آشپزي و شيريني پزي پیش غذا

طرز تهیه رول بادمجان با پنیر پستو

تقویم فارسی اندروید

آموزش طرز تهیه رول بادمجان با پنیر پستو . با این آموزش آشپزی در هفت گنج همراه باشید.
طرفدارای بادمجان و پنیر پستو کم نیستند؛ باید ببینیم ترکیب این دو خوشمزه چقدر طرفدار دارد؟ بنابراین این بار می‌خواهیم طرز تهیه یک فینگرفود فوق‌العاده با بادمجان و پنیر پستو را به شما آموزش دهیم. رول بادمجان با پنیر پستو یکی از آن فینگرفود‌هایی است که به راحتی می‌توانید در خانه درست کرده و در مهمانی‌هایتان سرو کنید. مواد دیگر این رول سیر، برگ ریحان و مغز آفتابگردان است. با ما همراه باشید!
طرز تهیه رول بادمجان با پنیر پستو

مواد لازم:

3 عدد بادمجان قلمی بی دانه
50 گرم برگ ریحان
1 حبه سیر
30 گرم مغز آفتاب گردان
روغن زیتون به مقدار لازم
نمک و فلفل به مقدار لازم
12 ورق پنیر ورقه‌ای پستو
گوجه فرنگی مینیاتوری مقداری برای سرو

طرز تهیه

بادمجان‌ها را به صورت ورقه‌های طولی نازک برش بزنید و در ظرفی حاوی آب و نمک بریزید و بگذارید ۱۰ دقیقه بماند تا تلخی آنها گرفته شود. سپس آبکش کنید و با دستمال خشک کنید.

یک تابه برداشته و مقداری روغن داخل آن بریزید. بعد از این که روغن داغ داغ شد، ورقه‌های بادمجان را سرخ کنید تا نرم شوند و روی حوله کاغذی بچینید تا روغن اضافی آن گرفته شود.

ریحان، سیر و مقداری نمک و فلفل و روغن زیتون را داخل غذاساز کاملا پوره کنید. سپس دانه آفتاب گردان را اضافه و کمی مخلوط کنید تا دانه‌ها ریز شوند.

ورقه‌های بادمجان را داخل یک سینی پهن کنید. مخلوط ریحان، سیر و مقداری نمک و فلفل، روغن زیتون و دانه آفتاب گردان روی ورقه‌های بادمجان بریزید و به صورت یکنواخت پخش کنید.

پنیر ورقه‌ای پستو را به صورت نواری برش دهید و روی ورقه‌های بادمجان بچینید. بادمجان را رول کنید سپس به کمک خلال چوبی مواد را محکم رول کنید. رول‌ها را داخل ظرف مناسب بچینید و با گوجه گیلاسی تزیین کنید. می‌توانید مقداری پنیر نیز روی آن‌ها رنده کنید.
طرز تهیه رول بادمجان با پنیر پستو

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی