تبلیغ رپورتاژ

مزایای استفاده از پنل اس ام اس ملی پیامک

تقویم فارسی اندروید
پنل اس ام اس ملی پیامک

همانطور که می‌دانید روش‌های مختلفی برای تبلیغ محصولات و خدمات وجود دارد. اس ام اس مارکتینگ یکی از موثرترین روش‌ها برای تبلیغات است که به دلیل ارسال هدفمند پیام، در جذب مخاطب جدید، حفظ مشتریان قدیمی و افزایش فروش نقش مهمی دارد.

ملی پیامک سامانه پیامکی حرفه‌ای است که بیش از ۱۰ سال سابقۀ فعالیت در حوزۀ خدمات اس ام اسی و همکاری با کسب‌وکارهای مختلف را دارد و تبلیغات پیامکی برندهای معروف و مشهور زیادی را انجام می‌دهد.

برای همین در این مطلب، می‌‌خواهم کسب‌وکارهای نوپا یا کسانی را که به تازگی می‌خواهند از تبلیغات پیامکی استفاده کنند، راهنمایی کنم تا با مزایای استفاده از سامانه ملی پیامک آشنا شوند، بتوانند به راحتی از بازاریابی پیامکی استفاده کنند و مخاطبان زیادی به لیست مشتریان قدیمی‌شان اضافه شود.

تعرفه‌های مناسب ملی پیامک

هر کسب‌وکاری با توجه به بودجه تبلیغاتی و نیازی که به اس ام اس مارکتینگ دارد، باید پنل مناسبی را انتخاب کند.
سامانه ملی پیامک با توجه به نیاز مشتری ۴ پنل پایه، اقتصادی، شرکتی و تجاری را طراحی کرده است تا کاربران راحت‌تر پنل مورد نیازشان را انتخاب کنند.

با توجه به تعداد پیامکی که در طول ماه برای مشتریان ارسال می‌کنید، می‌توانید نوع پنل خود را انتخاب کنید. اگر در این مورد مطمئن نیستید و نیاز به مشاوره دارید، می‌توانید با پشتیبانی ملی پیامک تماس بگیرید.
پشتیبانی تخصصی ملی پیامک

سامانه ملی پیامک نیازهای مشتری را در اولویت اولیه کسب‌وکار خود قرار داده است و از آنجایی که هر فرد بعد از خرید محصول یا خدمات نیاز به راهنمایی و پشتیبانی دارد، این سامانه هر روز هفته و حتی در ایام تعطیل و روزهای جمعه از ساعت 8 صبح تا 10 شب پاسخگوی سوالات، نظرات و انتقادات مشتریان است.

وب‌سرویس و API ملی پیامک

همانطور که می‌دانید با استفاده از وب‌سرویس می‌توانید سایت را به سامانه پیامکی وصل کنید، پس اگر سایت یا اپلیکیشنی برای کسب‌وکارتان طراحی کردید، خیلی راحت آن را به پنل اس ام اس وصل کنید و برای مشتریان پیامک بفرستید.

وب سرویس و API اس ام اس ملی پیامک به کاربر اجازه می‌دهد، وب‌سایت یا اپلیکیشن خود را به سامانه ملی پیامک وصل کرده و اس ام اس‌هایش را در زمان دلخواه ارسال کند.

اتصال سایت یا اپلیکیشن به وب‌سرویس نیاز به کدنویسی دارد، اما نگران این موضوع هم نباشید زیرا برنامه‌نویسان سامانه ملی پیامک به این نیاز مشتری هم فکر کردند و همهٔ پلاگین‌ها و افزونه‌های پیامکی را از قبل آماده کردند و در اختیار مشتریان قرار می‌دهند، تا به ‌راحتی سایت خود را به سامانه وصل کنند.

خیلی راحت می‌توانید با استفاده از فایل راهنمایی که در سایت ملی پیامک قرار دارد، وب‌سایت یا اپلیکیشن خود را به سامانه پیامکی وصل کنید، اگر در این زمینه سوالی داشتید از پشتیبانی تخصصی وب‌سرویس ملی پیامک مشاوره رایگان بگیرید.

ویدیوهای آموزشی ملی پیامک

پنل ملی پیامک علاوه بر پشتیبانی در طول هفته، برای کاربران خود ویدیوهای آموزشی هم تهیه کرده و به صورت رایگان در کانال آپارات و صفحه اینستاگرام خود قرار داده است. ویدیوهای آموزش ملی پیامک شامل آموزش‌های امکانات مختلف پنل، آموزش وب‌سرویس، آموزش روش نصب افزونه‌های مختلف روی سایت و آموزش‌های بازاریابی پیامکی برای کسب‌وکارهای مختلف است.

کتاب آموزش تبلیغات پیامکی

بازاریابی پیامکی یکی از بهترین روش‌های تبلیغاتی برای کسب‌وکارهای مختلف است، زیرا ۹۸% اس ام اس‌های ارسالی توسط مخاطبان دیده می‌شوند. همچنین کاربران برای دریافت پیامک، نیازی به اینترنت ندارند، پس شما همه جا به مشتری دسترسی دارید.
متخصصان سایت ملی پیامک در کتابچه رایگان بازاریابی پیامکی، تجربه و تخصص‌های خود را در زمینهٔ بازاریابی و تبلیغات پیامکی برای کاربران نوشتند، تا کاربران با علم و آگاهی کامل بازاریابی پیامکی را شروع کنند.

وبلاگ آموزشی ملی پیامک

وبلاگ آموزشی ملی پیامک به صورت مداوم مقاله‌هایی در رابطه با آموزش بازاریابی و تبلیغات پیامکی را منتشر می‌کند، تا کاربران وبلاگ با روش‌های مختلف و به‌روز بازاریابی آشنا شوند و در کسب‌وکارشان استفاده کنند.
مقاله‌های وبلاگ براساس سوالات و مشکلاتی که مشتریان در حوزه‌های مختلف بازاریابی پیامکی دارند، تهیه و منتشر می‌شوند.
محیط کاربری پنل بسیار ساده و کاربردی است

بسیاری از افراد وقتی با نام پنل اس ام اس یا سامانه پیامکی روبرو می‌شوند، گمان می‌کنند کار با پنل کاربری بسیار پیچیده و سخت است. سامانه ملی پیامک با توجه به نیاز مشتری، محیط کاربری بسیار ساده و به زبان فارسی را طراحی کرده است، که هر فردی به‌راحتی می‌تواند با آن کار کند.

علاوه بر پشتیبانی، ویدیوها و کتاب آموزشی، تمامی ابزارهای ارسال پیام در پنل کاربری توضیحاتی به زبان فارسی دارند که تمامی مراحل را برایتان توضیح داده است.

سامانه ملی پیامک، موفق‌ترین سامانه پیامکی

همانطور که در ابتدای متن هم نوشتیم، سامانه ملی پیامک بیش از یک دهه است که با برندهای مشهور همکاری دارد و تا کنون مشتریان زیادی از خدمات پیامکی ملی پیامک استفاده کردند و کسب‌وکارشان را گسترش دادند.

اگر شما هم به عنوان صاحب کسب‌‌وکار، هنوز سامانه پیامکی تهیه نکردید، با توجه به تعرفه پیامکی و خرید پنل اس ام اس مناسبی که ملی پیامک دارد، پیشنهاد می‌کنم در صفحه اصلی سایت ملی پیامک به آدرس www.Melipayamak.com ثبت‌نام کنید. اگر هم نیاز به بررسی بیشتر دارید، با شماره ۰۲۱۶۳۴۰۴ تماس بگیرید و از تیم پشتیبانی ملی پیامک مشاوره تخصصی و رایگان دریافت کنید، تا راحت‌تر و با آگاهی لازم، سامانه موردنیازتان را تهیه کنید.

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی