تبلیغ رپورتاژ

لیزر موهای زائد چقدر درد دارد؟

تقویم فارسی اندروید
لیزر موهای زائد

رشد موهای زائد تمامی ندارد. شیو کردن و اپیلاسیون از جمله راه‌های رایج برای از بین موهای زائد هستند که نتیجه کوتاه‌مدتی دارند. استفاده از لیزر برای موزدایی، بهترین و موثرترین روشی است که در سراسر دنیا استفاده می‌شود. با لیزر موهای زائد از شر شیو کردن‌های مداوم و درد اپیلاسیون راحت می‌شوید. با این حال، درد ناشی از لیزر موها ممکن است شما را دودل و مردد کند. اما مگر واقعا لیزر موهای زائد درد دارد؟ اگر قصد انجام لیزر دارید و این سوال برایتان پیش آمده، در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا به این سوال پاسخ دهیم.

لیزر موهای زائد چگونه انجام می‌شود؟

لیزر موهای زائد برای همه ناحیه‌های بدن قابل انجام است. برای استفاده از این روش باید قبل از جلسه، موهای نواحی موردنظر خود را کاملا شیو کنید. در این روش، نور لیزر با استفاده از دستگاه مخصوص به سطح پوست تابانده می‌شود. رنگ‌دانه‌های موجود در فولیکول مو این نور را جذب می‌کنند و در اثر گرمای زیاد از بین می‌روند.

با توجه به اینکه در هر زمان تعدادی از فولیکول‌های مو در حالت استراحت هستند، برای از بین بردن موهای زائد برای همیشه باید در چند جلسه به کلینیک لیزر مراجعه کنید. به این ترتیب بعد از چند جلسه، بخش بسیار زیادی از فولیکول‌های مو از بین می‌روند و توانایی ایجاد تارهای مو را از دست می‌دهند.

آیا لیزر موهای زائد دردناک است؟

درد حین لیزر موهای زائد کاملا به آستانه تحمل درد و حساس بودن پوست فرد بستگی دارد. بسیاری از افراد در طول درمان هیچ دردی احساس نمی‌کنند. اما بعضی از افراد در بعضی از نواحی خاص مانند بیکینی احساس درد دارند. در چنین شرایطی تکنیسین لیزر برای قسمت‌هایی که پوست حساسی دارند، از کرم‌های بی‌حسی موضعی استفاده می‌کند. نوع دستگاه از عوامل دیگری است که روی شدت درد تاثیر می‌گذارد. هرچقدر دستگاه لیزر پیشرفته‌تر باشد، میزان درد ناشی از آن کمتر خواهد بود.

درد ناشی از لیزر به‌خاطر ایجاد گرما برای سوزاندن فولیکول مو است. بعضی از دستگاه‌ها حاوی سیستم کولینگ یا خنک‌کننده هستند که اثر این گرما را روی پوست کمتر می‌کنند. دستگاه لیزر الکساندرایت محبوب‌ترین دستگاه لیزر در جهان است که درد لیزر را به حداقل میزان ممکن می‌رساند. اگر قصد خرید دستگاه لیزر برای کلینیک را دارید، برای اطلاع از قیمت دستگاه لیزر الکساندرایت به سایت آفاطب مراجعه کنید. آفاطب جدیدترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های زیبایی و درمانی پوست را ارائه می‌دهد.

قیمت دستگاه لیزر

ارتباط اثربخشی دستگاه با میزان درد لیزر موهای زائد؛ شایعه‌ای رایج و باوری اشتباه

بسیاری از افراد تصور می‌کنند هرچقدر شدت درد ناشی از لیزر بیشتر باشد، قدرت و اثربخشی دستگاه هم بیشتر خواهد بود. در صورتی که درد حین لیزر موهای زائد برای همه افراد یکسان نیست و به حساس بودن پوست فرد بستگی دارد. در حقیقت جدیدترین دستگاه‌های لیزر از فناوری کولینگ برای کاهش درد لیزر استفاده می‌کنند.

اگر می‌خواهید مشتریانتان تجربه لذت‌بخشی از روند درمان داشته باشند، بهتر است به فکر خرید دستگاه لیزر موهای زائد در جدیدترین طرح و پیشرفته‌ترین فناوری باشید. به این ترتیب، وفاداری مشتریان را بیشتر می‌کنید و لیزر بدون درد را به آن‌ها هدیه می‌دهید.

چه عواملی روی میزان درد لیزر موهای زائد تاثیر می‌گذارند؟

دستگاه‌های لیزر موهای زائد از انرژی گرمایی بالا برای از بین بردن فولیکول‌های مو استفاده می‌کنند. به همین خاطر لحظه تاباندن نور به پوست با کمی احساس سوزش و درد در همان نقطه همراه است. البته که تحمل درد لیزر در بیشتر قسمت‌های بدن مثل دست‌ها، بازو، شکم و زیر بغل قابل تحمل است.

هرچقدر پوست ناحیه تحت درمان حساس‌تر باشد، میزان درد هم بیشتر خواهد بود. بنابراین توصیه می‌شود از پماد برای کاهش درد لیزر در بعضی از نواحی مثل بیکینی استفاده کنید. بیایید نگاه دقیق‌تری به میزان درد لیزر در ناحیه‌های مختلف بدن بیندازیم.

آیا لیزر صورت درد دارد؟

پوست صورت معمولا حساس‌تر از سایر نقاط بدن است. به همین خاطر برای لیزر موهای زائد صورت از قدرت کمتری نسبت به لیزر قسمت‌های دیگر بدن استفاده می‌شود. بر خلاف تصور عموم، لیزر صورت باعث سوختگی نمی‌شود و درد آن بسیار کمتر از درد اصلاح صورت با بند یا وکس است.

درد لیزر موهای زائد

درد لیزر موهای زائد پا

موهای زائد پا معمولا درشت‌تر از موهای قسمت‌های دیگر بدن هستند. به همین خاطر ممکن است درد بیشتری در این ناحیه تحمل کنید. البته میزان درد لیزر در ساق پا باز هم به آستانه تحمل درد فرد بستگی دارد. بیشتر مراجعه‌کنندگان درد زیادی را در این ناحیه احساس نمی‌کنند.

درد لیزر موهای دست چقدر است؟

بسیاری از افراد هنگام لیزر موهای دست یا زیربغل خود هیچ دردی احساس نمی‌کنند. لیزر این ناحیه مانند موزدایی از شکم با لیزر، کاملا بدون درد انجام می‌شود. چراکه موهای این قسمت‌ها ظریف‌تر هستند و گرمای زیادی را جذب نمی‌کنند.

درد لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی چقدر است؟

لیزر بیکینی به‌خاطر حساس بودن پوست این ناحیه دردناک‌تر از سایر نواحی بدن است. اما با استفاده از پمادهای بی‌حسی موضعی مثل زایلاپی درد این ناحیه کاملا قابل تحمل می‌شود. توجه کنید که برای جلوگیری از سوختگی ناحیه تحت‌درمان، باید قبل از لیزر با شامپو بچه پماد را از روی پوست کاملا پاک کنید.

چگونه درد لیزر را تحمل کنیم؟

درد ناشی از لیزر در بسیاری از قسمت‌های بدن کاملا قابل تحمل است و احساس ناخوشایندی برایتان ایجاد نمی‌کند. با این حال، روش‌هایی برای کاهش میزان درد لیزر وجود دارد که عبارت‌اند از:

  • استفاده از کرم‌های بی‌حسی موضعی ۴۵ دقیقه قبل از لیزر
  • شیو کردن کامل موهای زائد بدن
  • نوشیدن آب کافی قبل از درمان و هیدراته کردن بدن

دستگاه‌های لیزر بدون درد را از آفاطب تهیه کنید

با تهیه و خرید پیشرفته‌ترین دستگاه‌های لیزر موهای زائد می‌توانید روند درمانی لذت‌بخش و بدون دردی را برای مراجعه‌کنندگان به ارمغان آورید. شرکت آفتاب فروزان آریا (آفا) با بیش از ۱۵ سال تجربه فروش انواع دستگاه‌های زیبایی و درمانی پوست و مو، بهترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات را ارائه می‌دهد. هدف این شرکت خدمت به جامعه پزشکی بر مبنای راستی و صداقت است.

برای خرید دستگاه‌های لیزر موهای زائد و سایر دستگاه‌های موردنیاز برای کلینیک‌های تخصصی پوست و مو از کارشناسان و متخصصان آفا مشاوره بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت دستگاه‌های لیزر و دریافت مشاوره به سایت آفاطب به آدرس afateb.com مراجعه کنید یا با شماره تماس 02188107070 تماس بگیرید.

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی