آشپزي و شيريني پزي دسر

طرز تهیه دسر هلو

تقویم فارسی اندروید

آموزش طرز تهیه دسر هلو . با این آموزش آشپزی در هفت گنج همراه باشید.
دسر هلو یکی از خوشمزه ترین و معروف ترین دسرهای فصل تابستان است و همانند دسر طالبی بسیار خوش طعم و خوش عطر می باشد. اگر به دنبال تهیه یک دسر خوشمزه و مجلسی برای پذیرایی از مهمان های خود هستید، ما به شما دسر هلو را پیشنهاد می کنیم. مطمئن باشید اگر برای یکبار طعم این دسر را امتحان کنید، عاشق اش خواهید شد.

مواد لازم:

هلو 5 عدد
شیر ۱ لیوان
پودر ژلاتین ۲ قاشق غذاخوری
شکر ۳ الی ۴ قاشق غذاخوری
آب سرد نصف لیوان
خامه صبحانه یا قنادی ۲ قاشق غذاخوری

طرز تهیه

1. برای درست کردن این دسر خوشمزه، ابتدا در یک کاسه پودر ژلاتین را با نصف لیوان آب سرد مخلوط می کنیم و روی بخار کتری می گذاریم تا پودر ژلاتین به خوبی در آب حل شود. بعد از حل شدن صبر می کنیم تا خنک شود.

2. حالا در یک ظرف دیگر پوست هلوها را می گیریم و خرد می کنیم، بعد هلوهای خرد شده را به همراه شیر و شکر در مخلوط کن می ریزیم و میکس می کنیم. سپس ژلاتین حل شده و خامه را هم اضافه می کنیم و دوباره میکس می کنیم.

3. بعد از اینکه همه مواد به خوبی با هم مخلوط و یکدست شد، کف قالب مورد نظر را با مقدار کمی روغن چرب می کنیم و مواد را داخل قالب می ریزیم، سپس قالب را حدود 7 الی 8 ساعت داخل یخچال می گذاریم تا دسر آماده شود.

4. در پایان دسر را از یخچال برمی داریم و دور آن را با کارد آزاد می کنیم و در دیس برمی گردانیم و با سلیقه خود تزیین می کنیم و سرو می کنیم. امید واریم از خوردن این دسر هلوی خوشمزه وعالی لذت ببرید.

نکات تهیه دسر هلو

در صورت تمایل می توانید به جای خامه از بستنی هم استفاده کنید. همچنین توجه داشته باشید که اگر خامه قنادی استفاده می کنید چون شیرین هست حتما به میزان شکر توجه کنید.
طرز تهیه دسر هلو

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی