تبلیغ رپورتاژ

معرفی هتل سینور مشهد

تقویم فارسی اندروید
هتل سینور مشهد

شهر مشهد یکی از شهرهای پر رفت‌وآمد ایران است که بیشتر افراد با هدف زیارت و بعد از آن سیاحت و تفریح، وارد این شهر می‌شوند. شهری مذهبی و مقدس که از سراسر ایران و کشورهای اطراف، گردشگران و مسافران زیادی دارد و سالانه جمعیت زیادی به این شهر سفر می‌کنند.

بر همین اساس در این شهر، اقامتگاه‌ها و هتل‌های متعدد و مختلفی طراحی و ساخته شده‌اند. دسته‌بندی هتل‌ها و اقامتگاه‌ها در شهر مشهد مانند تمام شهرهای ایران است و همگی آن‌ها از بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات در سطح جهانی و بین المللی برخوردار هستند. در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی هتل سینور مشهد بپردازیم.

هتل سینور مشهد برای یک اقامت بی‌دردسر

هتل سینور مشهد یکی از هتل‌های پنج ستاره شهر است که در سال ۱۳۹۳ رسماً تاسیس شد و عملیات اجرای ساخت این هتل از سال ۱۳۸۳ شروع گردید. هتل سینور از دو ساختمان کاملاً به‌هم‌چسبیده تشکیل شده و ۱۸ طبقه و ۲۸۶ سوئیت و اتاق دارد. اتاق‌های این هتل از طبقه سوم تا طبقه پانزدهم را شامل می‌شوند. موقعیت مکانی این هتل به قدری مناسب و عالی است که بیشتر اتاق‌های آن همیشه پر بوده و هیچگاه خالی از مسافر و گردشگر نیست.

هتل سینور در خیابان ۱۷ شهریور مشهد قرار دارد و چون فاصله کوتاه و اندکی تا حرم مطهر دارد، همیشه مملو از مسافران و گردشگران است. ضمن اینکه خدمات لوکس این هتل پنج ستاره با بهترین کیفیت به مسافران ارائه می‌شود. این هتل با هدف جلب نظر و رضایت مسافران و گردشگران در سال ۱۴۰۰ به طور کامل بازسازی شد و درحال‌حاضر به بهترین و به‌روزترین امکانات و خدمات بین‌المللی در سطح جهان تجهیز شده است.

هتل سینور مشهد در یک نگاه

هتل سینور

همانطور که گفتیم هتل سینور در شهر مشهد و در خیابان ۱۷ شهریور قرار گرفته است. این هتل نبش خیابان دانش شرقی قرار گرفته است. این هتل به مراکز خرید خیابان ۱۷ شهریور مانند آسیا، آسمان، کیمیا و… نزدیک است و این امکان را به شما می‌دهد که در زمان اقامت خود به راحتی خریدهای مورد نیاز و خریدهای سوغاتی خود را انجام دهید. فاصله حرم تا هتل تقریباً ۱۵ دقیقه است و این یعنی شما به راحتی می‌توانید بر روی نقشه شهر مشهد، این هتل را مشاهده کنید.

از جمله مزایای هتل سینور مشهد می‌توان به دسترسی سریع و راحت به مراکز گردشگری و تجاری مانند بازار ۱۷ شهریور، حرم مطهر، کاروانسرای بابا قدرت، بازار رضا، گنبد خشتی، موزه مردم شناسی مشهد، بازار عباس قلی خان، شهربازی آکسون پارک، خانه تاریخی داروغه، خانه تاریخی توکلی، آرامگاه نادرشاه افشار، موزه مرکز آستان قدس، مصلی پایین خیابان، میدان شهدا، پردیس سینمایی هویزه، پارک ژوراسیک مشهد، پردیس کتاب، خانه ملک، بازار جنت، بوستان باغ ملی و… اشاره کرد.

برای رزرو هتل های مشهد و در هتل سینور بد نیست بدانید که فاصله این هتل تا فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد شهر مشهد تنها هفت کیلومتر، تا پایانه امام رضا شش کیلومتر و تا راه‌آهن شهر مشهد نیز فقط شش کیلومتر است.

امکانات هتل سینور مشهد

هتل مشهد

هتل سی نور مشهد دو رستوران، یک کافی شاپ و یک سالن صبحانه خوری دارد. سالن صبحانه خوری در طبقه هفدهم قرار گرفته و از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ساعت ۱۰ صبح، صبحانه را برای شما سرو می‌کند.

یکی از رستوران‌ها در هتل سینور در طبقه هفدهم قرار گرفته و ظرفیتی برابر با ۴۵۰ نفر دارد. ساعت سرو ناهار در این رستوران از ساعت 1 بعدازظهر تا ساعت ۳:۳۰ بعدازظهر و ساعت سرو شام از ساعت ۸ شب تا ساعت ۱۰:۳۰ شب است.

رستوران دوم هتل سینور که رستوران روف گاردن است در طبقه سوم قرار گرفته است. این رستوران هم با ظرفیت ۱۰۰ نفر از ساعت ۱ بعدازظهر تا ساعت ۱۱ شب آماده خدمت‌رسانی به شما است. در نهایت کافی شاپ هتل که در طبقه اول قرار گرفته و با ظرفیت ۱۰۰ نفر به صورت ۲۴ ساعته در حال خدمت‌رسانی به مسافران و گردشگران است.

دیگر امکانات هتل سینور مشهد

از دیگر خدمات هتل سینور می‌توان به سالن بدنسازی، فروشگاه و غرفه، سالن کنفرانس، ترانسفر فرودگاهی رایگان، دستگاه خودپرداز، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، سالن آمفی تئاتر، سالن تشریفات، سالن همایش، سالن اجتماعات، اتاق میهمانی و جلسات کاری، مسیر پیاده‌روی، آلاچیق در محوطه، استخر، جکوزی، سونا خشک، سونا بخار، فوتبال دستی، پینگ پنگ، ماساژ، بیلیارد، حمام ترکی، اتاق سیگار، خدمات برای افراد مسن و معلول، اتاق بازی و پارک بازی کودکان، لاندری، خدمات بیدار باش، روم سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق چمدان، آژانس مسافرتی، خدمات تور و سرویس رایگان به حرم اشاره کرد.

لازم‌به‌ذکر است که بدانید کارکنان این هتل به سه زبان ترکی استانبولی، عربی و انگلیسی مسلط هستند. همچنین باید به این نکته نیز اشاره کنیم که در این هتل پارکینگ و استفاده از خدمات اینترنت به‌صورت رایگان برای رفاه حال گردشگران و مسافران در نظر گرفته شده است.

قوانین و مقررات هتل سینور مشهد

برای رزرو هتل در مشهد باید بدانید که هتل سینور هم قوانین پذیرش خود را دارد. ساعت تحویل اتاق به مسافران ۱۴ بعدازظهر و ساعت تخلیه آن ۱۲ ظهر است. برای انجام پذیرش هتل، شما باید اصل شناسنامه، پاسپورت یا کارت ملی را به همراه داشته باشید. همچنین پذیرش زوج‌ها با شناسنامه عکس‌دار انجام خواهد شد. اگر زودتر از ساعت ۱۴ به هتل رسیدید طبق قوانین، هتل رزرو اتاق را برای شما تضمین نمی‌کند..

هتل سینور مشهد و یک اقامت لوکس

در این مطلب هتل سینور مشهد را از تمام زوایا بررسی کردیم. همانطور که در ابتدای این مطلب نیز به آن اشاره شد، این هتل در سال ۱۴۰۰ با هدف تامین رضایت مراجعین و مشتریان خود بطور کامل بازسازی شد و در حال حاضر با بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات از مهمانان و مسافران شهر مشهد پذیرایی می‌کند.

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی