تبلیغ رپورتاژ

معرفی خدمات روانشناسی و مشاوره در کلینیک دکتر علی کربلایی

تقویم فارسی اندروید

کلینیک اعصاب و روان و مرکز روانپزشکی و مشاوره دکتر کربلایی با استفاده از روانشناسان و پزشکان متخصص و تحت مدیریت ایشان، آماده ارائه بهترین خدمات است. بهره‌گیری از تیم حرفه‌ای و تجهیزات مدرن و پیشرفته این کلینیک را در لیست بهترین کلینیک‌های روانپزشکی در تهران قرار داده است.

کلینیک روانشناسی دکتر کربلایی به‌منظور ارائه بهترین خدمات، به‌صورت تیم‌درمانی فعالیت می‌کند. دو پزشک با بورد تخصصی در زمینه‌های اعصاب و روان و مغز و اعصاب در این زمینه به شکل حرفه‌ای فعالیت دارند. روان درمانی و مشاوره‌ها نیز، تحت نظارت دکتر کربلایی و به کمک روانشناسان منتخب و کاربلد صورت می‌گیرد. این مرکز خدمات روانشناسی، علاوه بر درمان‌های دارویی، از درمان‌های غیردارویی متعددی نیز استفاده می‌نماید. مشاور‌ه‌های روان‌درمانی و درمان‌های تکنولوژیک، از جمله درمان‌های غیردارویی است.

کلینیک روانشناسی دکتر کربلایی همواره ارائه بهترین خدمات با استانداردهای بین‌المللی و ارتقاء کیفیت را سرلوحه کار خود قرار داده است. بدین منظور مشاوران و پزشکان این مجموعه ملزم به گذراندن دوره‌­ها و  شرکت در کنگره‌های داخلی و خارجی هستند. همچنین، شرکت در جلسات علمی هفتگی و ماهانه نیز، از دیگر فعالیت‌های اعضای این کلینیک است. در جهت اطمینان از رضایت‌مندی مراجعین گرامی نیز، پیگیری، تماس و ثبت بازخورد آن‌ها، در دستور کار این مجموعه قرار دارد.

خدمات روانشناسی و مشاوره

خدمات مرکز مشاوره و کلینیک روانشناسی دکتر کربلایی

همان‌گونه که اشاره شد، مرکز مشاوره و کلینیک روانشناسی دکتر کربلایی با بهره‌گیری از کادر حرفه‌ای، در حوزه مشاوره و روانشناسی به ارائه خدمات می‌پردازد. این خدمات طیف گسترده‌ای از موارد و معضلات زندگی امروزی را در بر می‌گیرد. در نتیجه، به‌‌منظور حل بسیاری از این شرایط و موقعیت‌ها، می‌توانید از خدمات این مجموعه بهره‌مند شوید. در همین راستا، از جمله مهم‌ترین و برجسته‌ترین خدمات مرکز مشاوره دکتر کربلایی می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود:

کلینیک روانشناسی

خدمات مشاوره جنسی (سکس تراپی) در کلینیک دکتر کربلایی

شواهد علمی ثابت کرده‌اند که بیشترین تاثیر مشاوره جنسی و مسائل زناشویی در درمان مسائلی مانند: مشکلات در ارگاسم، بیزاری جنسی (رابطه جنسی ناخوشایند و منزجر کننده) و واژینیسموس (دخول دردناک) و … می‌باشد. به خاطر داشته باشید که سکس تراپی یا مشاوره زناشویی می‌تواند به سادگی با هدایت شما و شریک زندگیتان، در جهت تمرکز بیشتر بر صمیمیت و تمایلات جنسی، بسیار مفید باشد. در مطالعات و آزمایش‌های بالینی که روی گروه زنان انجام شد، به گروهی از زنان داروهایی برای بهبود عملکرد جنسیشان دادند. به گروهی دیگر تنها تظاهر به دادن دارو کردند. در طول مطالعه، شاهد بهبودی زنان، تا ۳۰ درصد در عملکرد جنسی؛ در گروهی که به ظاهر به آنها دارو داده شده بود؛ بودند. نتایج این آزمایش این موضوع را به ما می‌فهماند، که حتی در صورت عدم استفاده از درمان فعال، سکس تراپی می‌تواند اثرات مثبتی داشته باشد.

خدمات روانشناسی کودک و نوجوان در کلینیک دکتر کربلایی

ما در کلینیک دکتر کربلایی با بهره‌گیری از جدیدترین مقالات تربیت و درمان کودکان مشاوره و رواندرمانی را بصورت حضوری و با استفاده از روش‌های متناسب با هر کودک مثل بازی درمانی، رفتاردرمانی انجام می‌دهیم. درمانگر کودک و نوجوان ما بصورت تخصصی در این حیطه کار می‌کند و از درمانگری بزرگسالان کاملا جداست. درمان یا مشاوره بصورت تنها با کودک و در مواردی برای اصلاح شیوه‌های رواندرمانی با حضور والد یا والدین انجام می‌شود.

در برخی موارد که امکان مراجعه حضوری نیست، یا برای عزیزانی که در شهرستان یا خارج از کشور زندگی می‌کنند، امکان مشاوره آنلاین را فراهم آوردیم تا بصورت تلفنی یا تصویری با روانشناس کودک و نوجوان کلینیک دکتر کربلایی مشاوره داشته باشند. در برخی موارد این درمان ممکن است به همین صورت ادامه پیدا کند و در مواردیکه نیاز به حضور کودک یا نوجوان است توصیه به مراجعه یا ارجاع به مرکز نزدیکتر داده می‌شود.

روانشناس کودک و نوجوان – بهترین دکتر روانشناس کودک و نوجوان در تهران

خدمات مشاوره ازدواج در کلینیک دکتر کربلایی

مشاوره قبل ازدواج در کلینیک دکتر کربلایی توسط روانشناس، با گرایش تخصصی مشاوره انجام می‌شود. تمامی جلسات مشاوره با نظارت مستقیم روانپزشک پیگیری می‌گردد. مشاوره ازدواج در کلینیک دکتر کربلایی، تاکید ویژه‌ای بر فرهنگ و عرف جامعه و ترکیب آن با علم روز دنیا در مورد ازدواج و رابطه دارد. حداقل تعداد جلسات مشاوره پیش از ازدواج چهار جلسه است.

مشاوره ازدواج برای عزیزانی که در شهرستان یا خارج از کشور زندگی می‌کنند یا به هر دلیلی امکان مراجعه حضوری ندارند؛ بصورت تلفنی یا تصویری؛ بسته به تمایل مراجعین انجام می‌شود. این فرایند با رعایت اصول رازداری و بسیار حرفه‌ای صورت می‌گیرد. برای استفاده از خدمات مشاوره ازدواج در تهران، هم اکنون می‌توانید از طریق صفحه «تماس با ما» با شماره‌های کلینیک دکتر کربلایی تماس بگیرید.

خدمات مشاوره طلاق در کلینیک دکتر کربلایی

در سال‌های اخیر افزایش مشکلات، سبب افزایش آمار طلاق، به‌خصوص در سال‌های ابتدایی ازدواج شده است. از این رو مشاوره طلاق اهمیت بسیاری دارد. در کلینیک دکتر کربلایی، تیمی مجرب از مشاورین و روانشناسان آماده کمک به شما برای انجام مشاوره هستند. شما می‌توانید برای دریافت مشاوره طلاق تلفنی، حضوری و آنلاین به کلینیک دکتر کربلایی مراجعه فرمایید.

شما می‌توانید جهت مشاوره طلاق حضوری به کلینیک دکتر کربلایی مراجعه کنید. در کلینیک دکتر کربلایی با ایجاد یک فضای صمیمی سعی شده تا مراجعین عزیز بدون نگرانی بتوانند مشکلات خود را با مشاور در میان بگذارند و بهترین راهنمایی را دریافت کنند. از آنجایی که کارایی جلسات حضوری بیشتر از جلسات آنلاین و تلفنی است، توصیه می‌کنیم اگر ساکن تهران هستید از خدمات حضوری کلینیک استفاده کنید.

اگر ساکن تهران نیستید، مشغله زیادی دارید و یا به هر دلیل دیگری قادر به مراجعه حضوری نیستید، می‌توانید با مشاوران متخصص و با تجربه کلینیک به صورت آنلاین یا تلفنی ارتباط برقرار کنید، مشکلاتتان را با مشاوران در میان بگذارید و از راهنمایی آن‌ها استفاده کنید. از این طریق می‌توانید در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی کنید.

انواع روش‌های مشاوره زوج درمانی در کلینیک دکتر کربلایی

در کلینیک دکتر کربلایی برای مشاوره زوج درمانی از روش درمانی شناختی استفاده می‌شود. معمولا تعداد جلسات کمتر از ۴ جلسه نیست. از زوجین خواسته می‌شود حتما در یکی از این جلسات مشترک شرکت کنند و سپس به صورت تکی در جلسات بعدی مجددا با هم حضور پیدا کنند تا مراحل شناخت مشکل و درمان آن طی شود.

کلینیک روانشناسی دکتر کربلایی مرکز فوق تخصصی مغز و اعصاب و روان ارائه دهنده بهترین جلسات مشاوره و روان درمانی در زمینه های مختلف مشاور کودک و نوجوان، مشاور قبل از ازدواج، مشاوره طلاق و مشاور جنسی که همواره در تلاش است که به بهترین روش ممکن و با به‌روز ترین روش های درمانی، مشکلات مراجعه کنندگان را رفع کند.

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی