سلامت سلامت جسمي مد و زيبايي مدل هاي كيف، كفش و لباس

مدل كفش هاي پيشنهادي برندهاي معروف برای سلامت پاهاي شما

اگر دقت کرده باشید این روزها شاهد معرفی انواع کفش های طبی هستید که به هر دلیلی شاید هم بخاطر تبلیغات گسترده مورد پسند مردم واقع شده اند اما اگر شما واقعا و با اصرار زیاد به دنبال یک کفش هستید که سلامتی تان را تایید کند می توانید از برند های خاصی استفاده کنید...
تقویم فارسی اندروید

اگر دقت کرده باشید این روزها شاهد معرفی انواع کفش های طبی هستید که به هر دلیلی شاید هم بخاطر تبلیغات گسترده مورد پسند مردم واقع شده اند اما اگر شما واقعا و با اصرار زیاد به دنبال یک کفش هستید که سلامتی تان را تایید کند می توانید از برند های خاصی استفاده کنید. کفش یکی از مهمترین پوشاکی است که باید به دقت انتخاب شود و البته شما می توانید این کفش ها را با توجه به مارک هایی که ما معرفی می کنیم شناسایی و خریداری کنید.

نایک زوم ایر پگاسوس Pegasus  31

هر سال آپدیت می شوند ، پگاسوس برای ارائه به دوندگانی که خاستار طی مسافت طولانی با کفش های مقرون به صرفه هستند طراحی شده است که به تشک بادی خوبی اما تا آنجا که امکان پذیر بوده است کم قیمت، مجهزند.

xl_Nike_Air_Zoom_Pegasus_31_624

این طراحی جدید پیشرفتهای مانند کاهش در پاشنه پا به اندازه افت نوک پا به 10 میلی متر برای موضع طبیعی تر معرفی می کند.یونیت نایک زوم ایر در پاشنه پا می چرخد که اثر فشار را انتشار داده و سپس به حالت اصلی خود بر می گردد که نیروی محرکه واکنش دار را تولید می کند.

ساکونی کینوارا 5 سری لندن

اگر شما دوندگی ای به سبک یک پای جلوو یک پا در میانه دارید. به لطف کاهش جدید پاشنه تا حد افت نوک پا، این کفش های جدید دو از ساکونی یک انتخاب عالی می باشد.

xl_kinvara-5-web

سیستم جدید بنداندازی کفش قفل-حرفه ای، پا رادر محلی به گونه ای راحت نگه می دارد،پای شما را درون یونیت توان مشبک میانه ای کف کفش قفل میکند در حالی که اطراف قوزک پا را نیز کاملا مرغوب پوشش می دهد. غلاف های میانه پا برای ارائه پوشش قوس پا و لایه اسکلت انعطاف پذیری برای حفظ وزن کلی پایین، وجود دارند. این ورژن سری-محدود دارای طراحی با شعار میهن پرستانه لندنی ، تنها در زمان ماراتن لندن وجود دارد.

آسیکس ژل کیانو 20

“آسیکس” گل سرسبد کفش دو همچنان به تکاملش ادامه می دهد ، و تکرار بیستم از ژل Kayano یک چیز واقعا زیبا.

xl_asics-gel-kayano-20

ژل کیانو20 بوسیله کمک برای حفظ راه رفتن طبیعی و کارآمد ، بدن شما را راضی نگه می دارد. پای شما به لایه “بیومرفیک” عادت پیدا می کند، در حالی که “سیستم هدایت فشار” و لایه داتایی “فلود راید” کف پا به شما کمک میکند که راحت بمانید و برای دوهای طولانی انرژی تان را حفظ کنید.

میزونو موج سوار 17

هنوز هم این بند کفش ماراتن در مقابل پک، پس از 17 سال هست. U4iC–  البته یوروفیک تلفظ میشود – میانه کف کفش آن زیر سازی کافی فراهم می کند اما وزن آن فقط 250 گرم است.

xl_mizuno-wave-rider-17

همچنین مقداری از انرژی شما را برای جهش اضافی باز می گرداند، و با گرد شدن کف کفش صاف سوار (اسموس راید) به منظور کمک به شما برای دویدن طولانی تر ترکیب شده است.

ساکونی کینوارا

بهبود لایه انعطاف پذیر رویه ی کفش ،تناسب کفش را بهبود می بخشد و همچنین باعث کاهش التهاب پا هنگام بستن در راه می شود.

xl_kinvara-4

زیر سازی میانه کف کفش بهبود یافته است،که در حال حاضر 15٪ سبک تر و 30٪ با دوام تر شده است که امنیت ورزشکاران و لایه پاشنه فوم حافظه، بیشتر شده است.سیستم توان شبکه ای (پاورگرید) پاشنه ارتقا یافته  کمک میکند که ، حفاظت در برابر ضربه را احساس کنید.

آندر آمور اسپیدفرم

SpeedForm به شهرتی در نامهای تجاری در بخش مبتکران تکنولوژی ورزشی رسید. چرا خیلی خاص هستند،از شما می پرسم؟ برای شروع، وزن آن ناچیز درحد 170 گرم – 6 اونس در مقیاس قدیمی – که آن را در به سبک ترین کفشی که تا به اکنون در پای ما رفته تبدیل میکند.

xl_under-armour-speedform-red-624

سبکی وزن عمدتا به دلیل رویه است،که تنها، قطعه بدون درز پارچه – با الهام از سینه بند سازان PlayTex – می باشد که قالب سراسر پای شما را مانند یک جوراب اندازه و متناسب می کند.

 نایک آزاد Flyknit

ترکیب دو شاخص نوآوری های دوندگی در نایک، نایک آزاد و Flyknit، نایک آزاد Flyknit  مانند یک جوراب مناسب و یک پوشش ساده و کمینه ارائه می دهد. یک بخش رویه Flyknit ازفن آوری زیرکانه بافندگی برای قرار دادن تراکم بالاتر از الیاف در جایی که شما نیاز به پشتیبانی و محافظت بیشتردارید یعنی در اطراف پاشنه پا و انگشتان پا استفاده می کند در حالی که درسایر قسمتهای رویه می تواند انعطاف پذیری و کشش برای تناسب با پوست در درجه دوم قرار گیرد.

xl_Nike_Free-2

کف کفش نایک آزاد نیز بسیار انعطاف پذیر هست و طوری طراحی شده که پا به طور طبیعی حرکت می کند. شیار انعطاف پذیر Hot-knifed مورب از طریق قوس کف پای حرکت طبیعی میانی پای شما را هنگامیکه گام های شما انتقال می یابد، نگه می دارد.

آندر آرمور توکسیک شش

xl_under-armour-toxic-six-624

با وجود کمی محکمتر بودن از رویه UA SpeedForm،توکسیک شش هنوز هم سبک مثل یک پر می باشد، و رویه ای  متناسب مانند دستکش دارد.بند به کاهش فشار در بالای پای شما کمک می کند، و جایگاه و منزلت را برای برخی از طراحی ها فوق العاده مزین میکند.

نایک آزاد هایپرفیل

xl_Nike_Hyper_Feel

Hyperfeel طوری طراحی شده است که باعث افزایش عملکرد با تقلید از عملکرد پیچیده پای شما می شود. فوم نایک لونارلون، پد نسبتا نرمی در زیر پا را چند بار قرار داده، در حالی که تخت کفش بر روی زمین بسیار ناهموار از آسیب پا حفاظت می کند. همچنین شاخص Flywire دینامیک نایک که با حرکت، منعطف و منقبض میشود- با الهام گرفتن از رباط ها،بطور ویژه نشان می دهد. رویه Flyknit – بافته شده در یک صفحه – یک جای گرم و نرم در سراسر پا بدون اضافه وزن را فراهم میکند،که هنگام قدم زدن در جاده به شما احساس پوشیدن یک جفت جوراب بسیار خنک را میدهد.

 ساکونی کینوارا 4

xl_Saucony-Kinvara-4-web

از ویژگی های برجسته در Kinvara راحتی آن است، Saucony پیشرفت های بسیاری در آخرین مدل آن اضافه شده است. اول از همه، طراحی مجدد رویه، هوشمندانه با بهره گیری از فلکس فیلم به حس سبکی آن کمک می کند. قسمت پاشنه پا نیز از برخی بازسازی های عمده برخوردار شده است، بوسیله قرار دادن  (توان شبکه ای)PowerGrid جدید که جایگاهی صاف را بوجود خواهد آور، به آن امید که منجر به بهبود کلی دوندگی بشود.

گردآوري: روه هفت گنج

منبع: ماي تك

یک دیدگاه

  • ساکونی سبز رنگه فوق العاده س…من یه جفت از اینا رو میخاااااام…خیلی خووووووبه

یک دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی