آشپزي و شيريني پزي ساندویچ ها

طرز تهیه برگر با پنیر کبابی

تقویم فارسی اندروید

آموزش طرز تهیه برگر با پنیر کبابی . با این آموزش آشپزی در هفت گنج همراه باشید.
بدنسازها میانه خوبی با پنیرهای کبابی دارند. آنها همیشه سراغ مواد غذایی می‌روند که در کمترین حجم، بیشترین ماده مغذی را به بدنشان برساندو این پنیر که تنها یک بسته 500 گرمی آن، به اندازه حدود 15 کیلو گرم شیر گاو ارزش غذایی دارد، همراه خوبی برای روزهای تمرین و مسابقه آنها به شمار می‌آید. پنیر کبابی پرخاصیت، وقتی با گوشت سرشار از ویتامین‌های گروه B و آهن همراه می‌شود، یک وعده غذایی کامل را می‌سازد. به همین بهانه، این بار طرز تهیه برگر با پنیر کبابی را برایتان شرح می‌دهیم. غذایی که در کمتر از نیم ساعت آماده می‌شود و می‌تواند بخش قابل توجهی از نیازهای غذایی روزانه شما را تامین کند.

مواد لازم

پنیر کبابی یا هالومی: ۱ بسته
گوشت گوساله چرخ شده: ۴۰۰ گرم
پیاز رنده شده: ۱ عدد
نمک: یک چهارم قاشق چایخوری
گوجه، کاهو، پیاز حلقه‌ای: به مقدار دلخواه
نان همبرگر: ۲ عدد
طرز تهیه برگر با پنیر کبابی

طرز تهیه

برای تهیه برگر با پنیر کبابی، مثل دیگر انواع برگر، ابتدا آب پیاز رنده شده را کاملا بگیرید و سپس همراه با نمک، آن را به گوشت اضافه کنید و خوب ورز دهید. در صورت تمایل مقدار بسیار کمی زردچوبه را هم به آن اضافه کنید، اما نه آنقدر که رایحه زردچوبه غالب شود.

پنیر کبابی یا هالومی را به شکل مکعب‌های پنج سانتی با قطر حدود یک تا دو سانت برش دهید. ماهیتابه را روی اجاق بگذارید و کف آن را با برس آغشته به روغن چرب کنید. یادتان نرود که هالومی مقداری چربی پس می‌دهد و به همین دلیل نیازی به ریختن روغن زیاد در تابه نخواهید داشت.

یک گلوله از گوشت آماده شده را بردارید و به شکل همبرگر گرد در بیاورید. گوشت را در تابه بیندازید و هالومی را روی آن قرار دهید. وقتی که یک طرف برگر سرخ شد، همراه با پنیر کبابی آن را به جهت دیگر بچرخانید.

نان همبرگر را از وسط نصف کنید یا به خوبی باز کنید. مواد مکمل دلخواه‌تان را در آن قرار دهید و در صورت تمایل مقداری سس خردل و کچاپ را روی آنها بریزید و برگر و هالومی را روی لایه‌ها قرار دهید. برگر ویژه شما آماده است.
طرز تهیه برگر با پنیر کبابی

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی