سلامت سلامت پوست، مو و ناخن سلامت جسمي

محافظ طبیعی برای قلب دوم شما ( خوشبویی پا ها )

تقویم فارسی اندروید

محافظ طبیعی برای قلب دوم شما ( خوشبویی پا ها )

روغن نارگیل

نکاتی که باید برای سلامت و زیبایی و البته خوشبویی پاها در فصل سرما بدانید

 

تا حالا به پوست پا های تان توجه کرده اید ؟ به انگشت ها و ناخن هایش چطور ؟ حواس تان به خشکی و پوسته پوسته شدن انگشت ها و کف پا هست ؟ سرمای زمستان فقط باعث خشکی و آزار پوست دست و صورت نمی شود ، پاها هم در زمستان به رسیدگی و مراقبت احتیاج دارند . اینکه به موقع شسته و با کرم یا لوسیون مناسبی چرب شوند و حتی خستگی شان در برود را ما برایتان توضیح می دهیم تا پا ها که قلب دوم شما هستند همچنان سالم و زیبا باشند .

برای درمان خستگی و ترکیدگی کف پا و از بین بردن درد های روزانه برای شما نسخه ویژه ای داریم .

1 – سه قاشق غذا خوری روغن نارگیل را در یک ظرف بزرگ آب ولرم بریزید و به مدت 15 دقیقه پا هایتان را درون ظرف ماساژ دهید . بعد از این مدت پاها را با آب گرم بشویید و خشک کنید .

2 – روغن نارگیل حاوی مواد آنتی باکتریال است . برای اینکه لابه لای انگشتانتان قارچ نزند و عفونت نکند ، روزی دو تا سه بار لای انگشت ها را با روغن نارگیل بمالید و روی آن جوراب بپوشید .

3 – اگر کف پایتان ترک دارد بهترین راه درمان آن استفاده از روغن نارگیل است . بعد از حمام کف پا ها را خشک کنید و روی ترک ها روغن نارگیل بمالید . بعد برای دو ساعت حتما جوراب بپوشید . بعد از یک ماه همه ترک ها از بین می روند .

4 – اگر پا هایتان بو می دهد ، میتوانید با چند قطره روغن و چند قطره آب لیمو برای همیشه پا هایتان رو خوشبو کنید . روغن نارگیل و آب لیمو رو باهم مخلوط کنید و روی پا ها بمالید و ماساژ دهید .

 

منبع : مجله سیب سبز

 

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی