. این مجموعه با استفاده از گوشت تازه در غذاها، تهیه مواد اولیه از تولیدکنندگان به صورت اختصاصی و بدون واسطه و کیفیت بالای غذاهای خود، همواره اطمینان و رضایت مشتریانش را جلب کرده است.

سیب، بزرگترین مجموعه زنجیره‌ای فست فود در تهران

این مجموعه با بیش از ۲۰ شعبه در تهران، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های زنجیره‌ای در زمینه پیتزا، شناخته شده است. در این مجموعه همواره رعایت استانداردها و اصول بهداشتی و حداقل استفاده از سوسیس و کالباس در طبخ پیتزا مورد تأکید قرار گرفته است.

تغییر در طعم پیتزا به تناسب فصل، همواره مورد توجه مشتریان خاص این مجموعه بوده است. انواع مختلف پیتزا، از ایتالیایی گرفته تا آمریکایی، انواع ساندویچ و سالاد در منوی آن طرفداران زیادی دارد. شعب مختلف این مجموعه در مناطق نارمک، نیاوران، چیتگر، ولنجک، پیروزی، جهان‌آرا، پونک، عباس‌‌آباد و چند منطقه دیگر قرار دارند.

جو گریل فود، پیشنهادی ویژه برای طرفداران نان جو

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این رستوران، استفاده از نان جو در تهیه پیتزاهایش است. استفاده از مواد غذایی به روز هم از دیگر ویژگی‌های مورد توجه برای طرفداران آن است. مشتریان خاص جو گریل فود، از استیک‌های گریل شده بی‌نظیر آن هم لذت برده‌اند.

مجتمع بامیک زعفرانیه یکی از معروف‌ترین شعب این رستوران است. در این شعبه، لذت خوردن پیتزاهای متنوع در فضایی جذاب و ویترینی زیبا را تجربه خواهید کرد. دیگر شعب این مجموعه، در شهرک غرب و بام‌لند قرار دارد. تمامی این شعبه‌ها از پرسنل ممتاز و سرویس‌دهی خوب برخوردار هستند.

میخوش، طعم نوستالژیک یک پیتزا

یکی از پیتزاهای محبوب ایرانیان، پیتزاهای قطور یا همان آمریکایی است. میخوش، یکی دیگر از بهترین پیتزاهای پایتخت است که این نوستالژی را برای شما فراهم می‌کند. پیتزاهای پر ملات و خوش طعم آن به همراه قیمتی مناسب، همیشه مورد توجه مشتریان خاص آن بوده و هست.

سنسو، رستورانی با صفی همیشه طولانی در غرب

سنسو از جمله رستوران‌هایی است که همیشه مشتریانش صفی طولانی را جهت سرو پیتزاهای خوشمزه آن تحمل می‌کنند. در این رستوران لازم است که از قبل میز رزرو کنید. در غیر این صورت، باید ۴۰ دقیقه انتظار تا خالی شدن یک میز را تجربه کنید. پیتزاهای خوش‌طعم، در کنار استیک‌های محبوب آن، حسابی خستگی این صف طولانی را از تنتان می‌برد.

داوود، قدیمی‌ترین پیتزا فروشی تهران

پیتزا داوود، یکی از قدیمی‌ترین پیتزا فروشی‌های تهران است که در کوچه لاله گر قرار گرفته است. مغازه‌ای کوچک و قدیمی که به دور از تجملات و زرق و برق رستوران‌های امروزی، آرامش و حسی خاطره‌انگیز را ایجاد می‌کند.
در این پیتزافروشی فقط ۷ نوع پیتزای مرسوم بازار آن هم بدون هیچ نوع پیش غذا و سالادی ارائه می‌شود. با این حال همیشه مشتریان زیادی از نقاط مختلف پایتخت را به سمت خود روانه می‌کند.

خمیر نازکی از پیتزا به همراه برش‌های پهن و نامنظم کالباس و پوشش آن با پنیر پیتزا، چینش خاصی از مواد را روی خمیر ایجاد می‌کند. استفاده از ظروف چوبی که زیر آن کاغذی چهار گوش قرار گرفته، سبکی متفاوت از تحویل سفارش به مشتری را نشان می‌دهد. پیتزا داوود، تنها مکانی است که مشتریان با نشستن بر روی صندلی‌های پلاستیکی وسط کوچه، لذت خوردن را به سبک و حال و هوای قدیم تجربه می‌کنند. اگر به دنبال یک سفر تاریخی به زمان قدیم هستید، این مکان را حتماً تجربه کنید.

چمن، بهترین پیتزا فروشی در نیاوران

همیشه خوردن غذا در محوطه باز و نزدیک پارک، طرفداران زیادی داشته و دارد. پیتزا چمن، از جمله مکان‌هایی است که این فضا را برای مشتریان خود فراهم کرده است. لذت یک شب‌گردی و خوردن پیتزا، در کنار رستوران‌های لوکس منطقه نیاوران، در یکی از پیتزا فروشی‌های قدیمی این منطقه برای همه اقشار فراهم شده است. این پیتزافروشی با ارائه پیتزاهای آمریکایی و ساندویچ‌های تنوری خاص خود، همیشه توجه مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است.

جمع بندی

پیتزا یکی از محبوب‌ترین فست فودهای دنیاست که همیشه طرفداران پر و پا قرصی دارد. اگر قرار است که آن را به عنوان یک وعده غذایی خود قرار دهیم، ضروری است که حداقل از کیفیت و طعم آن مطمئن باشیم. در این مقاله سعی شد تا برخی از معروف‌ترین فست‌فود های پایتخت معرفی شود. این فست فودها چون پرپروک و پیتزا سیب و چندین عنوان دیگر، از جمله مکان‌هایی هستند که از مواد اولیه با کیفیت و تازه در غذاهای خود استفاده می‌کنند.

چنانچه شما هم از جمله مشتریان خاص این غذای خوشمزه هستید، می‌توانید با نصب اپلیکیشن اسنپ فود، به آسانی از بهترین رستوران‌ها و پیتزا فروشی‌های پایتخت، پیتزای دلخواهتان را سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن، لذت خوردن آن را در کنار دوستان و همکارانتان تجربه کنید.

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی