تبلیغ رپورتاژ

معرفی حرفه ای ترین ترکیب های رنگی در آرایش صورت

تقویم فارسی اندروید
آرایش صورت

قبل از هرچیز تعیین کنید برای چه شرایطی قصد انجام آرایش را دارید. میکاپ مناسب یک جشن عروسی با میکاپ مناسب رفتن به خرید متفاوت است. نکته مهم و حائز اهمیت در یک میکاپ حرفه‌ای رنگ‌هایی خواهد بود که انتخاب میکنید. شما می‌توانید با دو تناژ مختلف رنگی مانند تناژ کرم و تناژ زرشکی چهره‌ی یک فرد را به دو شکل کاملا متفاوت میکاپ کنید. باید در نظر داشته باشید که تناژهای حرفه‌ای مناسب هر فصل متفاوت است و برای فصل‌های مختلف سبک‌های مختلفی را باید امتحان کنید. در اینجا به بررسی بهترین و حرفه‌ای ترین رنگ‌های مناسب هر فصل و همچنین خاص‌ترین سبک‌های آرایشی خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

  • آرایش اسموکی
آرایش اسموکی

برای این که آرایش اسموکی را امتحان کنید به یک آکوا احتیاج دارید. آرایش اسموکی مناسب مواقعی است که به یک جشن یا تولد دعوت شده‌اید. این سبک آرایش را نمی‌توانید زمانی که برای خرید به مال می‌روید استفاده کنید و در واقع این سبک نمی‌تواند سبک آرایش روزمره مناسبی باشد. ابتدا باید پوست خود را به یک کرم پودر مناسب پوستتان کاور کنید. ترجیحا از کرم‌ پودرهایی استفاده کنید که اصل باشند و کمترین آسیب را به پوستتان وارد کنند.

برندهایی مانند مک، میبلین، لورال و استی لادر در میان کرم پودرهای آرایشی اصل و با کیفیت قرار دارند که علاوه بر کاور خوب و کیفیت بالا، قیمت مناسبی هم دارند. پس از این کار با استفاده از یک براش سر تخت پشت چشم خود را با آکوا سایه بزنید. نیازی نیست خیلی دقیق و تمیز این  کار را انجام دهید. پس از سایه زدن سایه پشت پلک خود را با یک براش تمیز یا به وسیله انگشت محو کنید. انتهای این سایه را می‌توانید با استفاده از یک سایه پودری یا مایع به رنگ زرشکی یا سورمه‌ای با دقت سایه بزنید. در میکاپ اسموکی آرایش چشم با سایه‌های تیره در کنار آرایش لب و گونه ملایم خواهید داشت. در این آرایش تمرکز بیشتر بر روی چشم‌ها است.

  • آرایش مناسب فصل بهار

بهترین رنگ‌ها برای شروع یک سال جدید و فصل بهار رنگ‌های درخشان و شاد و در عین حال ملایم است. رنگ‌هایی که مناسب این فصل هستند شامل زرد لیمویی، تناژهای مختلف صورتی، کرم و تناژهای دودی است. به عنوان مثال ترکیب رنگ دودی و صورتی ملایم برای سایه به همراه یک رژ صورتی انتخاب جذاب و زیبایی برای فصل بهار است. رژگونه را فراموش نکنید. رژگونه یکی از اصلی‌ترین بخش‌های آرایش صورت مخصوصا در فصل بهار است که نشان‌دهنده سرزندگی و بشاش بودن چهره شما است. رژگونه مایع یا استیکی فرقی ندارد؛ در انتخاب برند رژگونه دقیت کنید تا روی پوستتان ترک نخورد و کرم‌پودر را روی صورت جابجا نکند. بهترین و با کیفیت ‌ترین برندهای رژگونه‌ای که می‌توانید بخرید شامل رزگونه لدورا، رولوشن، بورژوا و فلورما است.

یک رنگ دلنشین مانند صورتی یا قهوه‌ای را برای آرایش بهاری خود امتحان کنید. رنگ سایه و رژگونه خود را در یک طیف رنگ انتخاب کنید تا آرایش حرفه‌ای تری داشته باشید.

  • آرایش تابستانی

برای تابستان حرفه‌ای ترین رنگ‌ها شادترین رنگ‌ها هستند. خط چشم‌های رنگارنگ و اکلیل دار از ترندهای آرایشی برای فصل تابستان است. آرایش تابستانی حرفه‌ای تا حد زیادی بستگی به رنگ پوستتان دارد. به عنوان مثال کسی که رنگ پوست سفید و موهای بور یا بلوند دارد می‌تواند از رنگ زرد به عنوان سایه چشم استفاده کند و برای این که صورت حالت بیروحی نداشته باشد حتما باید از یک خط چشم مشکی استفاده کند.

کسی که موهای مشکی و پوست برنز دارد می‌تواند از رنگ‌های آبی، یاسی و یا بنفش برای سایه و خط چشم استفاده کند. به جای رژ و کرم پودر از شاین لب و ضدآفتاب استفاده کنید تا پوستتان درخشان به‌نظر برسد و نور خورشید باعث آسیب به پوستتان نشود.

  • آرایش پاییزی
آرایش پاییزی

بهترین و خاص‌ترین رنگ‌ها برای پاییز رنگ‌های پخته هستند. رنگ‌هایی که اصالت و پختگی را به یاد می‌آورند مانند انواع کرم، قهوه‌ای و رنگ نارنجی و زرشکی. همان رنگ‌هایی که در طبیعت پاییز می‌بینید بهترین‌ها برای آرایش خواهند بود. رنگ‌های گرم و در عین حال کهنه. ترکیب رنگ پاییزی از حرفه‌ایترین ترکیب‌های رنگی آرایشی است. این رنگ‌های گرم مناسب افرادی است که رنگ‌چشم تیره دارند. ترکیب رنگ‌ نارنجی یا قهوه‌ای با رنگ دودی و خط چشم مشکی و یک رژ قرمز آرایش دلنشین و زیبا و همچنین حرفه‌ای برای مهمانی و دورهمی‌ها خواهد بود.

  • آرایش نود

طی سال‌های ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۲ رنگ‌هایی با تناژ کرم، قهوه‌ای یا به اصطلاح رنگ‌های نود در میان پرطرفدارترین رنگ‌ها برای آرایش و همچنین لباس قرار دارند. این رنگ‌ها امروزه در میان افراد مختلف با رده سنی مختلف از محبوب‌ترین ها هستند. سایه نود تک رنگ و یا دو رنگ از یک تناژ به همراه خط چشم و مژه مصنوعی از ترندهای پرطرفدار در میان دختران جوان است. رنگ رژ و رژگونه متناسب با رنگ سایه انتخاب می‌شود. همچنین در این مقاله میتوانید راهنمایی برای انتخاب طیف های رنگ نود برای پوستتان را مشاهده کنید.

  • آرایش شاین

آرایش شاین و ترکیب سایه شاین با رنگ نود بیشتر برای آرایش عروس استفاده می‌شود و از حرفه‌ایترین و خاصترین سبک‌های آرایشی است. بی شک نمی‌توانید این آرایش را برای یک دورهمی ساده و یا رفتن به خرید استفاده کنید. آرایش شاین با رنگ‌های درخشان مانند قرمز یا نارنجی برای مراسمی مانند تولد مناسب است.

  • آرایش ملایم 

یکی دیگر از بهترین و کاربردی‌ترین سبک‌های آرایشی استفاده از رنگ‌های روشن و محو و ملایم است. رنگ کرم، قهوه‌ای، دودی، سفید و بسیاری دیگر از رنگ‌ها زمانی که به صورت تک رنگ و تنها به همراه یک ریمل و رژ ملایم به کار برده شود آرایش مناسبی برای حضور در بسیاری از محیط‌های اجتماعی خواهد شد. زمانی که قرار است به یک کافه بروید تا زمانی را در کنار دوستانتان بگذرانید احتیاجی به آرایش سنگین ندارید. رنگ‌ها می‌توانند چهره شما را دلنشین‌تر کنند و استفاده از رنگ‌ها به شیوه صحیح تا حد زیادی به شما در داشتن چهره‌ای جذاب و شاد کمک کند.

با توجه به نکاتی که در این مقاله برای‌تان ذکر شد در داشتن یک میکاپ مناسب، حرفه‌ای تر عمل کنید.

نویسنده: سارا اقبالی

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی