آشپزي و شيريني پزي ساندویچ ها

طرز تهیه یوفکای سوسیس

تقویم فارسی اندروید

آموزش طرز تهیه یوفکای سوسیس . با این آموزش آشپزی در هفت گنج همراه باشید.
یوفکا خمیری بسیار نازک است که از آن برای تهیه انواع غذاها استفاده می‌شود. این خمیر محصول ترکیه است و به دلیل طعم و مزه خوبی که دارد و همچنین سهولت در تهیه غذاها در کشورهای دیگر استقبال چشمگیری از آن شد. در بعضی از کشورها این خمیر را با نام خمیر فیلو می‌شناسند. در ادامه این مطلب طرز تهیه یوفکای سوسیس را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

مواد لازم برای تهیه یوفکای سوسیس

۱ عدد پیاز خرد شده
روغن سرخ کردنی به میزان لازم
۱۰۰ گرم قارچ خرد شده
نمک و فلفل سیاه به میزان لازم
۲۵۰گرم کوکتل گوشت ۵۵ درصد سولیکو
۲ قاشق سوپ خوری سس گوجه فرنگی تند
۳۰۰ گرم خمیر یوفکا
۱ قاشق سوپ خوری کره
۱ قاشق سوپ خوری شیر
۱عدد زرده تخم مرغ
چند عدد گوجه مینیاتوری برای تزیین
مقداری جعفری برای تزیین

طرز تهیه یوفکای سوسیس

پیاز را در تابه حاوی روغن، روی حرارت ملایم تفت دهید تا طلایی شود. سپس قارچ را به آن اضافه کنید و آن‌ها را با هم تفت دهید. مقداری نمک، فلفل سیاه،کوکتل گوشت ۵۵ درصد سولیکو و سس گوجه فرنگی تند را به آن اضافه کنید و همه مواد را کمی با هم تفت دهید. تابه را از روی حرارت بردارید و مواد را کمی با هم، هم بزنید.

خمیر یوفکا را در ابعاد ۲۵ در ۱۰ سانتی‌متر برش دهید و مخلوطی که تهیه کرده‌اید را درون آن بریزید و مانند سمبوسه مثلثی شکل آن را بپیچید و داخل سینی فر بچینید.

کره را گرم کنید و شیر را به آن اضافه کنید سپس با کمک قلم موی مخصوص آشپزی، آن را روی خمیرهایتان بمالید و سپس زرده تخم مرغ را روی آن بزنید.

سینی را ۲۰ دقیقه در طبقه وسط فری که از ۱۵ دقیقه قبل روی حرارت ۱۸۰ درجه سانتی‌گراد گرم کرده‌اید، قرار دهید تا کاملا طلایی شود. سپس سینی را از فر خارج کرده و یوفکاهای سوسیستان را به ظرف سروتان انتقال دهید و با گوجه مینیاتوری و جعفری آن را تزیین کنید.
طرز تهیه یوفکای سوسیس
طرز تهیه یوفکای سوسیس

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی