تبلیغ رپورتاژ

فروشگاه اینترنتی اسنپ مارکت، از خریدهای سوپرمارکتی تا لوازم آرایشی و بهداشتی

تقویم فارسی اندروید
فروشگاه اینترنتی اسنپ مارکت

با شیوع ویروس کرونا استفاده از خدمات آنلاین یه طور چشم گیری افزایش پیدا کرده است، چرا که مردم برای حفظ سلامتی خود استفاده از برنامه های آنلاین را به کار های حضوری ترجیح می دهند. فروشگاه اینترنتی اسنپ مارکت سال ها است که در کنار مردم بوده تا در روز های خوشی و نا خوشی با ارائه خدمات ویژه به عنوان یک همراه مطمئن در کنار آن‌ها باشد.

طبق توصیه های پزشکی حضور در مکان های شلوغ و پر جمعیت احتمال ابتلا به این ویروس کرونا را افزایش می دهد، از آن جایی که در شهر های بزرگی مانند تهران، اصفهان و …. خیابان‌ها و فروشگاه ها مملو از جمعیت است، سوپر مارکت آنلاین اسنپ مارکت یک راه امن و مطمئن برای تامین مایحتاج خانه و کالا های مورد نیاز خانواده ها محسوب می شود.

اسنپ مارکت در ابتدا فقط با هایپر استار ارم ( باکری ) تهران همکاری می کرد و به عنوان فروشگاه اینترنتی آن جا به مردم خدمت رسانی می کرد، با گذشت زمان و استقبال بی نظیری که مردم از این ایده کردند، اسنپ مارکت توانست حوزه فعالیت خود را گسترش دهد ، به طوری که امروز مسئول فروش آنلاین از هایپر استار های تهران، شیراز، اصفهان، قم، ارومیه و کرج می باشد.

علاوه بر این سوپرمارکت آنلاین اسنپ مارکت مفتخر است که اعلام کند در تلاش است با ایجاد بستر های مناسب و زیر ساخت های لازم به سایر شهر های کشور عزیزمان نیز امکان خرید آنلاین را فراهم سازد.

مزایای خرید از اسنپ مارکت

خرید از اسنپ مارکت

اسنپ مارکت با ایده نوینی که در حوزه کسب و کار های اینترنتی داشته توانسته تا به سرعت رشد کند و با جلب رضایت مشتریان خود حوزه‌های فعالیت خود را گسترش دهد.

ارسال سریع و به موقع سفارشات مشتریان در همان روز، حتی کمتر از 4 ساعت یکی از اصلی ترین نقاط قوت این مجموعه محسوب می شود چرا که افراد برای خرید کالا های سوپر مارکتی نمی توانند زیاد معطل بمانند و باید درخواست هایشان به موقع به دستشان برسد.
نکته دیگری که موجب شده است اسنپ به یکی از کاربردی ترین فروشگاه های آنلاین تبدیل شود تنوع بالای محصولات و برند ها است، از آن جایی که اسنپ مارکت کالا های ارسالی خود را از هایپر مارکت ها تامین می کند دارای بیش از 5000 کالا با برند های مختلف است و این امکان را به کاربران خود می دهد تا از هر برند و محصولی که علاقه دارند خرید کنند و آن را در سریع ترین زمان ممکن درب منزل خود دریافت کنند.

بسته بندی محصولاتی که اسنپ مارکت برای تحویل به مشتریان خود آماده می کند به گونه ای است که هیچ آسیبی به محتویات درون بسته نرسد و کالاهای سفارشی در صحت و سلامت تحویل داده شوند.

و در آخر نکته ای که برای خیلی از مشتریان اسنپ مارکت جذاب است، تخفیف های باور نکردنی این مجموعه بر روی محصولات است. تخفیف اسنپ مارکت بر روی کالا های سوپر مارکتی از 10 درصد تا بیش از 50 درصد متغیر است که باعث شده است که کاربران بتوانند مایحتاج خود را با قیمتی پایین تر از سوپر مارکت ها بخرند.

چگونه می توان کالای مورد نظر خود را از اسنپ مارکت سفارش داد؟

تیم طراحی اسنپ مارکت برای رفاه حال مشتریان خود بستری را فراهم کرده است تا علاوه بر اپلیکیشن اسنپ مارکت، بتوانید در نسخه تحت وب این برنامه نیز سفارش خود را ثبت کنید.

برای ثبت سفارش از این طریق کافی است وارد وب سایت اسنپ مارکت شوید و نام کاربری و رمز عبور خود را وارد نمایید تا به پنل کاربری خود متصل شوید، در این پنل می توانید کالا های مورد نیاز خود را مشخص کنید و سفارشات خود را در کمترین زمان درب منزل دریافت کنید.
روش دیگری که می توانید برای ثبت سفارش در اسنپ مارکت از آن استفاده کنید؛ دانلود اپلیکیشن و برنامه موبایل اسنپ مارکت است، شما باید با توجه به سیستم عامل تلفن همراه خود نسخه ای از این برنامه که با گوشی شما همخوانی دارد را نصب کنید و برای خود یک نام کاربری و رمز عبور بسارید تا پنل اختصاصی شما در اسنپ مارکت فعال شود.

چه کالا هایی را می توان از اسنپ مارکت سفارش داد؟

همان طور که می دانید اسنپ مارکت در ابتدا فقط کالا های سوپر مارکتی هایپراستار ها را می فروخت اما با گسترش سطح خدمات خود علاوه بر فروش کالا های سوپر مارکتی مانند خواربار، تنقلات، لبنیات به تاریخ روز، میوه و سبزیجات تازه، فراورده های پروتئینی مانند مرغ و گوشت تازه، نان و انواع شیرینی و …. لاین جدیدی را راه اندازی کرده است که خرید لوازم آرایشی و بهداشتی را برای کاربران خود فراهم ساخته است.

با قرار داد‌های همکاری جدیدی که اسنپ مارکت با فروشگاه های مایلی هایپر استار ها دارد، دیگر نیازی نیست شما برای خرید کالا های بهداشتی خود به فروشگاه‌های لوازم بهداشتی و آرایشی مراجعه کنید.

مایلی ها فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی مستقر در هایپراستار ها هستند که به تازگی محصولات خود را در اسنپ مارکت قرار داده اند، لذا شما با خیالی آسوده از بابت کیفیت و اصل بودن کالاهای این فروشکاه‌ها می توانید به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کرده و درب منزل دریافت کنید.

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی