اخبار داغ اخبار و حواشي ورزشي

قلعه نويي محترمانه كنار گذاشته شد !

امیررضا خادم درباره حضور افشارزاده در وزارت ورزش گفت: جلسه امروز در خصوص بحث هزینه‌های باشگاه و مباحث مربوط به اسپانسرها بود و تفاهماتی که باید در این خصوص انجام شود. بحث واگذاری نگرانی‌هایی را برای اسپانسر به وجود آورده است...
تقویم فارسی اندروید

امیررضا خادم درباره حضور افشارزاده در وزارت ورزش گفت: جلسه امروز در خصوص بحث هزینه‌های باشگاه و مباحث مربوط به اسپانسرها بود و تفاهماتی که باید در این خصوص انجام شود. بحث واگذاری نگرانی‌هایی را برای اسپانسر به وجود آورده است.

قلعه نويي
قلعه نويي

وی در پاسخ به این سؤال که آیا افشارزاده از مدیرعاملی استقلال استعفاء کرده یا خیر، گفت: خیر، جلسه برای اسپانسر و مسائل مالی بود، صحبت‌هایی درباره عملکرد تیم و حمایت‌هایی که شده مطرح شد. باید امیدوار باشیم مزایده چهارم برگزار شود.

معاون پارلمانی وزارت ورزش درباره اینکه شایعاتی مبنی بر لغو مزایده مطرح شده، عنوان کرد: تا این لحظه از طرف سازمان خصوصی‌سازی چیزی به ما اعلام نکرده‌اند.

وی درباره ادامه صحبت‌هایش، مبنی بر اینکه اگر مزایده انجام نشود با توجه به نزدیک بودن فصل نقل و انتقالات تکلیف این دو باشگاه چه خواهد شد، تصریح کرد: امیدوارم مزایده نتیجه داشته باشد چون فصل نقل و انتقالات نزدیک است. امیدواریم که مالکین زودتر ورود کنند و برای فصل آینده این دو باشگاه مشکلی نداشته باشند. اگر مزایده انجام نشد باید شورای واگذاری تصمیم‌گیری دیگری داشته باشد چون حکم قانونی این است که رئیس مجمع وزارت اقتصاد است. آنها درباره آینده این دو تیم تصمیم‌گیری می‌کنند. ما هم ادله خودمان را ارائه می‌دهیم، امیدواریم به نتایج خوبی برسید.

نماینده تام‌الاختیار وزیر ورزش در واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی در پاسخ به این سؤال که هواداران از نتایج استقلال راضی نبوده‌اند و خواستار استعفای هیأت مدیره بوده‌اند تصریح کرد: باشگاه استقلال در مجموع علی‌رغم همه مسائلی که بود همراهی خوبی با اسپانسر داشت آنها بهترین نفرات را جذب کردند و ما امیدوار بودیم به نتایج خوبی برسند اما نشد. کادر فنی نظر هیأت مدیره،‌طرفداران و وزارت ورزش را جلب نکرد. قلعه‌نویی با وجود سابقه درخشانش نتیجه خوبی نگرفت اما حرمت او باید در نظر گرفته شود. به هر حال این دو باشگاه فراز و فرودهایی داشتند،‌ بدهی‌های بسیار زیاد و طلبکارانی دارند که با آرامش و تدبیری که داشتند فصل را به پایان رساندند. تیمی که نتیجه نمی‌گیرد طبیعی است هواداران انتقاد داشته باشند.

خادم در پاسخ به این سؤال که آیا این صحبت درست است که وزارت ورزش نخواسته قلعه‌نویی به عنوان سرمربی در استقلال باشد، عنوان کرد: خیر ما در فصل قبل در بود و نبود کادر فنی دخالت کردیم نه حالا که فصل تمام شده.

معاون پارلمانی وزیر ورزش در پایان در پاسخ به این سؤال که اگر استقلال در مزایده واگذار نشود این بحث مطرح شده که این باشگاه اجاره داده شود، یادآور شد: این دو باشگاه که نباید زمین بمانند. گزینه‌های دیگری هم ما مد نظر داریم. مذاکره، اجاره و انحلال سه گزینه ما هستند. با صحبت‌هایی که داشتیم بحث انحلال منتفی شده گزینه‌های دیگر باقی می‌ماند که شورای واگذاری باید تصمیم بگیرد.

گردآوری و تنظیم: گروه ۷ گنج

www.7ganj.ir

منبع: قدس آنلاين

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی