اخبار داغ اخبار سياسی - مذهبي

عزاداري منحصر به فرد پیرمرد 75 ساله بویراحمدی + عكس

پیرمرد 75 ساله کهگیلویه و بویراحمدی در حالی که مسافر بود در روز عاشورا عزاداری منحصر به فردی در جاده یاسوج به اصفهان داشت...
تقویم فارسی اندروید
پیرمرد 75 ساله کهگیلویه و بویراحمدی در حالی که مسافر بود در روز عاشورا عزاداری منحصر به فردی در جاده یاسوج به اصفهان داشت.
عزاداري منحصر به فرد پيرمرد 75 ساله
عزاداري منحصر به فرد پيرمرد 75 ساله
پیش از ظهر امروز مصادف با عاشورای حسینی که جهت تهیه گزارش از عزاداری در روستای تاریخی کریک از توابع شهرستان دنا عازم این روستا بودیم در محور یاسوج به اصفهان صحنه‌ای جالب از عزاداری پیرمرد کهگیلویه و بویراحمدی را مشاهده کردیم.

سید مهرعلی صالحی‌زاده که 75 سال سن دارد و از سادات جلیل‌القدر امام‌زاده نورالدین عباس شهرستان کهگیلویه است، مسافت 80 کیلومتری مارگون را به وسلیه الاغش در حال پیمودن بود.

در همین حال با عَلَمی که بر دوش داشت در جاده اصفهان به یاسوج در حالی که بر سینه می‌زد و ذکر حسین حسین می‌کرد به راه خود برای رسیدن به شهر یاسوج ادامه می‌داد.

وی گفت: خودم را قابل عزاداری برای سید و سالار شهیدان نمی‌دانم اما با توجه به مسافرتی که در پیش داشتم ترجیح دادم که عَلَم حضرت عباس(ع) را بر دوش گیرم و در راه ذکر شهدای کربلا را بگویم.

این پیرمرد علم به دوش بیان کرد: دارای خانواده‌ای با فرزندان مذهبی و عاشق اباعبدالله(ع) هستم که فرزندم نیز در راه اسلام افتخار آزادگی در جبهه‌های حق علیه باطل را دارد.

صالحی‌زاده افزود: در راه هر کجا که به اذان ظهر برخورد کنم نماز ظهر عاشورا را در جاده خواهم خواند تا که گوشه‌ای از دین خود را به آقا ابوالفضل(ع) ادا کرده باشم.

جهت دریافت جدیدترین اخبار و مقالات از طریق تلگرام ، اینجا کلیک کنید

گردآوری و تنظیم: گروه ۷ گنج 

www.7ganj.ir

منبع: خبرگزاری فارس

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی