آشپزي و شيريني پزي سالاد ها

طرز تهیه سالاد سیب زمینی؛ کربوهیدرات، فیبر و پروتئین

تقویم فارسی اندروید

آموزش طرز تهیه سالاد سیب زمینی؛ کربوهیدرات، فیبر و پروتئین . با این آموزش آشپزی در هفت گنج همراه باشید.

مواد لازم:

2 عدد فلفل دلمه ای قرمز بزرگ
568 گرم سیب زمینی که به مکعب های 2 سانتی برش خورده باشند.
4 تخم مرغ بزرگ
یک سوم فنجان پیازچه ی خرد شده
یک چهارم فنجان سس مایونزِ کانولا
یک چهارم فنجان جعفری خرد شده
3 قاشق غذا خوری ماست یونانی یا چکیده دو درصد چرب
دو قاشق غذا خوری شوید خرد شده و تازه
دو قاشق چای خوری سس خردل
یک هشتم قاشق چای خوری نمک

طرز تهیه

-فر را گرم کنید و سینی پخت را که روی آن فویل کشیده اید، در قسمت بالایی قرار دهید. فلفل ها را به دو نیم تقسیم کنید، دانه ها و محتویاتشان را خالی کنید. فلفل ها را از سمتی که بریده شده اند روی سینی قرار دهید و به مدت 10 دقیقه یا تا زمانی که پخته شوند داخل فر قرار دهید. فلفل ها را در همان سینی با فویل بپوشانید و اجازه دهید 10 دقیقه بمانند. فلفل ها را بیرون بیاورید، پوستشان را جدا کنید. آن ها را خرد کنید و در یک کاسه متوسط قرار دهید.

2-سیب زمینی ها را داخل یک قابلمه متوسط قرار دهید. داخل قابلمه به اندازه 8 سانت آب بریزید و آن را به جوش بیاورید. شعله را تا متوسط پایین بیاورید و به مدت 5 دقیقه یا تا زمانی که نیمه پخته شوند، آنها را روی شعله نگه دارید. تخم مرغ های کامل را اضافه کنید. به مدت 10 دقیقه یا تا زمانی که سیب زمینی ها نرم شوند، به پختن ادامه دهید. سیب زمینی ها را خشک کنید و تخم مرغ ها را درون آب یخ بگذارید. اجازه دهید تخم مرغ ها 10 دقیقه بمانند.

3-پیازچه ها و باقی مواد را به فلفل دلمه ای اضافه کنید، آنها را به هم بزنید تا با هم ترکیب شوند. تخم مرغ های پخته شده را پوست بکنید و تکه تکه شان کنید. سیب زمینی ها را به میکس فلفل ها اضافه کنید، بهم بزنید تا به مواد آغشته شوند. تخم مرغ ها را میکس سیب زمینی اضافه کنید، به آرامی بهمشان بزنید تا با یکدیگر ترکیب شوند.
طرز تهیه سالاد سیب زمینی؛ کربوهیدرات، فیبر و پروتئین

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی