تبلیغ رپورتاژ

معرفی بهترین ماسک و شامپو ایرانی و خارجی

تقویم فارسی اندروید
بهترین ماسک و شامپو

مو از مهم‌ترین اجزای صورت و بدن است که نقش به سزایی در زیبایی شما خواهد داشت. اگر از کیفیت و سلامت موهای خود خسته شده و به دنبال روشی برای درمان آن‌ها هستید، می‌توانید با استفاده از محصولات بهداشتی مشکلات موهای خود را درمان کنید. اولین و تاثیرگذارترین روش برای حل مشکلات موها استفاده از ماسک و شامپوی موی مناسب می‌باشد.

به یاد داشته باشید که در صورت موثر نبودن شامپو یا ماسک موی مورد استفاده، بهتر است از استفاده مجدد آن صرف نظر کنید. زیرا ممکن است عوارضی برای موهایتان داشته باشند. در ادامه به مطالب بیشتری درمورد ماسک و شامپوی مو می‌پردازیم، پس با ما همراه باشید.

ماسک و شامپو مو چیست؟

ماسک و شامپوی مو به یکی از لوازمات پراستفاده بسیاری از مردمی تبدیل شده است که قصد دارند زیبایی و جذابیت موهای آسیب دیده خود را برگردانند یا دو چندان کنند. شامپوی مخصوص و ماسک مو می‌تواند موهای آسیب دیده شما را که در اثر رنگ‌ گذاشتن‌های زیاد، موخوره و دکلره دچار مشکلاتی شده‌اند را بهبود بخشیده و آن‌ها را زیبا کند. ماسک و شامپو مو دارای انواع و اقسام گوناگونی هستند که شما باید بتوانید براساس جنس و ویژگی‌های موی خود، ماسک و شامپوی مویی مناسب پیدا کنید.

انواع ماسک و شامپوی مو

شامپو و ماسک مو از جمله  وسایل بهداشتی پرطرفداری هستند که اکثر افراد برای در امان ماندن موهای خود از هر عاملی از آن‌ها استفاده می‌کنند. در ادامه به بررسی انواع شامپو و ماسک مو می‌پردازیم:

پروتئینی

این مورد اکثرا برای موهای بی حالت مورد استفاده قرار می‌گیرد. بی حالتی و سستی موها از کمبود پروتئین است و استفاده از آن می‌تواند این مشکل را حل کند. شکل کلی موها دارای پروتئین است و کمبود آن، سبب بروز مشکلاتی خواهد بود.

آبرسان

آبرسان یکی از بهترین مدل ماسک و شامپو‌هایی است که می‌توانید برای آبرسانی موهای خود از آن استفاده کنید. اگر موهای شما وز شده و دارای موخوره است، میزان شکنندگی آن‌ها بالا رفته و حتی تعداد زیادی از موهای خود را از دست داده‌اید، زمان این است که از محصول آبرسان برای موهای خود استفاده کنید.

پایه روغنی

پایه روغنی به جای استفاده از ماسک و شامپو مو آبرسان مورد استفاده قرار می‌گیرد. پایه روغنی معمولا برای حفظ، تقویت و مرطوبیت موها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ترمیم کننده

این نوع ماسک و شامپو مو معمولا برای حالت‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیرد که موهای فرد در اثر عوامل گوناگونی آسیب دیده است. در این صورت با استفاده این محصول، آسیب دیدگی موهای شما بهبود یافته و درمان خواهد شد.

بهترین ماسک و شامپو ایرانی و خارجی

ماسک و شامپو مو به منظور درمان و زیباتر کردن موها مورد استفاده قرار می‌گیرند. قیمت ماسک مو با توجه به نوع این محصول و برندهای تولید کننده آن متفاوت می‌باشد، همینطور برند و کیفیت انواع ماسک مو نیز یک پارامتر تعیین کننده قیمت اکسیدان می‌باشد. شما می‌توانید انواع اکسیدان ها را با قیمت‌های بسیار مناسب از فروشگاه اینترنتی مو تن رو تهیه نمایید. در ادامه چند نمونه از ماسک و شامپوهای مو ایرانی و خارجی را به شما معرفی خواهیم کرد.

ماسک موی بیول

اگر دنبال ماسک مویی مناسب برای موهای رنگ شده خود هستید، ما ماسک با کیفیت موی بیول را به شما پیشنهاد می‌کنیم که یکی از بهترین برندهای ایرانی است. این ماسک مو قادر است موهای شما را تقویت کرده و به آن‌ها رنگ و بوی تازه‌ای ببخشد. ماسک موی بیول طرفداران زیادی دارد و این موضوع سبب شده تا برند بیول به مشهوریت زیادی دست یابد. مواد به کار رفته در این ماسک مو حاوی کراتین، ویتامین‌های B5 و E می‌باشد که می‌توانند موهای شما را زیباتر از قبل کنند.

ماسک موی لورآل

این ماسک مخصوص موهای آسیب دیده ساخته شده است که اصلیت آن مختص کشور فرانسه است. ماسک مو لورآل سبب شفافیت و درخشان شدن موهای شما خواهد شد و به آن‌ها نرمی و صافی زیبایی هدیه خواهد داد.

شامپوی سولکس

شامپوی سولکس یکی دیگر از برندهای پرطرفداری می‌باشد که دارای نوع‌های گوناگونی است. شامپوهای برای انواع مو سولکس را می‌توانید بر اساس جنس موهای خود از برخی فروشگاه‌ها پیدا کرده و خریداری نمایید. با استفاده از این شامپو زیبایی و جذابیت موهای خود را دو چندان خواهید کرد و در هنگام مشاهده از زیبایی موهای خود لذت خواهید برد.

شامپوی استم سل

شامپوی استم سل از جمله شامپوهایی است که نوع‌های گوناگونی دارد و هر یک از آن‌ها مناسب دسته‌ای از موها هستند. استم سل به عنوان یکی از بهترین شامپوهای ایرانی مرغوب و با کیفیت شناخته شده است که افراد زیادی را به خود مجذوب کرده است. شامپو استم سل دارای عطر و بوی خوبی است و می‌تواند هر فردی را به خود جذب کند. این شامپو موهای شما را خشک نمی‌کند و در آن صورت نیازی به نرم کننده نخواهید داشت. شامپو در انواع بسته بندی استم سل قرار گرفته و شما می‌توانید آن را خریداری کنید.

شامپو لورآل

این شامپو انتخاب خوبی برای کسانی است که به تازگی دچار ریزش مو شده‌اند و قصد دارند تا این ریزش شدید نشده آن را درمان کنند. اصلیت این شامپو فرانسوی است و به علت پرطرفدار بودن، جزو بهترین شامپوهای خارجی می‌باشد.

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی