تبلیغ رپورتاژ

مانتو طوسی را با چه رنگ لباسی ست کنیم؟

تقویم فارسی اندروید
مانتو طوسی

رنگ های خنثی برای افرادی که تمایل به استفاده از رنگ های ست دارند، بهترین انتخاب است. این قبیل رنگ ها با سایر رنگ ها بیشترین همخوانی را دارند. در بین رنگ های خنثی، رنگ طوسی برای ست کردن و ایجاد هارمونی رنگی قابلیت بیشتری دارد. بنابراین مانتو طوسی یک انتخاب مناسب برای استایل های شیک مجلسی و اسپرت است. انتخاب رنگ طوسی برای مانتو این شرایط را به وجود می آورد که چندین استایل متفاوت تنها با یک مانتو طراحی شود. مطالب ذکر شده گویا این امر است که مانتو طوسی بهترین انتخاب ها برای بانوان شیک پوش است. اما در خصوص لباس های مناسب برای این رنگ از مانتو در ادامه پیشنهاداتی ارائه می شود که خواندن آن خالی از لطف نیست.

ست مناسب برای رنگ طوسی

روانشناسی رنگ طوسی

تولید انواع لباس های طوسی یکی از اقدامات هوشمندانه طراحان مد و لباس بود زیرا این رنگ با قابلیت های مختلفش یک انتخاب جادویی به حساب می آید. از جمله ویژگی منحصر به فرد رنگ طوسی می توان به سادگی در عین شیکی اشاره کرد. همچنین لباس های طوسی قابلیت ست شدن با هر رنگی را دارند.

رنگ طوسی

از نظر روانشناسی رنگ طوسی القا کننده احساس اعتماد، آرامش، هوش، استقلال و اطمینان است. با انتخاب این رنگ می توان متمایز و متفاوت دیده شد. طراحان لباس اصولا پیشنهاد می کنند این رنگ در فصل های پاییز و زمستان مورد استفاده قرار گیرد. اما آنچه در این بین اهمیت بسیاری دارد آشنایی با اصول ست کردن سایر رنگ ها با این رنگ خنثی است. در ادامه این مقاله به رنگ های مناسب برای مانتو طوسی به صورت مختصر اشاراتی می شود.

رنگ مکمل طوسی در لباس زنانه

رنگ طوسی به علت قابلیت بکارگیری در پوشش های اسپرت و مجلسی به یکی از رنگ های محبوب  برای بانوان تبدیل شده است. این مطلب گویای این امر است که مانتو طوسی همواره پرطرفدار و پرفروش است.

تمامی رنگ ها زیبایی مخصوص به خود را دارند اما متاسفانه رنگ مکمل برای آنها برخلاف رنگ طوسی بسیار محدود است. ست کردن رنگ طوسی امر آسانی است زیرا این رنگ به راحتی با هر رنگی همخوانی پیدا می کند اما برای تجربه یک استایل جذاب و شیک بهتر است در انتخاب رنگ های مکمل برای مانتو طوسی بیشتر دقت شود. همچنین می توانید سایر لباس های زنانه را در بخش لینک شده مشاهده کنید

  • طوسی با قرمز: ترکیب رنگ طوسی با قرمز یکی از ترکیبات دگرگون کننده استایل است. استفاده از رنگ های قرمز، آجری و زرشکی می تواند علاوه بر شیک جلوه دادن استایل مانع از یکنواختی لباس های طوسی شود. در واقع ترکیب این دو رنگ می تواند بسیار انرژی بخش و چشمگیر باشد.
  • طوسی با صورتی: یکی از جذاب ترین رنگ هایی که می تواند به رنگ طوسی جلوه منحصر به فردی ببخشد، رنگ صورتی است. برای اثر بخشی بیشتر ترکیب این دو رنگ پیشنهاد می شود که یکی از رنگ ها تیره و دیگری روشن انتخاب شود. به طور مثال بهترین انتخاب برای مانتو طوسی تیره استفاده از رنگ صورتی روشن یا پاستلی است.
  • طوسی با سبز: برای طراحی پوششی چهار فصل می توان اقدام به ترکیب دو رنگ طوسی و سبز کرد. استفاده از این دو رنگ در کنار یکدیگر می تواند نمادی از آرامش و قدرت باشد. یکی از ترکیب رنگ های مد در سال های اخیر ترکیب سبز تیره با طوسی روشن است.
  • طوسی با زرد: ترکیب دو رنگ طوسی با زرد تداعی کننده گرمای تابستان و برگ ریزان پاییز است. برخی از رنگ ها در برخی فصول سال کارایی بیشتری دارند. از جمله این رنگ ها می توان به رنگ زرد و خردلی اشاره کرد. این دو رنگ بیشتر در لباس های پاییزه به کار گرفته می شوند. برای جلوه بخشیدن به رنگ پر انرژی زرد می توان از رنگ طوسی به عنوان یک رنگ خنثی کمک گرفت. این دو ترکیب نه تنها برای لباس های اسپرت بلکه برای لباس های مجلسی نیز کارایی دارد.
  • طوسی با آبیمانتو طوسی را به راحتی می توان با تمامی طیف های رنگ آبی اعم از کمرنگ یا پررنگ ست کرد. در واقع بسیاری این دو رنگ را خواهر یکدیگر می دانند. رنگ آبی به نوعی رنگ سلطنتی به حساب می آید به همین دلیل ترکیب آن با رنگ طوسی انتخاب مناسبی برای استایل های رسمی و مجلسی است.
  • طوسی با نارنجی: برای داشتن لباس هایی فرح بخش و شاد بهتر است به ترکیب رنگ طوسی با نارنجی توجه بیشتری شود. رنگ نارنجی از جمله رنگ هایی است که بسیاری از بانوان در استفاده از آن مردد هستند اما ترکیب نارنجی با طوسی می تواند منجر به یک استایل جذاب شود زیرا طوسی به نارنجی ملایمت خاصی می بخشد.
  • طوسی با مشکی و سفید: برای تجربه یک ست و استایل جذاب بهترین پیشنهاد استفاده از مانتو طوسی با رنگ سفید یا مشکی است. استفاده از این ست نه تنها از جذابیت بالایی برخوردار است بلکه فرایند خرید و انتخاب را نیز آسان تر می کند. در واقع می توان گفت طیف لباس های در دسترس با این دو رنگ بسیار بالا است بنابراین نباید حتی در طراحی این ست ذره ای تردید کرد.

رنگ روسری مناسب برای مانتو طوسی

روسری مناسب برای مانتو طوسی

برای تعیین رنگ روسری مناسب برای مانتو طوسی علاوه بر همخوانی داشتن رنگ روسری با مانتو لازم است به رنگ پوست صورت نیز توجه شود. با اینکه رنگ طوسی با هر رنگی می تواند ست شود اما نادیده گرفتن رنگ پوست صورت می تواند به راحتی زیبایی استایل را زیر سوال ببرد.

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی