آشپزي و شيريني پزي سالاد ها

طرز تهیه سالاد مدیترانه با پنیر کبابی

تقویم فارسی اندروید

آموزش طرز تهیه سالاد مدیترانه با پنیر کبابی . با این آموزش آشپزی در هفت گنج همراه باشید.
یکی از غذاهایی که روی سفره ایرانیان جایگاه ویژه دارد انواع سالاد است. بیشتر سالادهای ایرانی دارای خیار، گوجه یا کاهو هستند و دارای تنوع زیادی نیستند. از سالادها هم می‌توان به عنوان پیش‌غذا استفاده کرد و هم زمانی که تصمیم دارید غذای سبک میل کنید از آن به عنوان یک عذای سبک و خوشمزه استفاده کنید. می‌توانید هر از گاهی با سالادهای جدید خود را غافلگیر کنید و از طعم‌های جدید لذت ببرید. پیشنهاد ما به شما تهیه سالاد مدیترانه است که دارای یک طعم فوق‌العاده است.
طرز تهیه سالاد مدیترانه با پنیر کبابی

مواد لازم:

۲ عدد گوجه فرنگی
۲۰۰ گرم پنیر کبابی
۱ حبه سیر ساطوری شده
برگ ریحان مقداری برای تزیین
نمک و فلفل سیاه به مقدار لازم
۳۰ گرم زیتون سیاه بدون هسته
۳ قاشق سوپ خوری روغن زیتون
۱ عدد پیاز قرمز خلالی خرد شده
۵۰ گرم نان باگت مکعبی خرد شده
۲ قاشق سوپ خوری ترشی کاپریس
یک قاشق سوپ خوری آب لیمو ترش تازه
یک عدد فلفل دلمه‌ای زرد و قرمز نواری خرد شده

طرز تهیه

فلفل دلمه‌ای‌ها را به صورت نواری برش دهید. پنیرهای کبابی را به صورت مکعبی برش دهید. به کمک قلم موی آشپزخانه روی سطح پنیرهای کبابی و فلفل دلمه‌ای‌ها را به روغن زیتون آغشته کنید و آن‌ها را روی گریل داغ قرار دهید و اجازه دهید تا آن‌ها طلایی شوند.

تا زمانی که پنیرها و فلفل دلمه‌ای‌ها طلایی شوند مابقی روغن زیتون را به همراه سیر درون یک تابه بریزید و نان‌ها را به آن اضافه کنید و آنها را درون سیر و روغن کمی تفت دهید تا طلایی شود.

گوجه فرنگی‌ها را برش بزنید و آن‌ها درون یک ظرف بچینید، بعد پیازهای خلالی شده، فلفل دلمه‌ای‌ها و پنیر کبابی را هم روی آن ‌طور که دوست دارید بچینید.

زیتون، کاپریس، برگ‌های ریحان و نان باگت‌های طلایی را روی سالاد بریزید و با مقداری نمک و فلفل سیاه و آب لیمو ترش تازه سالادتان را مزه دار کنید و سپس آن را سرو کنید. در کنار این سالاد می‌توانید از سس مورد علاقه‌تان هم استفاده کنید.
طرز تهیه سالاد مدیترانه با پنیر کبابی

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی