اخبار بين الملل اخبار داغ اخبار سياسی - مذهبي

فتوای جنجالی برای مردانی که همسر زشت دارند !

در کشورهای عربی طلاق دادن زن به‌بهانه‌های زیادی از طریق تلفن و بدون هیچ گونه نیاز به مراجعه به حاکم شرع و قانون صورت می‌گیرد...
تقویم فارسی اندروید
در کشورهای عربی طلاق دادن زن به‌بهانه‌های زیادی از طریق تلفن و بدون هیچ گونه نیاز به مراجعه به حاکم شرع و قانون صورت می‌گیرد.
فتوای جنجالی برای مردانی که همسر زشت دارند !
فتوای جنجالی برای مردانی که همسر زشت دارند !
در روزهای اخیر فتوای جنجالی در شبکه‌های اجتماعی از یک مفتی اهل کشور مغرب در حال انتشار است که بیان کرده مصرف ماده مخدر موسوم به “کانابیس” برای مردانی که همسرشان زیبا نباشد، حلال است.

بر پایه این گزارش، در این فتوا آمده برای آنکه حسن معاشرت میان چنین مردانی با همسرانشان ایجاد گردد، می‌توانند از این ماده مخدر که نوعی حشیش است استفاده کنند تا بعد از تأثیر آن، همسرشان در چشم آنها زیبا جلوه کند.

شیخ افراطی در توضیح فتوای خود افزود: مرد برای این که بتواند همسر خود را مانند حوری بهشتی ببیند می تواند مواد مخدر مصرف کند، به این شرط که بیش از40 سال داشته باشد و مواد مخدر را تنها برای نیم ساعت مصرف نماید.

لازم به ذکر است این فتوا به‌صورت گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده ولی منابع دینی در کشورهای عربی ادعا می‌کنند هنوز از منسوب بودن این فتوا به مفتی مغربی اطمینان حاصل نشده است.

خاطرنشان می‌شود با توجه به بالا رفتن آمار طلاق در کشورهای عربی در پی فتواهای بی‌پایه و اساس، مقامات عرب تصمیم دارند تا با به‌کارگیری روشهایی این پدیده را کمرنگ کنند.

در کشورهای عربی طلاق دادن زن به‌بهانه‌های زیادی از طریق تلفن و بدون هیچ گونه نیاز به مراجعه به حاکم شرع و قانون صورت می‌گیرد، مسئله‌ای که باعث شده آمار طلاق در این کشورها به رتبه یک‌رقمی نسبت به کشورهای جهان برسد.

گردآوری و تنظیم: گروه هفت گنج

www.7ganj.ir

منبع: فرادید

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی