تبلیغ رپورتاژ

معرفی بهترین کرم های دور چشم برای افراد بالای 40 سال

تقویم فارسی اندروید

با افزایش سن به تدریج چین و چروک‌های ظریف زیر چشم و اطراف آنها بیشتر می‌شوند. شایع ترین مشکلات پوستی که افراد بالای 40 سال در ناحیه پوست اطراف چشم با آن روبه‌رو هستند، چین و چروک، پف کردن، تیرگی و گودی زیر چشم است. به همین دلیل استفاده از کرم دور چشم بعد از ۴۰ سالگی برای جلوگیری از پیری زودرس پوست صورت ضرورت دارد.

در این مطلب قصد داریم شما را با کرم‌های دور چشم برای افراد بالای 40 سال آشنا کنیم که می‌توانند به بهبود چین و چروک اطراف چشم‌ها و حفظ زیبایی صورت کمک کنند. پس فرصت را از دست ندهید و تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

بهترین کرم های دور چشم

ضرورت استفاده از کرم دور چشم بعد از 40 سال

پوست دور چشم یکی از حساس‌ترین و ظریف‌ترین قسمت‌های صورت است، زیرا نسبت به سایر قسمت‌ها نازک‌تر بوده و نیاز به مراقبت بیشتری دارد. اکثر افراد بر این باورند که محصولات دور چشم آبرسان فقط مناسب رفع سیاهی و چین و چروک دور چشم در افراد مسن و سالخورده هستند، ولی نمی‌دانند که استفاده از این محصولات به سن و جنسیت افراد بستگی ندارد و استفاده از آنها ضرورت دارد!

کرم دور چشم مناسب، علاوه بر تأمین رطوبت لازم برای پوست اطراف چشم و آبرسانی عمیق به سلول‌های ظریف پوست دور چشم، باعث جوانی و شادابی بیشتر آن می‌شود و اجازه نمی‌دهد عواملی مانند افزایش سن و کاهش کلاژن‌سازی زیبایی و طراوت آن را تحت ‌تأثیر قرار دهد.

 

مزایای استفاده از کرم دور چشم

کرم‌های دور چشم به ‌دلیل خواص درمانی خود، برای جلوگیری از روند پیری پوست و درمان مشکلات پوستی اطراف چشم به افراد بالای 40 سال توصیه می‌شوند. البته فواید این کرم‌ها بیشتر از آن چیزی است که تصور می‌کنید، در ادامه به برخی از مهم‌ترین مزایای کرم دور چشم می‌پردازیم:

1.    کاهش چین و چروک ‌های اطراف چشم

بسیاری از افراد بالای 40 سال به ‌دلیل افزایش سن، خشکی پوست و قرار گرفتن در معرض نور خورشید، از مشکلات پوستی مانند خطوط ظریف چین و چروک در اطراف چشم رنج می‌برند. بنابراین برای کاهش چین و چروک، احیا و جوان‌سازی پوست اطراف چشم بهتر است از کرم دور چشم ضد چروک استفاده کنند. با افزایش سن کلاژن‌سازی طبیعی کاهش پیدا می‌کند و با توجه به اینکه پوست اطراف چشم ظریف و حساس است، زودتر از سایر قسمت‌ها دچار چین و چروک می‌شود.

2.    آبرسانی و ویتامینه کردن پوست اطراف چشم

تأمین رطوبت و ویتامینه کردن پوست اطراف چشم، در جوان‌‌سازی چهره تأثیر به سزایی دارد. ترکیبات آبرسان کرم‌های دور چشم با توجه به نیاز انواع پوست طراحی شده و از خشکی پوست اطراف چشم جلوگیری می‌کند.

3.    کاهش پف دور چشم

پف زیر چشم یکی از مشکلاتی است که اغلب افراد بالای 40 سال به آن دچار می‌شوند. پف کردن دور چشم می‌تواند ناشی از افزایش سن، کم ‌خوابی، کم آبی بدن و مصرف بیش از حد نمک باشد. از آنجایی که ماده اصلی تشکیل ‌دهنده کرم دور چشم کلاژن است، استفاده از آن می‌تواند پف زیر چشم را کاهش دهد.

4.    روشن کننده و از بین برنده تیرگی‌های دور چشم

کرم دور چشم نقش مهمی در رفع تیرگی، کبودی و روشن کردن پوست اطراف چشم دارد. زیرا کرم‌های دور چشم اغلب دارای کافئین و ویتامین‌های C و K هستند که می‌تواند حلقه‌های تیره اطراف چشم‌ها را روشن‌تر کند.

روشن کننده و از بین برنده تیرگی‌های دور چشم

معرفی بهترین کرم دور چشم بالای 40 سال

برای اینکه کرم‌های دور چشم تأثیر بهتری روی پوست دور چشم داشته باشند، بهتر است از محصولات درجه یک خارجی استفاده کنید که علاوه بر کلاژن سازی، پوست شما را شاداب و شفاف می کند. محصولاتی که در ادامه معرفی می‌کنیم، همگی جزو بهترین کرم‌های دور چشم برای افراد بالای 40 سال هستند که می‌توانند در درمان انواع مشکلات پوستی دور چشم تأثیر بگذارند:

کرم دور چشم 3 کاره اپتیم آیز فیلورگا

کرم دور چشم 3 کاره فیلورگا مدل Optim-Eyes با حجم 15 میلی‌لیتر یکی از پرفروش‌ترین محصولات فیلورگا برای افراد بالای 40 سال است. این محصول فرانسوی حاوی ترکیبات آنتی‌اکسیدان قوی مانند ویتامین E، هیالورونیک اسید، ویتامین C و پلی فنول است که علاوه بر تقویت بافت حساس دور چشم، از چشم در برابر تابش اشعه نور خورشید محافظت می‌کند و انواع مشکلات پوستی اطراف چشم مانند تیرگی و سیاهی زیر چشم، پف کردگی و چین و چروک‌ها را به خوبی برطرف می‌کند.

کرم دور چشم رتینول ضدچروک نوتروژینا

کرم دور چشم رتینول ضدچروک مدلNEUTROGENA  15 میل، رتینول خالص را به سطح پوست می‌رساند. رتینول شدت تیرگی پوست دور چشم را کاهش می‌دهد و می‌تواند بافت ظریف اطراف چشم را شاداب‌تر، روشن‌تر و یکدست‌تر کند. در میان انواع کرم دور چشم ،این محصول فرانسوی به‌ دلیل وجود رتینول در ترکیبات خود، پوست را ابریشمی کرده و تمامی مشکلات پوستی افراد بالای 40 سال را کاهش می‌دهد. کرم دور چشم نوتروژینا حاوی هیالورونیک اسید است که باعث پر شدن خطوط دور چشمی و کاهش دهیدراتگی بافت دور چشم می‌شود.

کرم دور چشم

 

ژل کرم دور چشم ویشی Mineral 89

ژل کرم دور چشم ویشی مدل  Mineral 89 با حجم 15 میل، حاوی 89 ماده معدنی قوی از جمله عصاره گیاهان دریایی، اسید هیالورونیک و کافئین است که برای تقویت، رفع چین و چروک، پف و تیرگی دورچشم، درخشش و شادابی، محافظت از سلول های ظریف اطراف ناحیه چشم و از همه مهم‌تر، آبرسانی 24 ساعته پوست دور چشم طراحی شده است. ژل کرم دور چشم ویشی علاوه بر محافظت از سد پوست در برابر علائم پیری پوست و آلودگی های محیطی، خطوط ریز چین و چروک دور چشم را صاف و یک دست کرده و پوست دور چشم را روشن می‌کند.

کرم دور چشم هیدروبوست نوتروژینا

یکی دیگر از محصولات لاین هیدروبوست Hydro Boost از برند نوتروژینا، ژل کرم دور چشم است که برای آبرسانی و بهبود پوست دور چشم افراد بالای 40 سال طراحی شده و از ایجاد چین و چروک، پف و تیرگی جلوگیری می کند. این محصول سرشار از هیالورونیک اسید خالص است که با نفوذ به پوست، سلول های پوست را به صورت عمیق آبرسانی کرده و شادابی و شفافیت پوست دور چشم را افزایش می‌دهد.

سرم سه کاره دور چشم ضد چروک، ضد پف و ضد تیرگی ساسکین

برند فرانسوی ساسکین، سرم سه کاره دور چشم ضد چروک، ضد پف و ضد کبودی مدل Eye Care Serum را برای کمک به درمان تیرگی، چین و چروک و پف دور چشم طراحی کرده است. این کرم دور چشم حاوی عصاره سنتلای آسیایی، منیزیم، روی، کافئین، کلسیم و همچنین ویتامین های E، C، F، PP و B5 است که باعث تقویت، رطوبت رسانی، محافظت و جوانسازی پوست دور چشم می شود. این محصول و سایر محصولات معرفی شده را می‌توانید از سایت شیمن شاپ تهیه کنید.

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی