آشپزي و شيريني پزي سالاد ها

طرز تهیه سالاد میوه

تقویم فارسی اندروید

آموزش طرز تهیه سالاد میوه . با این آموزش آشپزی در هفت گنج همراه باشید.
سالاد میوه یکی از انواع سالادهای خوشمزه و بسیار پرطرفدار در جهان است که علاوه بر اینکه طعم بسیار خوبی دارد بسیار سالم و مقوی است. این سالاد خوشمزه انواع بسیار متنوعی دارد و می توانید آنرا با انواع میوه ها تهیه کنید.

با مقدار موادی که در این دستور آشپزی قرار گرفته است می توانید برای ۴ نفر سالاد میوه تهیه کنید. در صورتی که می خواهید مقدار کمتر یا بیشتری سالاد میوه تهیه کنید کافیست مقدار مواد را ضرب یا تقسیم کنید. با آموزش آشپزی سالم سالاد میوه با پارسی دی همراه باشید.

مواد لازم:

موز ۲ عدد
هلو ۲ عدد
سیب ۱ عدد
آناناس ۱ عدد
انگور ½ پیمانه
گیلاس ½ پیمانه
توت فرنگی ۸ عدد

طرز تهیه

برای تهیه سالاد میوه مجلسی ابتدا پوست آناناس را می گیریم و به صورت مکعب های متوسط برش می دهیم و در ظرف مورد نظرمان می ریزیم بعد روی تخته آشپزخانه موز را نیز به صورت مورب حلقه حلقه برش می دهیم و داخل ظرف می ریزیم.

سیب را با پوست یا پوست آن را می گیریم و به شکل مربع های بزرگ خرد می کنیم به مواد می افزاییم و هلو را نیز از وسط نصف می کنیم و هسته آن را بیرون می آوریم و به صورت مربع مربع خرد می کنیم و کلاهک بالا توت فرنگی ها را نیز می گیرم

و از وسط نصف می کنیم و داخل ظرف می ریزیم و انگور و گیلاس را نیز به مواد اضافه می کنیم و همگی میوه ها را با هم مخلوط می کنیم.اگر تمایل داشتید می توانید کمی شکر نیز به میوه ها اضافه کنید ولی طعم اصلی میوه ها لذت بخش تر است.

می توانیم به این ترکیب مقداری خامه نیز بیفزاییم و با میوه ها مخلوط کنیم. روی سالاد میوه را سلفون می کشیم و به مدت ۱ ساعت در یخچال قرار می دهیم تا خنک شود و نوش جان کنید.اگر در فصلی هستید که گیلاس و هلو و توت فرنگی نیست می توانید از کمپوت آن ها استفاده کنید.
طرز تهیه سالاد میوه

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی