تبلیغ رپورتاژ

معرفی و بررسی انواع محصولات مای

تقویم فارسی اندروید
انواع محصولات مای

محصولات آرایشی و بهداشتی ایرانی مرغوب و با کیفیت مدتی است با دارا بودن استاندارهای جهانی و بین المللی توانسته است تا نظر خریداران داخلی را به خود جلب کند.  در همین راستا بسیاری از محصولات خارجی توسط برندهای معتبر و با کیفیت داخلی جایگزین شده اند.

برند مای یکی از معتبرترین و خوشنام‌ترین شرکت های تولید کننده لوازم آرایشی و بهداشتی ایرانی است که با همکاری شرکت آلمانی  Cal & Coچند سالی است مهمان سبد خرید خانواده‌های ایرانی است. دارا بودن استانداردهای بین المللی مانند GMP و ISO 22716 نشان دهنده سطح کنترل کیفی بالای محصولات مای است.
در این مقاله به بررسی و معرفی بهترین و پر‌طرفدار‌ترین محصولات مای به علاوه نکات استفاده و نگهداری آن‌ها پرداخته‌ایم. پس از خواندن این مقاله اطلاعات جامعی درباره محصولات این برند و کیفیت آن‌ها کسب خواهید کرد.

برند مای چه محصولاتی را در چند سال اخیر تولید کرد است؟

لوازمی که با عنوان برند مای تولید شده‌اند شامل محصولات آرایشی و بهداشتی مختلفی بوده‌اند. در ادامه به برخی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین این محصولات اشاره می‌کنیم.
در بخش آرایش صورت انواع رژ لب های جامد و مایع، مداد لب و بالم لب، محصولات آرایش چشم ( خط چشم و ریمل )، پاک کننده آرایش چشم و صورت ،کرم و مراقبت از پوست با انواع کرم ضد آفتاب و دست و همچنین بهداشت و مراقبت از بدن با محصولاتی مانند انواع بادی اسپلش و محصولات ضد تعریق، نمونه هایی از بهترین و پرطرفدارترین محصولات مای بوده است.

محصولات آرایشی و بهداشتی
  • رژ لب

رژ لب، یکی از جذاب‌ترین و پر‌کاربرد‌ترین محصولات آرایشی است که اتفاقا مای از تولید آن غافل نبوده است. یکی از پرطرفدارترین محصولات تولید شده توسط برند ایرانی مای رژ لب‌های این برند هستند؛ لیپ سنس، کریستال شاین، جامد مات و بلک دایموند نام چند مدل از برندهای رژ لب تولید شده توسط شرکت مای هستند.

مواد به کار رفته در این رژ‌ها از مواد مغذی و سازگار با پوست تشکیل شده‌اند. رژ لب‌های برند مای در رنگ‌ها و بافت‌های مختلفی تولید شده‌اند. شما می‌توانید به تناسب رنگ پوست یا سلیقه خود این مدل و رنگ‌ها را انتخاب کنید.

رژ لب جامد سیلکی شاین براق

آیا شما هم از طرفداران این نوع رژ لب محبوب هستید؟ رژ لب جامد با بافت براق در 11 رنگ برای استفاده در مهمانی‌ها و روزمره مناسب و کاربردی است. مواد اولیه آن شامل موم، روغن‌های آرایشی و رنگ است. استفاده از این رژ لب بسیار راحت است و با یک استوانه چرخشی به‌راحتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر لب‌های خشکی دارید این نوع رژ لب برای شما یک محصول فوق‌العاده است؛ زیرا با داشتن ویتامین E رطوبت خوبی را به لب‌های شما می‌رساند.

رژ لب جامد مات

این نوع رژ در طول سال‌های اخیر وارد بازار شده است. استفاده از آن برای کسانی که به آرایش‌های پر‌زرق و برق علاقه‌ای ندارند، توصیه می‌شود. این نوع رژ لب‌های شما را کاملا یک‌دست و مخملی می‌کند. استفاده از این نوع محصول معمولا برای روزمره یا مهمانی‌های کوچک و دورهمی کاربرد دارد. رژ لب جامد مای با نامهای کلاسیک و بلک دایموند و در 6 رنگ جذاب و کاربردی قابل خریداری است.

رژ لب مدادی

رژ لب مدادی با ورود به دنیای محصولات آرایشی، مورد توجه بسیاری از بانوان خصوصا خانم‌های جوان قرار گرفته است. رژ مدادی مای در 8 رنگ و بافت سبک با ماندگاری بالا وارد بازار شده است.

رژ لب مایع 

یکی دیگر از رژلب های مای، رژ مایع لومینوس است. اگر با رژ لب‌های جامد میانه خوبی ندارید، رژ لب مایع مای را امتحان کنید.

یکی دیگر از رژ های مایع مای با نام رژ مایع اکلیلی کریستال شاین نیز با دارا بودن رنگهای جذاب برای خرید در دسترس است.

  • محصولات آرایش چشم

انواع ریمل 

یکی از لوازم آرایش محبوب بین خانم‌ها، ریمل است. شرکت مای توانسته است ریمل‌های این برند مژه‌ها را بلند و حالت‌دار می‌کنند. کاربرد آن‌ها کاملا بستگی به سلیقه و حالت مژه‌های شما دارد.

عدم ایجاد حساسیت یکی از مهم‌ترین مشخصه‌هایی است که شرکت مای در تولید این محصولات در نظر داشته است. در مواد اولیه این محصول آرایشی از روغن نخل، ویتامین E و موم زنبور عسل استفاده شده است. هر یک از این مواد برای پوست و سلامت آن فواید زیادی دارند. همچنین این مواد باعث تقویت بن مژه می‌شوند. ریمل‌های موجود این برند شامل مدل‌های زیر هستند.

  • حجم‌دهندگی بالا با تقویت بن مژه
  • حجم‌دهنده و حالت‌دهنده برای داشتن چشمانی رویایی
  • محصول سه‌کاره حجم‌دهنده، بلند‌کننده و حالت‌دهنده

خط چشم ماژیکی و مویی 

انواع خط چشم های مای دارای بالاترین استانداردهای جهانی هستند و با دارا بودن ویتامین E، و بیزابولول بدون ایجاد حساسیت دارای ماندگاری فوق العاده هستند.

  • پاک‌کننده آرایش چشم و صورت

بعد از آرایش کردن، مهم‌ترین کاری که باید انجام دهید، پاک کردن آن است. فراموش نکنید آرایش شما باید به صورت کامل و بدون هیچ اما و اگری پاک شود. برند مای توانسته است محصولات کاربردی مختلفی به این منظور تولید کند که در ادامه آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

پاک‌کننده دوفازی آرایش چشم

یکی از محبوب‌ترین محصولات بهداشتی مای، پاک‌کننده آرایش چشم آن است که به پاک‌کننده دو‌فاز هم شهرت دارد. دو‌فاز بودن این محصول به معنای وجود روغن و آب درون آن است. شما می‌توانید از این محصول برای پاک کردن محصولات آرایشی ضد آب استفاده کنید که به‌راحتی پاک شوند.

علاوه بر محصولات آرایشی ضد آب، می‌توانید از آن برای پاک کردن لوازم آرایش معمولی هم استفاده کنید. نرمی و لطافت پوست شما با استفاده از این محصول قابل احساس است.

شیر پاک کن تیوپی

یکی دیگر از محصولات پاک‌کننده که کاربرد زیادی دارد، شیر‌پاک‌کن است. این محصول بافتی کرم مانند دارد. وظیفه آن پاک کردن محصولات آرایشی از روی پوست است. مواد چرب محصولات آرایشی با استفاده از این محصول به‌راحتی پاک می‌شوند. آب‌رسانی که از مهم‌ترین نیاز پوست در طول یک روز است، با استفاده از این محصول به‌خوبی تامین خواهد شد.

کرم ضد آفتاب
  • کرم ضد آفتاب

چه کسی می‌تواند اهمیت استفاده از کرم ضد آفتاب را انکار کند؟ کرم ضد آفتاب باید جزو روتین پوستی همه ما باشد. استفاده مرتب و مداوم از ضد آفتاب از مشکلات مختلف پوستی جلوگیری می‌کند. برند ایرانی مای توانسته است ضد آفتاب‌های مختلف رنگی و بی‌رنگ را برای انواع پوست تولید کند.
کرم ضد آفتاب رنگی فاقد چربی با  SPF 60 و 90، ضد آفتاب کرم پودری با فاکتورهای ضد آفتاب و همچنین کرم های ضد آفتاب بدون رنگ از نمونه محصولات ضد  آفتاب برند مای هستند.

  • بادی اسپلش و اسپری بدن

بادی اسپلش معمولا قبل از ورزش یا بعد از استحمام روی پوست استفاده می‌شوند. این محصولات که توسط برند مای تولید شده‌اند، باعث طراوت و آب‌رسانی به پوست می‌شوند. چربی و رطوبت دو عنصر مهم و مورد نیاز برای پوست هستند که بعد از استحمام با استفاده از بادی اسپلش به پوست بر می‌گردند. برند مای این نوع محصول خوشبو‌کننده را در رایحه‌های مختلفی تولید کرده است تا افراد با سلیقه‌های مختلف را خشنود کند. ماندگاری و حس طراوت این محصول تجربه بی‌نظیری است. یکی از انواع بادی اسپلش‌های مای دارای اکلیل در ساختارشان هستند و برای استفاده در مهمانی و مجالس توصیه می‌شوند. به این ترتیب بادی اسپلش مای به 2 دسته تقسیم می‌شود:

  • بادی اسپلش شاین یا اکلیلی
  • بادی اسپلش عطری

فقط در نظر داشته باشید که استفاده از بادی اسپلش مای روی لباس جایز نیست و باعث ایجاد لک روی آن می‌شود. در ضمن در صورتی که پوست خیلی حساسی دارید بهتر است مقداری از آن را روی بخش کمی از پوست امتحان کنید.

مزایای استفاده از بادی اسپلش مای:

  • عدم ایجاد خارش
  • آب‌رسانی به پوست بدن
  • جلوگیری از خشکی پوست
  • ضد آلرژی
  • انواع شامپو

شامپو یکی از محصولات مهم برای مو است که انتخاب درست آن باعث نرمی و لطافت پوست و موی سر می‌شود. مای محصولات مختلفی برای انواع موی معمولی، خشک و رنگ‌شده، چرب، با‌شوره و بچه‌ها تولید کرده است. به علاوه شامپو بدن‌های آن محبوبیت زیادی بین مصرف‌کنندگان داشته است.

محصولات مراقبت از دست
  • محصولات مراقبت از دست

کرم‌های مرطوب‌کننده در حجم‌ها و قالب‌های مختلفی طراحی و تولید شده‌اند. شما می‌توانید به تناسب میزان خشکی پوست خود آن‌ها را تهیه کنید. برخی از این محصولات علاوه بر دست برای پوست صورت هم مناسب و کاربردی هستند؛ کرم دست و صورت تیوپی جوجوبا مای با خاصیت مرطوب کنندگی، کرم مرطوب کننده سیلکی تاچ و کرم مرطوب کننده مای کودک بعضی از انواع مختلف این کرم‌ها هستند.

شما می‌توانید به تناسب نیازتان هر یک از آن‌ها را انتخاب کنید. یکی دیگر از محصولاتی که مای به تولید آن‌ها اقدام کرده است، کرم‌های تقویت ناخن است؛ پس اگر ناخن شما خشک و آسیب‌دیده است، استفاده از این محصول می‌تواند کمک‌کننده باشد.

در نهایت به خاطر داشته باشید که این محصولات طی تحقیقات و دقت زیادی تهیه و تولید شده‌اند. شما می‌توانید چه محصولات آرایشی و چه محصولات بهداشتی آن را با خیال راحت استفاده کنید و تاثیر آن‌ها را به‌طور واضح روی پوست و آرایش خود مشاهده کنید.

با خرید محصولات مختلف برند مای از روژا شاپ از به روز بودن تاریخ تولید محصولات و اصل بودن آنها مطمئن باشید و با خیالی راحت لذت یک خرید اینترنتی آسان را تجربه کنید.

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی